• Oui, oui, ik ben zo straks teruggekomen uit Frankrijk. Ik ben gewoon heel slim het land uitgevlucht terwijl hier de dijken doorbraken. (Dat was tenminste wat ik te horen kreeg van een vriend zojuist op msn ^^). Ik ben naar het land van de sneeuwstormen gegaan. Nee even serieus; het was gaaf. Maar bohh. Wat haat ik de Franse radio zeg. Ik was dus van het zomer ook in Frankrijk en toen draaiden ze voortdurend het nummer; Jet Lag. VRESELIJK. Ze hadden het nummer COMPLEET Frans gemaakt; op het refrein na. En raad eens wat ze nu nog steeds draaiden? JET LAG. En dat met nog veel meer nummers. Ik ben al niet echt een fan van de Top 40. Maar dit ging me echt te ver x'd. Maar al met al echt een top week gehad ^^.

    Hoe was jullie vakantie :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat doen die Fransen veel; continue dezelfde nummers draaien.
    Maar mijn vakantie was op zich wel chill. :3

    Heel veel PWS gedaan en verder ook heel veel met vrienden afgesproken (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Duitse en Franse radio zijn inderdaad te erg.
    Meestal zijn het enkele liedjes die ze spelen om vervolgens minuten lang te brabbelen in hun taal.
    En dan gaat het nog zo snel dat ik het niet kan volgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tjah, ik ben ondertussen wel aan die franse radio gewent (woon er al bijna 8 jaar) maar ik geef je gelijk, ik kan soms ook gek worden van dat herhalen.
    Maar binnenkort zit ik in Nederland :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Tjah, ik ben ondertussen wel aan die franse radio gewent (woon er al bijna 8 jaar) maar ik geef je gelijk, ik kan soms ook gek worden van dat herhalen.
    Maar binnenkort zit ik in Nederland :3


    Wauw, woon jij serieus in Frankrijk? Dat lijkt me best wel vet, ondanks de radio ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maitresse schreef:
    Duitse en Franse radio zijn inderdaad te erg.
    Meestal zijn het enkele liedjes die ze spelen om vervolgens minuten lang te brabbelen in hun taal.
    En dan gaat het nog zo snel dat ik het niet kan volgen.


    Duitse is nog redelijk Up to date, vind ik persoonlijk... Maar Frans is echt erg... Ik was ooit op vakantie en toen hadden ze daar zo'n vrijgezellen avond... Kwamen daar drie mannen in een babykostuum (mét luier en babymutsje) aanlopen... En ze draaide de macarena... Ik heb de hele nacht liggen ergeren...


    Deep inside, I've never felt alive

    Duitse muziek is ook erg ja. Dan is het ook nog van die Duitse Schlagermuziek en oh, daar heb ik een hekel aan.

    Franse radio is vreselijk. Ik was van de zomer 2 weken in Frankrijk, en we hebben constant dubbel gelegen om hoe lelijk alles was op de radio :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahaha, fijn dat het leuk was :3
    Maar ik heb echt een geweldige week gehad, ben naar Londen geweest, heb daar Wicked gezien en ben ook naar the Doctor Who Experience geweest :Y)


    As travars

    Tof!
    Mijn vakantie was gewoon, vakantie...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    mijn vakantie wil je gewoon niet echt weten,
    hij was gewoon niet leuk en ik verlang serieus naar school

    Ik zat ook in Frankrijk ;d Zuid-Frankrijk, ben net een uurtje terug. En bij ons draaiden ze helemaal geen Jet lag, allemaal saaie Franse liedjes.
    Maargoed, mijn vakantie was heel leuk :)


    Take risks and conquer your fears.