Scandal schreef:
(...)
Omdat het niet mag.
Ik ben in principe voor omdat België 2 officiële landstalen heeft en ik dan ook vind dat erin geschreven mag worden. + Er zijn wel eens topics waarin mensen om hulp vragen met hun les Frans. Dus op zich mag het van mij.
Maar dan langs de andere kant in de praktijk: wie gaat al die zaken controleren? Ik kan Frans omdat we het in België al op de lagere school leren. Maar ik vrees ervoor dat niet iedere moderator goed Frans kan.
Al zou het toch niet zoveel voorkomen.
Ik ben ergens wel voor omdat het toch weinig voorkomt en weinig voor problemen zou zorgen. Maar ergens ook weer tegen...
Om die reden ben ik ook voor.
En in de praktijk lijkt het me niet zo'n probleem. Niet veel mensen gaan plots Frans beginnen schrijven en als ze het doen, is de kans klein dat het een verhaal is dat tegen de regels is. Ik denk dat als de Belgische crew zijn krachten bundelt, eventueel met Google translate, dat een verboden verhaal controleren, nog niet zo moeilijk is.
Nja, ik ben voor, maar 't Is eerder iets dat Rutger moet beslissen. Het is Quizlet
.nl en in Nederland zijn jullie veel meer familiair met Duits tegenover ons. Maar als je gaat kijken naar de Belgische leden, dan zou Frans er ook wel bij mogen.
Let the Night embrace you