• Er is afgelopen maanden hard gewerkt om het credits kopen per SMS weer in ere te herstellen. Helaas ben je in zo'n geval afhankelijk van een hoop partijen zodat het wat langer kan duren dan je zou willen.

    Inmiddels werkt het weer... soort van :P

    - Alleen vanuit Nederland. Belgie volgt de 3e week van september.

    - Soms gaat er nog wat mis. We zijn aan het uitzoeken waar dat aan ligt.

    - SMSen is momenteel voor eigen risico. Er worden geen refunds gegeven. Als je geen SMSje terug ontvangt heb je ook niet betaald (er gaat dan ook geen geld van je beltegoed af).

    - Je kunt alleen een SMS sturen vanaf de credits pagina waar het SMS nummer en code vermeld staat!

    http://www.quizlet.nl/credits/


    Dit is mijn signature...

    -

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 18:54 ]

    3de week van september is voor mij zelfs nog beter (:
    Nu zou ik nooit mogen credits kopen. De derde week van september kan ik het vragen voor mijn rapport (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ithilien schreef:
    Ik krijg zo'n SMSje terug:

    "Deze dienst bestaat niet! Probeer het nog een keer, maar dan wel met de juiste keywords & spaties. (25ct pob)"


    Ik dus ook. Jammer.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga het pas proberen wanneer ik zeker weet dat het geheel werkt.


    26 - 02 - '16

    toen ik net een sms stuurde (helemaal goed) kreeg ik een berichtje terug: Deze dienst bestaat niet.
    Kan dat ook nog bij het probleem horen? want ik heb alles goed ingevuld 2 keer over en 2 keer over kreeg ik dit berichtje


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    YEAH. =DD


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ithilien schreef:
    Ik krijg zo'n SMSje terug:

    "Deze dienst bestaat niet! Probeer het nog een keer, maar dan wel met de juiste keywords & spaties. (25ct pob)"


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Javier schreef:
    toen ik net een sms stuurde (helemaal goed) kreeg ik een berichtje terug: Deze dienst bestaat niet.
    Kan dat ook nog bij het probleem horen? want ik heb alles goed ingevuld 2 keer over en 2 keer over kreeg ik dit berichtje

    Ik heb wat aanpassingen gedaan. Het zou nu beter moeten werken.


    Dit is mijn signature...

    Gelukt!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb het berichtje gestuurd , maar kreeg niets terug. Ik ben terug gegaan en wou op de link klikken met klik hier als je niets hebt ontvangen. Daarna zei hij dat hij de pagina niet kon vinden. Ik heb een abo op mn iphone , maar waar word het geld dan vanaf gestrokken & heb ik nu geen credits ontvangen?


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    Tomlinsonn schreef:
    Ik heb het berichtje gestuurd , maar kreeg niets terug. Ik ben terug gegaan en wou op de link klikken met klik hier als je niets hebt ontvangen. Daarna zei hij dat hij de pagina niet kon vinden. Ik heb een abo op mn iphone , maar waar word het geld dan vanaf gestrokken & heb ik nu geen credits ontvangen?

    Lees je het topic niet door of zo? Er staat heel duidelijk in dat je niet betaald, als je geen smsje terug krijgt. Dus nee, er wordt geen geld vanaf getrokken.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 8:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.