• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Misschien dat Finn en Lily ,tegen Katherine lopen en ze hem helpt met zijn hypnotiserende blik ofzo? :') )


    Ik vind het goed, maar volgens mij heb ik iets gemist xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Voorzichtig deed ik mijn ogen open. Gister was niet echt goed afgelopen. Hij zij dat het cool was. Ik ben natuurlijk meteen naar mijn tent gelopen. Eigenlijk ben ik woedend op hem dat hij me gewoon heeft afgewezen. Zuchtend pak ik een een setje uit mijn koffer. Het maakte me vrij weinig uit dat ik midden in een bos zat. Ik had allemaal shorts en zweeftruitjes mee. Ik wreef even tussen mijn ogen en maakte de tent open. Ik rekte me als eerst even uit toen ik de tent uit was en eigenlijk had ik ook weer metteen zin om terug te lopen. Met tegenzin loop ik naar Mohammed toe die bij de energy drank staat en pak ook een blikje waarna ik op de plek die het meest verste weg van Mohammed zat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [wat denkt u gemist te hebben? :"D waar kan ik opheldering over geven? :"D


    ik heb zo'n verslavend liedje gevonden btw :'D ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:46 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Lily grinnikte even "Is oke" zei ze schouder ophalend en ik glimlachte zwakjes. "Kom op, ik sta te dicht bij het kamp... We mogen eigenlijk het bos niet in dus als ze me vinden ben ik ongeveer dood.." zei ze en ik grinnikte zacht waarn ik knikte.
    "Ja is goed."zei ik dan instemmend en wandel verder het bos met haar in."Hoe vind je het hier tot nu toe al?"vroeg ik haar dan ,om weer een beetje 'normaal' te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Appelboompje schreef:
    [wat denkt u gemist te hebben? :"D waar kan ik opheldering over geven? :"D


    ik heb zo'n verslavend liedje gevonden btw :'D ]


    Waar ze mee moet helpen ofzo xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    (...)

    Waar ze mee moet helpen ofzo xd


    (Nou Finn probeerde de dwingende blik ,maar het werkte niet bij Lily en hij denkt ,dat hij iets verkeerd doet ,maar eigenlijk heeft ze vervain binnen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Nou Finn probeerde de dwingende blik ,maar het werkte niet bij Lily en hij denkt ,dat hij iets verkeerd doet ,maar eigenlijk heeft ze vervain binnen :3 )


    Ow xd Ha ha, hou je dan wel vast voor een hele scheldparade xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Lily Stone
    "Hoe vind je het hier tot nu toe al?" nogmaals haal ik mijn schouders op, "Vreemd... Onze docent zei dat hij iets raars had gezien en vanacht kwam er een jongen terug compleet onder het bloed" [ ja ze heeft daniel lekker wel gezien x'd]
    "Maar verder, ja.. wat moet ik er van vinden? 't is een bos." vervolg ik.
    "En jij? Hoelang ben jij hier eigenlijk al als ik vragen mag?"


    [lily scheld wel tegen katje in x'D die heeft haar mond niet op de verkeerde plek zitten


    btw ga dit nummer luisteren O.O Ik heb normaal een hekel aan james blunt
    maar ik ben verliefd op dit nummer

    http://www.youtube.com/watch?v=M8l2Z74C0dw ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 19:03 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Ze haalde nogmaals haar schouders op. "Vreemd... Onze docent zei dat hij iets raars had gezien en vanacht kwam er een jongen terug compleet onder het bloed"begon ze ."Maar verder, ja.. wat moet ik er van vinden? 't is een bos." vervolgde ze en ik grinnikte zachtjes. "Ja ,bossen zijn niet zo heel speciaal."zei ik schouder ophalend ,proberend de andere dingen te negeren. "En jij? Hoelang ben jij hier eigenlijk al als ik vragen mag?" vroeg ze dan terug. "Al een aantal dagen."zei ik dan ,in de verte zag ik Katherine staan. "Oh wacht even."zei ik tegen Lily en daarna liep ik naar Kath toe. "Ik heb een mensje gevangen ,maar ik weet niet of ze dat spul binnen heeft en mijn dwingende blik lukt niet.Doe ik iets fout?"fluisterde ik vragend naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mohammed Omar Idrissi

    Ik kijk toe hoe Avah uit haar tent loopt en ik weet gewoon dat ze liever meteen terug gaat. Ze pakt ook een blikje en loopt dan zo ver mogelijk van me weg. God, ik ben echt een idioot. Ik vind haar leuk, ik weet het al maanden en als ik de kans krijg verpest ik het. Ik kijk naar haar en bijt even op mijn lip. Ik zou sorry moeten zeggen, dat weet ik maar al te goed. Kom op Mo, gewoon even doorzetten.. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik loop langzaam naar haar toe. Ik plof voorzichtig naast haar neer en bijt op mijn lip. 'Sorry.' zeg ik en kijk haar voorzichtig aan..

    Katherine Bella Romano

    Ik rek me nog een laatste keer uit en stap dan uit mijn bed. Ik voel bijna gelijk aan mijn haar, droog gelukkig. Ik douche altijd s'avonds, dan hoef ik niet met nat haar weg. Snel loop ik naar mijn kledingkast en pak er een setje uit. Bestaande uit een donkerrood topje, een zwarte broek en mijn zwarte laarzen. Ik loop naar mijn spiegel en doe snel mijn make up op en laat mijn haar over mijn rug vallen. Ik klik snel een ketting vast met een edelsteen en grijns. Perfect, zoals altijd. Ego? Misschien een beetje. Ik loop mijn hut uit en loop nonchalant door het bos. Opeens zie ik Finn en een meisje. 'Finno! Wie is je vriendinnetje.' grijns ik en loop sierlijk naar hem toe. Hij liep ook al naar mij toe en ik kijk hem grijnzend aan. "Ik heb een mensje gevangen ,maar ik weet niet of ze dat spul binnen heeft en mijn dwingende blik lukt niet.Doe ik iets fout?" zegt hij en ik frons even. Binnen een seconde sta ik voor het meisje. ´Hmh, you look like a partygirl... Why don´t you come with us?´ grijns ik dwingend.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 19:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik nam een hap van een cracker die ik net gepakt had en nam ook nog gelijk een slok van mijn drinken. Mijn blik was op de tafel gericht en volgensmij zag iedereen dat het niet goed met mij ging. Ik nam nog een slok. En keek zuchtend voorruit. Ik voel dat er iemand naast me kom zitten. Vurig hoop ik dat het niet Mohamed is. Spottend kijk ik hem aan. ''Sorry'' herhaal ik. ''Ik zeg dat ik je leuk vind en alles wat je zei was ''cool'' en nu zeg je sorry'' geiriteerd kijk ik hem aan waarna ik mijn drinken en cracker pak om metteen naar de andere kant te lopen. Zijn excuses hoefde ik niet. Ik was vernederd en ik was boos en ondanks alles was ik nog steeds gek op hem wat ik trouwens helemaal niet snap.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil Rpg'en :c


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik heb Jeremy & Aishlinn?
    Alleen denk ik dat Athene en Aishlinn niet zo'n goed idee is x'D

    Nop xd. Jeremy en Athene?


    That is a perfect copy of reality.

    Mohammed Omar Idrissi

    Spottend keek ze me aan en ik wist gelijk dat het een stomme keuze van me was. ''Sorry'' herhaalt ze en mijn blik draait zich naar de grond. ''Ik zeg dat ik je leuk vind en alles wat je zei was ''cool'' en nu zeg je sorry'' zegt ze waarna ze haar spullen pakt en vertrekt naar de andere kant. Ik zucht zacht en bijt even hard op mijn lip. Vervolgens sta ik op en loop terug naar mijn tent. Ik plof op het opblaasbed in de tent en pak mijn telefoon. Ja, het spijt me.. Het spijt me dat ik zo'n idioot ben en elke kans verpest die ik heb. En het spijt me als ik je gekwetst heb, maar voordat je me met heel je hart haat moet je weten... Dat ik je altijd al leuk heb gevonden... verstuur ik naar Avah.

    [Het boeit me niet dat ze waarschijnlijk geen bereik hebben xd]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 19:33 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Was even woef uitlaten\
    zal nu even schrijven :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign