• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    Ik hoorde het geschuif van voeten op hout. Dat betekende dat ze in de kamer was.
    Hey, je bent er. Ik begon al ongerust te worden" zei de stem van Aishlinn en ik glimlachte enkel en liet me door mij stok naar een stoel wijzen. Ik plote neer en leukde acherover. 'Jullie zouden voor de grap eens voor een dag een blindoek op moeten doen om te voelen hoe het is,' zei ik als een grap bedoeld. Ik liet mijn stok naast me liggen, liet me nog voor de zekerheid goed in de stoel zitten en sloot mijn ogen. Ik had een helemaal nergens zin in en wilde voor nu gewoon rust.
    'Hoe was je dag eigenlijk, als ik vragen mag, nog was van Michael gehoord?' zei ik met mijn ogen gesloten.


    Vampire + Servant = Servamp

    ( Wie is Michaelson )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij beantwoord al mijn vragen, en ik luister aandachtig.. Maar als hij mijn vraag beantwoord van waarom hij hier woonde kijk ik hem met grote ogen aan.
    "Wacht.. je bedoelt.. ik..?" ik schud ongelovig mijn hoofd "Nee.. dat.. dat kan niet! Dan zie ik mijn familie nooit meer terug" zeg ik nogaltijd hoofdschuddent terwijl de tranen zich opnieuw ophopen in mijn ogen. Enkel nu komen er zoveel tranen dat ze ontsnappen uit mijn ogen en rollen ze als kleine watervallen over mijn wangen.
    "Wil je hier slapen of moet ik je terugbrengen naar het kamp?" vraagt Damon me als ik gaap en zeg dat ik moe ben. Ik denk na.. wat wil ik?
    Wil ik dat eind terug lopen het kamp in, slapen op een luchtbed in een tent vol muggen.. of niet meer lopen en in een heerlijk bed liggen zonder die muggen? Die keuze is niet moeilijk gemaakt natuurlijk..
    "Als je liever daar wilt slapen, dan snap ik dat, dan breng ik je terug." zegt Damon dan.
    Ik schud mijn hoofd "Nee, ik slaap liever hier dan in een tent vol muggen die me lek prikken en dat ik morgen vol jeuk plekken zit" zeg ik grinnikend "Dus, Damon, waar slaap ik?" vraag ik hem terwijl ik hem met pretoogjes aan kijk en op mijn lip bijt om niet in de lach te schieten "En ga me niet vertellen dat ik in jou bed mag slapen en dat jij dan op de bank slaapt" vervolg ik terwijl ik hem streng aan kijk "Dan slaap ik liever zelf op de bank. Want ik ga jou je bed niet uit jagen" eindig ik met een glimlach. Het zou me niks uitmaken als ik met hem een bed moet delen. Hij ziet er namenlijk alles behalve slecht uit, dus waarom zou ik het erg vinden met hém het bed te delen? Nee, ieder meisje die met een jongen als Damon het bed niet wil delen is gewoon een blinde kip of zo.

    David Marc Michaelson || Leraar
    Plots komt Mohammed er ook bij zitten. Hij vraagt wat hij gemist heeft en ik haal mijn schouders op.
    "Een gezellig kampvuur met wat sterreninformatie?" zeg ik met een grinnik tegen hem.
    "Maarrehh, wat heb ík gemist? Het is wel duidelijk dat je het bos in geweest ben, want geluiden uit je tent zijn ook niet gekomen. En ik verwacht niet dat Avahlynn je type is" vraag ik hem dan met een scheve grijns.
    "Dus, vertel eens, wat hebben jullie in het bos gedaan? Aan Avahlynn te zien is zij wezen zwemmen.. of heb je haar soms geduwt?" Vraag ik hem op een serieuze 'leraren' toon.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Larvior maakt een grap op zijn manier, en ik grinnik zacht.
    In een kort pyjama broekje en een neutraal grijs T-shirt loop ik naar onze woonkamer waarna ik tegenover hem ga zitten.
    "Ik denk dat ik pas, het lijkt me echt vreselijk.. ik hoop voor je dat je geneest" zeg ik zuchtend. Vol medelijden kijk ik hem aan. Het lijkt me echt vreselijk om blind te zijn.. al zijn dan al je andere zintuigen wel versterkt.. het lijkt me vreselijk.
    ''Hoe was je dag eigenlijk, als ik vragen mag, nog was van Michael gehoord?'' vraagt hij dan.
    "Oh, was wel gezellig.." zeg ik nonchalant. Als hij mij kon zien zag hij rode wangen, dat is dan wel weer een voordeel.. maar dat is dan ook het enige voordeel. Ik zal hem nooit meer kunnen vragen of iets me goed staat.. dat word misschien wel mijn grootste dilemma..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:03 ]


    Little do you know

    Faisean schreef:
    ( Wie is Michaelson )


    Dat is mijn leraar :'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Dat is mijn leraar :'D
    *Oow lol ik kon hem al niet vinden.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Benzema schreef:
    Mohammed Omar Idrissi[/b

    Opeens boog ze tot mijn oor en ik haal een wenkbrauw op. ''Dit blijft tussen ons anders maak ik je af'' sist ze en ik knik maar vaagjes. ''Loop'' zegt ze bot en ik loop langzaam achter haar aan. Talking about mood swings.... ''Daar is het kamp'' zegt ze wijzend naar een paar kampen verderop. 'Uhhuh.' zeg ik. Ik zag de leraar nog op de boomstam zitten en ik haal mijn schouders op. Ik prop mijn handen ver in de zakken van mijn broek en loop wat sneller naar het kamp. No seriously, talking about mood swings.. Het ene moment zit ze te janken en weet ik veel wat en het volgende moment ben ik weer de slechterik. Jeez... 'We're back.' mompel ik als ik het kamp op loop en ik loop mijn tent in.. Ik rits mijn vest open en pak een blikje energy uit mijn tas. 'Heb ik nog wat gemist?' vraag ik en plof naast Michealson neer..


    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik liep regelrecht naar mijn tent toe om andere kleren aan te doen. ik ging sowieso nog lang buiten zitten aangezien ik nog lang niet moe was. Dit was dan ook niet echt mijn gebruikelijke slaapuur. Als het moest bleef ik de hele nacht wakker. Ik maak de rits van mijn tent open en voel al meteen een briesje waaien langs mijn blote buik. Snel pak ik mijn jack uit mijn koffer en trek hem aan. Dicht deed ik hem niet. Ik plof naast Mo neer. ''Oke het spijt me'' mompel ik. ''Ik denk dat ik mijn reputatie op school niet wil verpesten'' fluister ik. ''En ik denk ook gewoon dat ik op jo'' abrupt stopte ik met mijn zin. ''Mag ik ook energy'' fake glimlachend keek ik hem aan. Ik wou toch net niet gaan zeggen dat ik hem leuk vond? En dat de docent meeluisterde hielp er ook niet echt mee.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:02 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -ik ga nu even heel hard nadenken over een shipname. Salvajones? D: I suck at those things. Denimon, like, digimon D:-
    Damon Salvatore
    "Wacht... je bedoelt... ik..?" ze schud haar hoofd, "Nee... dat.. dat kan niet! Dan zie ik mijn familie nooit meer terug" tranen rollen over haar wangen, en ik omhels haar even "Het komt goed... ik ga proberen wat ik kan om je eruit te krijgen." sus ik haar geruststellend, waarna ik haar los laat.
    Als ik vraag of ze hier wil slapen of dat ze liever in het kamp slaapt, schudt ze haar hoofd. "Nee, ik slaap liever hier dan in een tent vol muggen die me lek prikken en dat ik morgen vol jeuk plekken zit" zegt ze grinnikend en ik glimlach, blij dat ze weer kan lachen. "Dus, Damon, waar slaap ik?" ze kijkt me met pretoogjes aan en bijt op haar lip, waarna ik begin te lachen. "En ga me niet vertellen dat ik in jou bed mag slapen en dat jij dan op de bank slaapt, dan slaap ik liever zelf op de bank. Want ik ga jou je bed niet uit jagen." ze begint terwijl ze me streng aankijkt maar eidnigt met een glimlach. Ik grinnik nog even na en knik dan naar de trap. "Mijn kamer is boven" glimlach ik, "en als je niet wil dat je mij mn bed uit trapt..." ik haal mijn schouders op "dan moeten we daar maar samen slapen." Ik grinnik, "Kom, ik laat je de kamer zien." Zeg ik, en loop voor haar uit, de trap op en mijn slaapkamer in. Daar staat mijn tweepersoonsbed nog netjes opgemaakt. "Het is niet veel, dit hutje, maar het is iets... en een bed is beter dan een luchtbed of matje, en ik wil alleen het beste voor mijn princess." ik knipoog even lachend naar haar


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mohammed Omar Idrissi

    "Een gezellig kampvuur met wat sterreninformatie?" zegt hij met een grinnik en ik knik. 'Niks bijzonders dus.' lach ik. "Maarrehh, wat heb ík gemist? Het is wel duidelijk dat je het bos in geweest ben, want geluiden uit je tent zijn ook niet gekomen. En ik verwacht niet dat Avahlynn je type is" vraagt hij met een scheve grijns. Ik kijk hem lachend aan. 'Wat heb je niet gemist?' grijns ik. "Dus, vertel eens, wat hebben jullie in het bos gedaan? Aan Avahlynn te zien is zij wezen zwemmen.. of heb je haar soms geduwt?" vraagt hij dan serieus. 'Chillax, ze ging uit zichzelf. Zelfs ik ging even afkoelen en het was lekker!' grijns ik. 'Tot zij werd meegetrokken naar het midden van het meer door iets.' mompel ik. Ik haal mijn schouders op en open vervolgens het blikje waarna ik een slok neem. ''Oke het spijt me'' hoor ik opeens en ik kijk naast me om Avah te zien. 'Geeft niks.' zeg ik. ''Ik denk dat ik mijn reputatie op school niet wil verpesten'' fluistert ze en ik knik. 'Valt te begrijpen.' lach ik waardoor mijn witte tanden even te zien zijn. ''En ik denk ook gewoon dat ik op jo'' begint ze maar ze eindigt al snel. Ik frons even en haal mijn schouders op. ''Mag ik ook energy'' vraagt ze en ik knik. Ik geef haar het blikje Bullit en kijk even naar het vuur.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:11 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    demon xD
    danise xD
    salvones xD
    damose xD

    oh god I suck in those things xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bae Shin Wen || Student
    Als Vic en ik ons hebben gemeld bij een leraar, zoeken we een plaatsje om onze tenten op te zetten. Ze helpt me met mijne, en als we terug lopen naar het kampvuur ga ik erbij zitten. Mohammed is er intussen ook bijgekomen, en vraagt wat hij gemist heeft. "Een gezellig kampvuur met wat sterreninformatie?" zegt hij grinnikend, en vraagt dan wat híj gemist heeft: "Maarrehh, wat heb ík gemist? Het is wel duidelijk dat je het bos in geweest ben, want geluiden uit je tent zijn ook niet gekomen. En ik verwacht niet dat Avahlynn je type is" vraagt hij met een scheve grijns. "Dus, vertel eens, wat hebben jullie in het bos gedaan? Aan Avahlynn te zien is zij wezen zwemmen.. of heb je haar soms geduwt?" Vraagt hij dan serieus en ik glimlach even.
    "'Chillax, ze ging uit zichzelf. Zelfs ik ging even afkoelen en het was lekker!" zegt Mo met een grijns waarna hij iets mompelt, zijn schouders ophaalt, een blikje energy opent en een slok neemt. Vic grinnikt even en geeft me dan een knuffel. Ze is practically mijn zus, sinds we zo lang in hetzelfde weeshuis hebben gewoond. We hebben samen veel meegemaakt. Ik glimlach en knijp even in haar hand, waarna ze wegloopt. "Hi," glimlach ik dan naar de rest.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Damise Salvones? xd

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:16 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Het voelde ongemakelijk aan dat ik zo langs hem zat. Uit mezelf wist ik dat ik niet zomaar kon weggaan. Glimlachend nam ik het blikje aan dat hij me gaf waarna ik wat dichter naar hem toe schoof als flirtpoging. Ik had net wel gehoord wat de docent zij. Als hij die dingen zij moest hij opletten dat die mensen niet bij hem in de buurt stonden wat deze keer toevallig wel zo was aangezien mijn tent dicht bij de boomstam zat. Ik schoof nog waar dichterbij en maakte mijn blike open waarna ik een minislok nam. Grote slokken vond ik niet meisjes achtig aangezien je daar snel van boert. ''Thanks'' grijns ik. Ik had stemwisselingen maar dat wist ik zelf ook. ''Ik ben blij dat het goed is'' mompel ik terwijl ik nog dichterbij schuif waardoor onze voeten elkaar raken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Denise Meredith Jones || Student
    Hij zei dat hij me hieruit kreeg. Maar wat als ik hem daarvoor moet achter laten? Ik wil hem niet kwijt.. en ik wil hem ook niet achter laten..
    Hij knikt naar de trap en zegt dat zijn kamer boven is. "en als je niet wil dat je mij mn bed uit trapt.. dan moeten we daar maar samen slapen." zegt hij met een grinnik. Hij zegt dat hij me de kamer laat zien en hij loopt voor me uit de trap op. Met een glimlach huppel ik achter hem aan. Als we in zijn kamer staan kijk ik naar het netjes opgemaakte bed. De meeste slaapkamers waar ik gekomen ben zijn de bedden altijd rommelig.. maar ja, wat moet je ook als je hier vast zit?
    "Het is niet veel, dit hutje, maar het is iets... en een bed is beter dan een luchtbed of matje, en ik wil alleen het beste voor mijn princess." zegt hij met een knipoog tegen me.
    Ik grinnik zacht en kijk hem aan met een glimlach "Dat ik het beste en het meest luxe gewend ben betekent niet dat ik dat nodig heb" zeg ik met een glimlach tegen hem "Maar als je me dat wilt geven dan laat ik je" vervolg ik grinnikend.
    Ik kijk de kamer rond en loop naar een kast dat voor mij op een kledingkast lijkt en ga ervoor staan.
    "Kan ik van jou een shirt lenen om in te slapen?" vraag ik hem grinnikend. Ik ga nu maar niet zo brutaal doen en in zijn kast neuzen. Uit ervaring weet ik dat jongens het vaak niet leuk vinden als ik tussen hun 'persoonlijke' spullen ga kijken. Ik weet niet hoe dat bij Damon is, maar ik riskeer het maar niet.

    David Marc Michaelson || Leraar
    ''Chillax, ze ging uit zichzelf. Zelfs ik ging even afkoelen en het was lekker!'' gaat Mohammed in de verdedeging. Ik grinnik zacht "Joh, van jou verwacht ik ook niet dat je een meisje zal duwen, tenzij je een goede reden hebt.."
    ''Tot zij werd meegetrokken naar het midden van het meer door iets.'' zegt hij dan.
    Vragend kijk ik hem aan "Wat bedoel je?" vraag ik hem met een frons op mijn voorhoofd. Ik wil verder vragen maar Avahlynn komt er bij zitten en ze begint tegen Mohammed te praten. Ik laat de twee maar gewoon..
    Ik houd weer een worstje boven het vuur en kijk de twee vragend aan "Jullie ook?" vraag ik Mohammed en Avahlynn.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 23:40 ]


    Little do you know

    xLastKiss schreef:
    Damise Salvones? xd


    sounds great right?? :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mohammed Omar Idrissi

    Glimlachend nam ze het blikje aan en ze schoof wat dichter naar me toe. Ik let er maar niet teveel op, het is vast niks. "Joh, van jou verwacht ik ook niet dat je een meisje zal duwen, tenzij je een goede reden hebt.." zegt Michealson ondertussen en ik grinnik. ''Thanks'' grijnst ze en ik knik glimlachend. ''Ik ben blij dat het goed is'' mompelt ze en ze schuift nog wat naar me toe. 'Tuurlijk is het goed, het was niks.' glimlach ik. "Jullie ook?" vraagt Michealson en ik draai me even om. 'Alleen is het geen varkensvlees is.' grinnik ik, hij weet waarom...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable