• Je kent het vast wel, je wilt op Youtube een filmpje kijken, maar het is niet in jouw regio beschikbaar. Of je wilt iets kijken op Netflix dat ze toevallig niet hebben. Daarvoor heb ik lekker een oplossing die ik met jullie wil delen.
    Het heet Hola better internet en zoals de link al zegt, verkrijgbaar in de Chrome store. Wees niet bang, hier is hij ook voor Firefox gebruikers en Safari.
    Als je hem hebt gedownload, komt hij als het goed is, bovenin je balkje van het internet te staan. Als je erop klikt kan je een verscheidenheid aan landen uitkiezen waarmee hij je dan inlogt op de desbetreffende site met VPN. Het kan even duren voordat hij je door de server krijgt, maar het is je geduld waard!


    Your make-up is terrible

    Wat handig!

    Ik gebruik het heel vaak zodat ik series/films, die alleen in Amerika beschikbaar zijn op Netflix, te kunnen kijken. Vet handig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moet ik onthouden. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom is Netflix nog niet in België? Ah, ik verheug me er nu al op. :3
    Het is handig, nu kan ik eindelijk bepaalde filmpjes kijken op youtube. (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Krull schreef:
    Wat handig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ideaal dankje!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Oh, die ga ik zeker weten in mijn achterhoofd houden (wbw)


    -

    Maar dan heb je geen ondertiteling of wel?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Maar dan heb je geen ondertiteling of wel?


    Jawel, maar dan in de taal van het land zelf. De Britse en Amerikaanse Netflix hebben Engelse ondertiteling.


    Your make-up is terrible

    Oh, super! Dankjewel. :Y)


    Caution first, always.

    Ik heb vorige week ook ongeveer zoiets gedownload om meer radio's te kunnen luisteren :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Abadine schreef:
    Ideaal dankje!


    26 - 02 - '16

    Merrill schreef:
    Oh, super! Dankjewel. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik had het voor Netflix, maar als ik het gebruikte wilde Netflix niets afspelen en ging alleen maar vastlopen. Ugh.

    Krull schreef:
    Wat handig!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.