• 'k Vroeg het me gewoon af. 8DD

    Mijn moeder kan bijvoorbeeld écht niet tegen kritiek, je hoeft haar maar een beetje commentaar op iets te geven en het is vaak al ''mis''. *tjaenzoontstaanenbestvaakvandatsoortruzie'sthuis...*
    Ikzelf kan wel redelijk tegen kritiek, hoewel ik het natuurlijk niet altijd even prettig vind. Vooral als iemand me helemaal afkraakt met 'ja, dit is niet goed, en dat klopt niet blablabla' en vervolgens niet zegt wat ik dan wél moet doen, terwijl ik dat laatste juist het belangrijkste vind om te weten.
    Zelf kritiek geven kan ik totaal niet, haha! Wel haal ik geregeld bepaalde mensen helemaal naar beneden, maar dat doe ik natuurlijk wel in mijn hoofd, ghehgeheheh... XD

    Dus, hoe goed kunnen jullie eigenlijk tegen kritiek, en kritiek geven?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 14:54 ]

    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk van wel, maar eigenlijk weet ik het niet.
    Maar als mensen bijvoorbeeld tegen mij zouden zeggen 'dat truitje is lelijk.' dan denk ik, fuck off. Eigenlijk intresseert het me niet wat mensen van me vinden. Zo ben ik nou eenmaal, dus zo moet je me maar accepteren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan er soms tegen..

    Maar ik had stage en ik liep eers met L mee -dat klinks alsof het een jongen is maar twas een vrouw- en die had me dus geleerd..
    Moest ik met iemand anders ff meelopen en die zei van; ja maar ik doe het zo en zo D: en dat vond ik irritant.. Want zo kreeg ik het gevoel alsof ik het verkeerd doe..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan best goed omgaan met kritiek. Vooral omdat ik het zovaak over me heen heb gekregen, dat het me nauwelijks nog raakt. In het begin was dit wat moeilijker, maar nu ik dagelijks gezeik over me heen krijg, ben ik het wel gewend. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    <3

    Ik kan er goed tegen. Behalve als iemand me kritiek geeft over iets dat hij/zij zelf niet kan. Of kritiek dat veralgemeend wordt terwijl het slechts een mening is. Of gewoon kritiek van mensen die ik niet kan uitstaan. Of kritiek over iets dat me niet kan schelen, zoals wanneer ik een slecht punt haal. (Sommigen (die zelf dan een supergoed punt hebben gehaald) beginnen dan echt zo; 'volgende keer wel beter, je moet gewoon beter studeren en kijk; dat heb je fout gedaan en blablabla' Dan denk ik echt 'Gast, ik heb je niets gevraagd!' Dan moet ik soms wel mijn frustraties tegenwerken.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 15:04 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)

    ik ben enorm gevoelig, dus kan ik er niet zo goed tegen. Ik laat het over me heen gaan en ik probeer me ermee te verbeteren.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    ik ben enorm gevoelig, dus kan ik er niet zo goed tegen. Ik laat het over me heen gaan en ik probeer me ermee te verbeteren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan niet tegen kritiek als de kritiek niet nodig was. Dan kan ik snel in discussie gaan. Feedback vind ik fijn, en zie ik ook niet als kritiek.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik kan best slecht tegen kritiek, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    Dat. Tegen kritiek zelf kan ik zeer slecht xd.


    i put the fun in funeral

    C18 schreef:
    Ik kan best slecht tegen kritiek, lol.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.