• Er is afgelopen maanden hard gewerkt om het credits kopen per SMS weer in ere te herstellen. Helaas ben je in zo'n geval afhankelijk van een hoop partijen zodat het wat langer kan duren dan je zou willen.

    Inmiddels werkt het weer... soort van :P

    - Alleen vanuit Nederland. Belgie volgt de 3e week van september.

    - Soms gaat er nog wat mis. We zijn aan het uitzoeken waar dat aan ligt.

    - SMSen is momenteel voor eigen risico. Er worden geen refunds gegeven. Als je geen SMSje terug ontvangt heb je ook niet betaald (er gaat dan ook geen geld van je beltegoed af).

    - Je kunt alleen een SMS sturen vanaf de credits pagina waar het SMS nummer en code vermeld staat!

    http://www.quizlet.nl/credits/


    Dit is mijn signature...

    Fijn dat het er weer is!


    Pretty is just a pretty word.

    Nope, hij doet het nog altijd niet bij mij. Helaas.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb uitgevonden dat als je quizlet typt in plaats van Quizlet, je geen smsje terug krijgt.


    Your make-up is terrible

    Vergeet niet dat je het precies moet overtypen. Als er dus "Quizlet" staat, moet je ook echt "Quizlet" typen en niet "quizlet".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    Ik heb uitgevonden dat als je quizlet typt in plaats van Quizlet, je geen smsje terug krijgt.

    Er staat ook niet Quizlet, maar Quizlet1

    En sinds kort staat er ook een code achter die je over moet typen. Voorbeeld: Quizlet1_4524


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Er staat ook niet Quizlet, maar Quizlet1

    En sinds kort staat er ook een code achter die je over moet typen. Voorbeeld: Quizlet1_4524


    Ja, maar het was even een voorbeeld omdat iedereen wat anders erachter moet typen.


    Your make-up is terrible

    Whoopwhoop
    Wie heeft eer beltegoed? Ik niet!:P

    Maar wel leuk dat ie er is!


    Queer zijn is gewoon alles

    Het lukt me maar niet helaas. :(

    Omg yey! Kan niet wachten om nieuwe credits te kopen via SMS nu ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    En iedereen is blij :D


    -

    Ik krijg zo'n SMSje terug:

    "Deze dienst bestaat niet! Probeer het nog een keer, maar dan wel met de juiste keywords & spaties. (25ct pob)"


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damn, mijn beltegoed is net op.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Spijtig dat het in België nog niet beschikbaar is ,maar het is niet zo heel lang wachten


    Just do what you need to do!

    Bij mij werkt de 10 credits voor €1,50 wel. Maar die van 50 credits niet. Maar goed, ik heb weer GM. *O*

    Ithilien schreef:
    Ik krijg zo'n SMSje terug:

    "Deze dienst bestaat niet! Probeer het nog een keer, maar dan wel met de juiste keywords & spaties. (25ct pob)"

    Ik ook. Jammer, voor mij werkt hij dus nog niet, maar het is fijn om te zien dat er hard aan gewerkt wordt. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.