• Hello,

    Iedereen die naar school gaat heeft leraren en meestal hebben die leraren ook afkortingen. Daarom vroeg ik me af of jullie leraren met rare afkortingen hebben.

    Ik krijg anderhalf uur per week Nederlands van een man met als afkorting F Lap. Wat lees je: Flap. Sindsdien noem ik hem altijd zo als iemand wil weten van wie we les hebben.
    Verder begint het e-mailadres van mijn, hele enge, beeldende vorming docent met zijlstraf. Dat vind ik ook best geinig.
    In de tweede had ik een Duitse invaldocente en haar afkorting had eigenlijk Aap, eerste plus laatste letter van de achternaam; eerste letter van de voornaam, moeten zijn. Maar ze gaven haar maar de afkorting Anp. Dat vind ik nog steeds wel jammer.

    Dus, heb jij leraren met een rare afkorting?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij hadden een keer een docent met de afkorting RAR.
    We hadden geen les van hem xD We wisten ook zijn achternaam niet, dus we noemden hem Rar en die docent was zo knap! Dus elke keer gingen we langs Rar zijn lokaal lopen, ik en mijn vriendinnen en als we hem op de gang zagen zeiden we tegen elkaar: Daar komt Rar!
    Dat was echt super grappig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Onze leraren hadden een nieuwe nodig, het waren er twee. Dus wat doen ze:
    Ze noemen die vrouw tijdelijk YyY, en je raad het al. Die man dus XxX
    ._.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wij hebben een leraar met de afkorting DVD :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wij hebben op school een docent met als afkorting OEI. Er was volgens mij ook een tijdje iemand die PWP heette, maar de meeste mensen zouden daar waarschijnlijk niet iets raars mee associëren. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet daar zo hard om gelachen ieder jaar.
    Bij ons staat de leraar met 3 letters van de voornaam en 1 letter van de achternaam in magister.
    Dat resulteert in een NoeS, een ReiG, een WilG en een TarK.
    Prachtig, als je het mij vraagt. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Bij ons een wikunde docent met afkorting Wip
    Bio met Bip en een gym docent met afkorting Lol


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ene SMS :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een leraar bij mij op school heeft mijn achternaam als afkorting (krul). Niet heel raar, maar vond het wel grappig.
    Eigenlijk hebben ze voor de rest niet echt rare afkortingen.

    Edit: Ofnouja, we hebben een leraar die Kol als afkorting heeft, we hebben ook nog; Hof, Bon en Boo.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:08 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    KL(M). En verder.. Hi, Wy


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vader had de afkorting BH.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mus, Mug, Wol, Boe en IJs ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BRUB, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn leerkracht wiskunde: VLA

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:05 ]

    Mijn oud leraar Duits en oud mentor heette Hell. En hij was ook werkelijk een hel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn gymdocent heeft BOX als afkorting


    26 - 02 - '16