• Er is afgelopen maanden hard gewerkt om het credits kopen per SMS weer in ere te herstellen. Helaas ben je in zo'n geval afhankelijk van een hoop partijen zodat het wat langer kan duren dan je zou willen.

    Inmiddels werkt het weer... soort van :P

    - Alleen vanuit Nederland. Belgie volgt de 3e week van september.

    - Soms gaat er nog wat mis. We zijn aan het uitzoeken waar dat aan ligt.

    - SMSen is momenteel voor eigen risico. Er worden geen refunds gegeven. Als je geen SMSje terug ontvangt heb je ook niet betaald (er gaat dan ook geen geld van je beltegoed af).

    - Je kunt alleen een SMS sturen vanaf de credits pagina waar het SMS nummer en code vermeld staat!

    http://www.quizlet.nl/credits/


    Dit is mijn signature...

    Jippie!:)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 10:03 ]


    ©1998

    Yeah. Eindelijk maar ik ga toch iets later bestellen aangezien ik mijn credits gewoon goed wil bestellen en nu komt er zeker z´on stormvloed van mensen die credits willen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fijn.^^ Voor mij alleen nog een paar weekjes wachten, maar dat heb ik er voor over.*O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yeuy! (:

    Zo leuk dat er ook echt soort van achter staat...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meteen een GM gekocht*O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als ik dit doe, zet mijn iPhone (221) 1 neer, dus de eerste cijfers tussen haakjes..
    Maakt dat iets uit? Zojuist heb ik geen sms ontvangen en ik vraag me af of dat daaraan ligt.
    (Normaal hou ik er niet van om mijn merk telefoon te noemen, haha, maar nu kan dat eventueel een verschil maken.)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Als ik dit doe, zet mijn iPhone (221) 1 neer, dus de eerste cijfers tussen haakjes..
    Maakt dat iets uit? Zojuist heb ik geen sms ontvangen en ik vraag me af of dat daaraan ligt.
    (Normaal hou ik er niet van om mijn merk telefoon te noemen, haha, maar nu kan dat eventueel een verschil maken.)

    Dat maakt niet uit. Nummer is goed.


    Dit is mijn signature...

    Heb het al met 2 telefoons uitgeprobeerd, maar krijg geen sms terug, gelukkig gaat er dan geen geld vanaf. Zal het een andere keer weer proberen.

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit. Nummer is goed.


    Ah oké, bedankt! Dan blijf ik het proberen, haha.


    everything, in time

    Donner schreef:
    Fijn.^^ Voor mij alleen nog een paar weekjes wachten, maar dat heb ik er voor over.*O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, fijn om te weten! Hehe, thanks for solving the problem :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zat met een vraagje. Ik heb het al een paar keer geprobeerd met prepaid, en kreeg na het smsje dat ik verzond dat mijn bericht was aangekomen, niet het bevestigings smsje overigens.

    Mijn vraag is kan het dan als nog van mijn beltegoed worden afgeschreven.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:43 ]

    Nee, alleen het ontvangen van het Bedankt-smsje kost geld


    Dit is mijn signature...

    Donner schreef:
    Fijn.^^ Voor mij alleen nog een paar weekjes wachten, maar dat heb ik er voor over.*O*


    16 - 09 - '17