• Hallo mensjes!
    Ik wil voor mijn nieuwe story 'I am slave' een trailer maken. Maar, ik ben echt gewoon een zielige digibeet en heb geen idee hoe je dat doet.
    Weet jij het en kan je me uitleggen hoe, of zelfs er eentje voor mij maken? Reageer dan via dit topic of een pb! Kunnen jullie me misschien een progamma aanraden? :)
    Ik kan eventueel een beloning geven aan de gene die mij het goed heeft geholpen of zelf een mooie trailer heeft gemaakt! (H)
    Lots of love,
    ThunderWolf

    (Voor mensen die ev. zelf willen proberen om een trailer te maken. PB me ff voor een korte samenvatting van het verhaal en misschien wat beeldmateriaal dat je kan gebruiken! (K))

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    Het is wel moeilijk om het via Quizlet uit te leggen, maar ik zou er wel een voor je willen maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nou heb je movie maker? Wel daarmee kun je fimlpjes maken met foto's en filmpjes van youtube enzo.. Je kunt ook muziek toevoegen enzo..


    If you believe in your dreams they come true.

    Heb je een pc of een mac?


    Happy Birthday my Potter!

    LunaHoran schreef:
    Nou heb je movie maker? Wel daarmee kun je fimlpjes maken met foto's en filmpjes van youtube enzo.. Je kunt ook muziek toevoegen enzo..

    Yeah, I know. Je bent helaas het stukje 'digibeet' vergeten te noteren ^^


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    Rider schreef:
    Heb je een pc of een mac?

    PC, dus er zit alleen Movie-maker op maar ik heb altijd ruzie met die shit xD


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    ThunderWolf schreef:
    (...)
    Yeah, I know. Je bent helaas het stukje 'digibeet' vergeten te noteren ^^


    Wat bedoel he daar mee?


    If you believe in your dreams they come true.

    ThunderWolf schreef:
    (...)
    PC, dus er zit alleen Movie-maker op maar ik heb altijd ruzie met die shit xD


    Ja, ik heb een mac, dus ik kan je op die manier niet helpen, maar ik wil best kijken of ik er eentje voor je kan maken?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ThunderWolf schreef:
    (...)
    PC, dus er zit alleen Movie-maker op maar ik heb altijd ruzie met die shit xD


    Met Movie-maker kun je geen fuck - je kunt beter een andere gebruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Met Movie-maker kun je geen fuck - je kunt beter een andere gebruiken.


    Met movie maker kun je juist heel veel
    Ik maak er al mijn filmpjes mee


    If you believe in your dreams they come true.

    @ LunaHoran,
    je zag het al in mijn reactie, ik heb ruzie met die shit xD

    @ Rider,
    Graag!

    @ Sinistre,
    Wat raad je me aan? ^^


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    ThunderWolf schreef:
    @ LunaHoran,
    je zag het al in mijn reactie, ik heb ruzie met die shit xD

    @ Rider,
    Graag!

    @ Sinistre,
    Wat raad je me aan? ^^



    Nou, stuur die PB dan maar c; (met samenvatting en dergelijke)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oké dat is niet zo fijn
    Misschien kun je eens proberen met iets anders
    Misschien iets downloaden
    Maar ik heb geen flauw idee wat


    If you believe in your dreams they come true.

    Ik zou wel even willen kijken of ik er iets van kan maken? Ben namelijk zelf heel erg slecht in uitleggen.


    SMILE, and the whole world smiles back.

    Thank you all!
    Nog meer mensen? (H)


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    iMovie is werkelijk een buitengewoon programma daarvoor en werkelijk geschikt. Je kan er filmpjes ingooien en voor mij werkt het stukken makkelijker en uitbundiger dan Windows Movie Maker. Voor mijn gevoel is iMovie echt geschikt voor prachtige trailers waar meer opties aan verbonden zitten en waar je alles net een tikkeltje mooier meer kan maken. Muziek is ook geen enkel probleem hierbij en zelfs gif's plaatjes zijn geen probleem. Het inspreken van een stem, bijvoorbeeld die van jezelf, is ook simpel en gemakkelijk te doen. Het is echt het proberen waard en als je het probeert en je kan iets niet vinden, kan je het gewoon aan mij vragen. Ik heb het zo vaak gebruikt dat ik het wel weet haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh