• Het is niet echt een cover, maar eerder een plaatje voor op m'n profiel. Ik dacht dat het hier het beste zou passen (:

    Zou iemand op dit plaatje de tekst "When did we allow evil to become stronger than us?" willen zetten, in dit of dit lettertype?

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 11:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klik :Y).

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 11:27 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Klik :Y).


    Sarcasme is niet nodig (':
    Ik ken best fotobewerkprogramma's, ik heb niet enkel de lettertypes die ik zoek.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 11:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heb je ook een voorkeur waar je de tekst op het plaatje wilt? [:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    Heb je ook een voorkeur waar je de tekst op het plaatje wilt? [:


    Liefst in het onderste deel (: Vanaf haar schouders tot beneden. Natuurlijk moet niet die hele lengte gevuld zijn met tekst (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zoiets?





    Edit: Ik kan de kleur en grootte heel makkelijk aanpassen, dus als je iets anders wilt, moet je het maar zeggen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 11:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Zoiets?





    Edit: Ik kan de kleur en grootte heel makkelijk aanpassen, dus als je iets anders wilt, moet je het maar zeggen.


    Ja! Die is echt mooi! Maar zou het mogelijk zijn de tekst iets duidelijker te maken? god, ik voel me echt een zaag, sorry daarvoor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Ja! Die is echt mooi! Maar zou het mogelijk zijn de tekst iets duidelijker te maken? god, ik voel me echt een zaag, sorry daarvoor.


    Ik heb de kleuren omgedraaid, nu is het duidelijker.




    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb m'n best gedaan lol c:




    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Dankjewel, allebei!
    Ik ga die van Jafar gebruiken voor op m'n profiel, en die van Empyrean als pf. Thankyou! <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried