• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Oké, iedereen ligt in zijn tent of hut.
    De zon schijnt zijn eerste zonnestralen door het woud en Michaelson roept iedereen bij het kampvuur om te gaan eten..


    Zo, SkipSkipSkipSkipSkip x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Oké, iedereen ligt in zijn tent of hut.
    De zon schijnt zijn eerste zonnestralen door het woud en Michaelson roept iedereen bij het kampvuur om te gaan eten..


    Zo, SkipSkipSkipSkipSkip x'D
    Noooo het was toch eerst verzoeken om naar bed te gaan? Ik zou namelijk op een reactie van Mohammed wachten en dan naar bed gaan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sorry, maar er zijn bij die al hun personage in bed hebben liggen en die kunnen anders niks doen..


    Little do you know

    Larvior phoenix

    Ik opende even mijn ogen, al maakte dat niet uit.
    Ze zei iets over het genezen.
    Ik schudde mijn hoofd dat ik niet zal genezen of ooit wil genezen.
    Het gesprek over vandaag bleef bij een simpele was gezellig reactie.
    Ik ging staan.
    'Ik ga maar eens mijn bed opzoeken,' zei ik verlangend om de ochtend te gebruiken om te slapen. pakte de stok en liep op goed vertrouwen richting mijn kamer.
    Ik bleef in de deuropening staan, liep een aantal passen vooruit en liet me op het matras vallen, begroef mijn gezicht in de kussen en viel in slaap.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:44 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore

    Ik had vannacht mijn maaltijd niet geheel gehad maar ik had het er maar bij laten zitten. Ik zou het niet beter gaan maken als ik meer mensen zou gaan verwonden nu.
    Mijn voeten liepen de trap op van onze hut waar ik rechtstreeks naar Damon's kamer liep. Ik kijk naar het bed en zie niet 1 maar 2 figuren liggen.
    Damon en een meisje, zo te ruiken een mensenmeisje en ik grinnik.
    "Goodmorning sunshine! Had mam jou niet geleerd niet niet te spelen met je voer?"grinnik ik terwijl ik tegen de deurpost leun.


    ga mijn berichtje eens even antwoorden :(

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:14 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Wow jullie gaan snel ,ik heb nog niet eens een post dat ze in hun bedden liggen :') Oké... )

    Jennifer Amanda Oakley||Studente

    Gisteren was het erg laat geworden en ben ik toch wat vroeger in mijn bed gekropen dan Mn.Michaelson. Ik werd wakker toen de zon op mijn tent begon te schijnen en toen onze leraar riep om te ontbijten. Vermoeid ging ik rechtzitten en rekte ik me al geeuwend uit en vervolgens haalde ik een hand door mijn haar. Ik nam een setje kleren en kleedde me om en daarna ging ik met een borstel door mijn haar en kamde alle klitten eruit en deze keer waren er best veel. Als dat gedaan was ,deed ik mijn schoenen aan en ging ik mijn tent uit en ging ik vervolgens naar het kampvuur.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Vermoeid open ik mijn ogen en rek ik me uit. Ik kroop mijn bed uit en ging naar mijn klerenkast ,waar ik een vers setje kleren nam en daarna ging ik naar de badkamer waar ik een vlugge douche neem en me dan omkleed. Voordat ik mijn shirt aandeed keek ik even in de spiegel naar mijn rug. De rode vlek was erg verminderd ,waar ik erg blij mee was ,maar het deed nog altijd evenveel zeer. Ik deed mijn shirt aan en doe mijn haren dan nog goed en daarna ga ik naar mijn kleine keukentje en neem ik wat om te eten. Alle spullen dat ik heb is bijna allemaal 'geleend' van dode mensen,want ik leef mijn hele leven al in deze gevangenis.

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Gisteren was ik ziek geworden ,toen ik het kamp wilde benaderen ,dankzij Camille ,leefde ik nog. Ik was tegen een boom in slaap gevallen gisteren en Camille was weg. Ik zuchtte zachtjes. Ik had honger en ik voelde me nogsteeds niet al te best. Ik hoestte zachtjes en keek even rond om wat te eten. Als ik een konijn zag ,liep ik er op af en ving ik hem.Ik dronk het bloed van het beestje op en legde het daarna onder de bosjes.


    (sorry voor mijn korte reactie met Finn :x Wie voor mijn persoontjes ? :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn meermin kan wel?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    wel ik heb alison, lily en daniel alle 3 studenten xD zeg maar wie je waar hebben wil x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ander Michael voor Aurélie en Finn of Jennifer voor een van de studenten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Ander Michael voor Aurélie en Finn of Jennifer voor een van de studenten ? :3 )


    ik kan lily het bos wel insturen als u dat beliefd :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    ik kan lily het bos wel insturen als u dat beliefd :3


    (:3 als jij dat wilt ,vind ik het goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    hahaha :3 ik wilt dat wel dus ik zalt eens gaan schrijven :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lily Stone outfit
    De ochtend breekt aan en ik open mijn groene ogen om vervolgens te zien dat ik in mijn tent lig. Ik rek me eens uit en sla een hand voor mijn mond om een gaap te verbergen waarna ik een outfit uit mijn tas haal en dat aantrek.
    Een swarte, strakke spijkerbroek sluit even later om mijn benen, en mijn bovenlichaam word bedekt door een groene tanktop met een zwart vestje. Aan mijn voeten trek ik enkellaarsjes zonder hak waarna ik een hand door mijn rode haren haal.
    Ik begin mijn haar te borstelen en trek een zwarte lijn om mijn ogen heen waarna ik de tent uitloop. Het was nog rustig en weinig mensen waren wakker.
    Ontbijten deed ik uberhaupt nooit dus ik besloot het bos in te gaan voor een wandeling. Ja meneer Michaelson had gezegt dat het niet mocht, maar ik was eigenweis en met mijn grote mond kon ik het tot nu toe redelijk redden dus ik stap stevig door tot ik de eerste bomen voorbij ben en loop dan rustig verder het bos door.

    outfit is in de maak btw x'D Polyvore start niet op -_-
    outfit staat naast de naam xd

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:55 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aurélie Cyrielle Celian ll Meermin

    Voorzichtig deed ik mijn ogen open en wreef in mijn ogen. Ik had nog niet veel wezens in het bos gezien en daar zal nu maar veranderingen in komen. Ik zou vandaag maar bij Michael op bezoek gaan. Snel duw ik mezelf in wat kleren en maak de deur zachtjes open om Kat niet wakker te maken en steek over. Michael zijn hutje was hier toch heel dichtbij dus ver lopen zou het niet zijn. Zachtjes klop ik op de deur hopend dat hij het hoort. Ik bijt even op me lip en klop nog wat harder als ik na 30 seconde nog geen antwoord hebt. ''Michael'' fluister ik. Ik klop nog een keer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Ik besloot op te staan en de anderen te zoeken ,in hoop dat ze iets hebben ,waardoor ik me beter zou voelen. Ik krabbelde overeind ,haalde een hand door mijn donkerblonde haren en slenterde dan het bos rond. De frisse ochtend lucht deed me wel goed en zolang ik die vreemde geur van gisteren niet meer tegen kom zou alles goed gaan. Nu weet ik tenminste wat vervain met me kon doen. Ik hoorde geritsel door de bosjes en ik keek even door de bosjes heen. Een meisje met rood achtige haren liep alleen het bos in. Ik glimlachte even. "hey"zei ik met een glimlachje tegen haar. Het was echt nu de eerste keer in 2 jaar dat ik met een normaal mens praatte. "Ben je ,je groep kwijt?"vroeg ik haar dan en keek haar schuin en vragend aan.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Ik hoorde iemand aan mijn deur kloppen ,normaal had ik bijna nooit zo vroeg bezoek. Als ik iemand zacht mijn naam hoorde fluisteren ,herkende ik de stem als die van Aurélie. Ik liep naar de deur toe en deed die open. "Hey ,wat doe jij hier zo vroeg?"vroeg ik haarmet een glimlachje en deed de deur dan wat meer open. "Kom binnen."zei ik dan en liet haar binnen.


    (sorry kort ;x )

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH