• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    en toen werd er gezeurd over dat die laptop duur is en dat ik dat helemaal niet waard ben


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Moet jij zeggen haha xd jij en dais bij huistopic xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    stefan en damon is cool (:
    sorry sorry sorry, family night opeens

    Damon Salvatore || Vampire
    Als de tranen in Denises ogen springen kijk ik haar geschrokken en bezorgd aan. "Wat is er? Wees niet bang, alsjeblieft.. Aishlinn... is verliefd op me geweest en ik voelde niets voor haar en ze is sindsdien altijd heel boos op me geweest. Ik zal jou nooit wat aandoen, dat beloof ik je." Ik bijt op mijn lip, normaal gesproken heb ik het zo gezegd, en bijt ik de keel van het meisje open en drink haar leeg. Maar nu... ik kan het niet. Er is iets aan haar waardoor ik het niet kan. "Ik... ik kan niets beloven." zegt ze hoofdschuddend. "Zeg het nu maar gewoon.." dringt ze aan. Ik knik. "Ik ben een.. ik ben een vampier." Zo, ik heb het gezegd, ik heb het waarschijnlijk verpest, ze wil me nooit meer zien. Ze is waarschijnlijk doodsbang voor me. "Het is niet dat ik het leuk vind ofzo, integendeel. Ik haat wie ik ben, maar ik kan er niets aan doen. Iedereen is bang voor me, en jij nu waarschijnlijk ook. Als je me niet meer wil kennen, dan snap ik dat. Het spijt me." ik sla mijn ogen neer. Voor één keer meen ik het, ik als ze nu weggaat.. ze heeft iets, of het nou die prachtige groene ogen zijn, de sproetjes op haar neus, of haar bleke huid, hoe brutaal ze op mijn tafel ging zitten en de deur opendeed alsof ze hier zelf woonde, hoe ze nog nooit cola had gedronken... ze heeft iets. Ik kijk haar voorzichtig aan, niet goed wetend wat te doen.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Als Bae en ik ons hebben gemeld bij een docent, zoeken we snel een plekje voor onze tenten. Als ik hem heb geholpen met zijn tent en die van mij ook staat, gaat hij bij Michaelson en Jennifer zitten. "Hi," hoor ik hem zachtjes zeggen,/pink] en ik glimlach. Bae is lief, we hebben een tijdje in hetzelfde weeshuis gezeten en hij is een soort broertje voor me geworden. Als ik hem een knuffel heb gegeven zeg ik dat ik het bos even ga verkennen, als zal Michaelson dat misschien niet heel leuk vinden... wat niet weet wat niet deert, toch? Vrolijk neuriend huppel ik het bos in. "Nou, zo lang ik de grote boze wolf niet tegen kom zal me heus niets overkomen, ik snap niet waarom Bae zo bang is." Lach ik vrolijk. "Oh, ik praat weer tegen mezelf, oeps." Ik schiet in de lach en struikel over een tak, of mijn eigen voeten, dat weet ik niet precies. Ik zucht en krabbel vrolijk overeind.

    [okay Vic zou mij kunnen zijn D:]


    And right from that moment, you took my breath away.

    oh fuck moeten ze in het kamp blijven D: dan maar aanpassen


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ben inspiratieloos voor mijn story

    Larvior Phoenix//Meermin
    Ik zat tegen een boom aan en had de stok in mijn handen gekemd. De vermoeidheid, begon langzaam omhoog te borrelen en ondanks ik niets kon zien, vielen mijn oogleden steeds naar beneden. Ik besloot maar op goede gok terug te keren naar de hut. Ik draaide mijn hoofd van links naar rechts en liep rechtdoor, wachtend tot ik het water onder me voeten voelde. De stok bleef haken toen ik net een stap in het meer wilde zetten en struikelde naar achter. De stok maakte een krakend geluid en dat betekende dat die dus gebroken is. Zuchtend pakte ik de beide helfden en dook het meer in. Met mijn handen tastend naar een stuk wier, bevestigde ik de twee delen aan elkaar. Toch wel knap voor iemand die niet kan zien.
    Ik zwom via sonar naar boven. Een zoetwater dolfijn zwom langs (hoorde het via sonar) Ik stuurde haar een kort bericht en pakte hem bij zijn rugvin en liet me op goed geluk meevoeren door het water naar de hut.
    De dolfijn stopte net voor de rand, maar ik had niet in de gaten, door de dolfijn dat ik keihard tegen de rand aan bots.
    Daar moet echt nog wat aan gebeuren, dacht ik en klom aan de kant. De stok liet ik over de grond schuiven, wat ik ooit mensen had zien doen, toen ik nog kon zien natuurlijk.
    De stok bleef hangen bij een obstakel. ik liet mijn handen de vrijeloop gaan en ja hoor, de trap.
    Ik liep naar boven en gooide de deur open. 'En het is me gelukt,' riep ik vrolijk. Alleen het was maar de vraag of het de goede hut was.

    Had zin om wat langs te schrijven, aangezien het bij mij van die korte stukken zijn.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:31 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Ook aub niet dubbelposten :x
    Dat is nog vervelender dan off-topic gaan x'D
    Als je twee korte post's achter elkaar plaatst tenminste.. :x]


    Denise Meredith Jones || Student
    "Wat is er? Wees niet bang, alsjeblieft.. Aishlinn... is verliefd op me geweest en ik voelde niets voor haar en ze is sindsdien altijd heel boos op me geweest. Ik zal jou nooit wat aandoen, dat beloof ik je." zegt hij snel als hij ziet dat er tranen in mijn ogen springen. Als ik aandring dat hij het moet vertellen gaat zijn mond open terwijl de onmogelijke woorden eruit komen: "Ik ben een.. ik ben een vampier" die Aishlinn had zichzelf kunnen genezen.. het feit dat hij een vampier is-is niet onmogelijk blijkbaar.. Maar toch schud ik angstig mijn hoofd. Langzaam zet ik weer een stap naar achteren, verder van hem vandaan.
    "Het is niet dat ik het leuk vind ofzo, integendeel. Ik haat wie ik ben, maar ik kan er niets aan doen. Iedereen is bang voor me, en jij nu waarschijnlijk ook. Als je me niet meer wil kennen, dan snap ik dat. Het spijt me." zegt hij dan weer. Nog een stap achteruit.. Met medelijden weerspiegelend in mijn ogen kijk ik hem aan, ik kan er niets aan doen dat ik bang ben dat hij ieder moment naar mijn nek vliegt.. Ik schud mijn hoofd en knipper boos de tranen weg, en kijk hem aan.
    "Doe me alsjeblieft niets.." fluister ik bijna onhoorbaar terwijl ik naar hem toe loop. De blik in zijn ogen verteld me genoeg.. Als ik voor hem sta kijk ik hem aan in zijn ogen en een zwak glimlachje siert mijn lippen waarna ik hem omhels. De woorden die ik zojuist fluisterden gieren steeds opnieuw door mijn hoofd, bang dat hij me misschien bijt.. Ik druk mezelf voorzichtig tegen hem aan terwijl mijn hart nogsteeds razendsnel klopt van de angst. Maar ik verzet me ertegen. Het maakt niet uit wat hij is. Zolang hij me niets doet kan ik het accepteren..


    en dit is gewoon ook deels mijn rpg, dus ik word baziger x'D
    Maar ik wil ook niet dat mensen stoppen met de rpg omdat er enorm veel off-topic geplaatst word en door de kleine dingen en zo.. Dusja..
    Hoe meer er off-topic geplaatst word hoe sneller het dood loopt.
    Off-topic in een post van een personage van je vind ik wel oké, maar niet gewoon zo maar iets droppen wat niets te maken heeft met de rpg zelf,


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik ben net bezig me om te kleden en sta enkel in een onderbroek en mijn Bh als ik plots de deur hoor open gaan. Ik hoor een stem zeggen dat iets gelukt is en ik stap mijn kamer uit om te zien dat het Larvior is, wat ik ook al dacht door zijn stem.
    "Hey, je bent er. Ik begon al ongerust te worden" zeg ik grinnikend terwijl ik mijn haren vast knoopte in een paardenstaart. Ik loop weer op mijn gemakje terug naar mijn kamer, nogsteeds half naakt. Het maakte niet uit, hij is toch blind.. en daarbij, we zijn huis genoten. Ik loop wel vaker zo rond, en ik heb ook totaal geen enkele reden tot schaamte. Mijn lichaam is vrijwel perfect.


    Zó x')
    Ook nog even een Aish post erbij :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:50 ]


    Little do you know

    [O M G DENISE THAT'S THE NICEST THING EVER
    het is dat het Damon is dus hij gaat niet huilen want dat kan niet maar I would]
    Damon Salvatore || Vampire
    Denise schudt haar hoofd en doet een stap naar achter, van mij vandaan. Als ik zeg dat het me spijt en alles uitleg doet ze weer een stap achteruit. Ik zie medelijden in haar ogen als ze me aankijkt, de tranen nog steeds in haar ogen. Die mooie, heldergroene ogen.. Ze schudt haar hoofd en knippert verwoed haar tranen weg, waarna ze me aankijkt. "Doe me alsjeblieft niets.." fluistert ze en loopt naar me toe. Als ze dan voor me staat kijkt ze me aan, glimlacht zwakjes en omhelst me dan.
    Ik voel haar hart razendsnel kloppen, maar iets in mij zegt me dat ze het zal accepteren, misschien niet nu, misschien moet ze eraan wennen, maar ze zal het accepteren. Tranen schieten in mijn ogen als ik me bedenk hoe ze eruit zag, zo bang.. en hoe ze me nu omhelst.
    Snel knipper ik de tranen weg, ik huil niet. Dat doe ik gewoon niet. Ik sla mijn armen voorzichtig om haar heen, en fluister zachtjes "Ik zou jou nooit iets doen, nooit." zeg ik, en sluit even mijn ogen. Als ik ze weer open doe laat ik haar los, waarna ik haar recht aankijk. "Ik beloof je dat ik jou en je vrienden niets zal doen, ik wil je geen pijn doen. Het... dat je hier nog bent, je weet niet half hoeveel dit voor me betekent."
    Ik kijk haar aan, mijn blijdschap is op dit moment niet te beschrijven. Ik ken haar nog maar net, en ik heb haar net verteld wat ik ben, en ze is niet boos of weggerend.. Een voorzichtig glimlachje verschijnt op mijn gezicht als ik naar haar kijk, "Dankjewel."


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Mag ik een samenvatting? En is er nog een reactie voor Kath of Mo?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Denise reacts just how I would..-
    No.. I would hug him from the very first moment and bite him, drink his blood and then kill myself :'D]

    Denise Meredith Jones || Student
    Ik voel hoe hij zijn armen voorzichtig om me heen doet.. "Ik zou jou nooit iets doen, nooit." fluistert hij zacht.
    Na een korte tijd laat hij me los waarna hij me aankijkt en zegt: "Ik beloof je dat ik jou en je vrienden niets zal doen, ik wil je geen pijn doen. Het... dat je hier nog bent, je weet niet half hoeveel dit voor me betekent."
    Hij kijkt me aan en ik zie gewoon de blijdschap in zijn ogen.. "Dankjewel." zegt hij dan.
    Ik schud mijn hoofd "Het is.. als jij me als 'prooi' zou willen dan had je het me niet verteld.. daarbij.. die Aishlinn zei net dat je me niets kon doen..? Waarom zou je me niks kunnen doen?" vragend kijk ik hem aan.
    "En trouwens, het maakt me niet uit.. ik wil niet dat je alleen bent, en ik zag gewoon die blik in je ogen.." vervolg ik zacht, tranen schieten opnieuw in mijn ogen. Ditkeer niet van angst, maar van medeleven. Altijd als iemand iets heeft dan huil ik zó snel. Ik ben gewoon een meisje dat zich zo snel in andermans situatie weet te verplaatsen, en als ik dat doe barst ik vaak in huilen uit omdat ik het erg voor degene vind.
    "Waarom woon je eigenlijk hier..? In dit bos?" vraag ik hem dan. Maar ik sla mijn hand voor mijn mond als ik me realiseer dat ik hem nu zo'n beetje overlaad met vragen. Maar terwijl ik mijn hand voor mijn mond doe ontsnapt er een gaap uit mijn longen. Grinnikend kijk ik Damon aan "Ik ben denk ik een beetje moe" zeg ik dan met een glimlachje.


    Little do you know

    Benzema schreef:
    (...)

    Mohammed Omar Idrissi

    Ze liet zich in mijn armen vallen en ik hou haar vast. ''Er was een meisje en zij pakte me aan mijn voeten en toe ik was bijna dood'' stottert ze en ik voel haar armen om mijn nek. Ik aai geruststellend over haar rug. 'Het is al goed, ze is weg oké?' zeg ik tegen haar en ik werp nog een blik naar achter. Ik vang een glimp op van een meisje en ik frons even. Ik weet in elk geval dat ik haar niet moet vertrouwen. ''Ik wil gewoon naar huis'' mompelt Avah en ik knik. Ik pak haar hand en streel met mijn duim over de rug van haar hand. We lopen al snel verder en ik kijk om me heen. 'Waar is dat kamp?' mompel ik..


    Aurélie Cyrielle Celian

    Raar kijk ik hem aan en schud mijn hand af. Ik boog tot zijn oor. ''Dit blijft tussen ons anders maak ik je af'' sis ik. Mijn reputatie zou zakken als ze hoorde dat ik had gehuild en dat meisje maakt het er niet beter op. Daniel lag daar ook nog te kreunen van het pijn maar ik heb liever mezelf veilig dan andere. ''Loop'' zeg ik bot. Ik ging vanafnu niet meer iemand anders spelen. ''Daar is het kamp'' ik wijs naar de verte waar je een paar tenten ziet. Ik begin stapvoets te lopen tegelijk kijk ik ook naar Mo om zijn reactie te pijlen. Ik haalde even een hand door mijn haar en zwiepte het naar achter waardoor ik Mo beter kon zien uit mijn ooghoeken. Ik knikte naar de meester die op een boomstam zat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Benzema schreef:
    [Mag ik een samenvatting? En is er nog een reactie voor Kath of Mo?]


    Alle leerlingen zijn in het kamp, om te gaan slapen of nog even bij het kampvuur te zitten.
    En de wezens gaan terug naar hun hutten.
    Ieder wezen heeft een eigen hut, maar het ligt er aan of iemand bij een ander wil of niet, want nu is er maar voor één iemand plek om alleen in een hut te wonen, er zijn ook nog maar drie hutten 'vrij' tenzij je Kath ergens bij wil doen (:
    Als je haar ergens bij wilt doen moet je het maar aan degenen vragen van wie de personages zijn die er al in wonen d:
    Verder is Denise af gedwaald vna de groep en is nu bij Damon, wat de nodige drama brengt in het kamp aangezien ze 's ochtends niet in haar tent zal liggen..
    Maar je kan het ook vinden in de begin post, aangezien ik daar vaak ook wel wat dingen neer zet over het Rpg zelf en de grote richtlijnen van de rpg (:

    Verder weet ik niet in welke hut je Kath wilt hebben?
    kies maar (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Alle leerlingen zijn in het kamp, om te gaan slapen of nog even bij het kampvuur te zitten.
    En de wezens gaan terug naar hun hutten.
    Ieder wezen heeft een eigen hut, maar het ligt er aan of iemand bij een ander wil of niet, want nu is er maar voor één iemand plek om alleen in een hut te wonen, er zijn ook nog maar drie hutten 'vrij' tenzij je Kath ergens bij wil doen (:
    Als je haar ergens bij wilt doen moet je het maar aan degenen vragen van wie de personages zijn die er al in wonen d:
    Verder is Denise af gedwaald vna de groep en is nu bij Damon, wat de nodige drama brengt in het kamp aangezien ze 's ochtends niet in haar tent zal liggen..
    Maar je kan het ook vinden in de begin post, aangezien ik daar vaak ook wel wat dingen neer zet over het Rpg zelf en de grote richtlijnen van de rpg (:

    Verder weet ik niet in welke hut je Kath wilt hebben?
    kies maar (:


    Doe maar 3 ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    daniel hale

    het opgedroogde bloed kleeft nog aan mijn hals en mijn shirt is doordrenkt met het kleverige rood bruine goedje zodra ik het kamp terug vind. Mijn voeten brengen me rechtstreeks naar mijn tent zonder een van de anderen een blik waardig te gunnen. Als ik hier buiten bleef zouden mensen het bloed zien en dan zouden ze vragen gaan stellen.
    Ik kruip mijn tent in en trek mijn shirt uit waarna ik in mijn slaapzak kruip en mijn ogen sluit. Ik was nog moe, zeemeerminnen, vampiers, weerwolven... ik kon het maar moeilijk geloven allemaal...


    zo ....


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damon Salvatore || Vampire
    "Het is.. als jij me als 'prooi' zou willen dan had je het me niet verteld.. daarbij.. die Aishlinn zei net dat je me niets kon doen..? Waarom zou je me niks kunnen doen?" Ik knik even, en glimlach dan "Toen je leraar het kampvuur aanstak.. daar zat Vervain in. Vervain is giftig voor vampiers, waardoor ik ook weg moest.." leg ik uit.
    "En trouwens, het maakt me niet uit.. ik wil niet dat je alleen bent, en ik zag gewoon die blik in je ogen.." vervolgt ze dan met tranen in haar ogen, en ik geef haar nog even kort een knuffel "dat is lief, dat is echt heel lief van je, ik.." ik glimlach even omdat ik niet echt meer weet wat ik moet zeggen.
    "Waarom woon je eigenlijk hier, in dit bos?" vraagt ze en slaat haar hand voor haar mond. Ik glimlach even "omdat... ik hier niet meer uit kom. Wij allemaal niet, we zitten hier vast. Ik woon hier met mijn broer, de andere wezens - zoals Aishlinn - wonen in andere hutten." Terwijl ze haar hand voor haar mond doet hoor ik haar gapen en ik glimlach. "Ik ben denk ik een beetje moe" zegt ze met een glimlachje, en ik knik.
    "Wil je hier slapen of moet ik je terugbrengen naar het kamp?" vraag ik dan. Mij maakt het niet uit, als ze terug wilt naar haar kamp zal ik haar nog wel een keer zien, en als ze hier wil slapen mag ze dat ook. Als ze zich daar veilig genoeg voor voelt. Ik zou haar nooit iets doen, al zou ik het kunnen. Dat slaat nergens op, wat is er gebeurd met gevoelloos mensen leegzuigen?
    Ik ken dit meisje nu een paar... minuten? Misschien een uurtje of iets langer. Er is gewoon iets aan haar.. Hoe positief ze is, hoe ze zich niet laat beinvloeden door haar afkomst.. ik ben er nog steeds niet helemaal achter. Ik hoop gewoon dat ze me genoeg vertrouwt om hier te blijven. Deels omdat ik haar misschien niets zal doen, maar de anderen makkelijker bij haar in een tent kunnen komen dan als ze in mijn hutje zit, waar ik haar kan beschermen, en Stefan ook.. Ik kijk haar vragend aan, "Als je liever daar wilt slapen, dan snap ik dat, dan breng ik je terug."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mohammed Omar Idrissi[/b

    Opeens boog ze tot mijn oor en ik haal een wenkbrauw op. ''Dit blijft tussen ons anders maak ik je af'' sist ze en ik knik maar vaagjes. ''Loop'' zegt ze bot en ik loop langzaam achter haar aan. Talking about mood swings.... ''Daar is het kamp'' zegt ze wijzend naar een paar kampen verderop. 'Uhhuh.' zeg ik. Ik zag de leraar nog op de boomstam zitten en ik haal mijn schouders op. Ik prop mijn handen ver in de zakken van mijn broek en loop wat sneller naar het kamp. No seriously, talking about mood swings.. Het ene moment zit ze te janken en weet ik veel wat en het volgende moment ben ik weer de slechterik. Jeez... 'We're back.' mompel ik als ik het kamp op loop en ik loop mijn tent in.. Ik rits mijn vest open en pak een blikje energy uit mijn tas. 'Heb ik nog wat gemist?' vraag ik en plof naast Michealson neer..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable