• Goed ik dacht ik post een paar van mn schetsen hier ˆˆ opbouwende kritiek is welkom maar kraak het niet af a.u.b.


    Dit is een karakter schets van een verhaal dat ik samen met Delahaye schrijf op de PB


    Ik was met mijn buurjongetje aan het tekenen en hij wilde dat ik een draak tekende, eigenlijk had ik helemaal geen zin om te tekenen maar het resultaat mocht er wezen


    Persoonlijk vind ik deze minder, het bovenlijf klopt niet en het gezicht... tja...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Als je dat wil zou ik ze graag voor je inkleuren, ik kan nog wat ervaring gebruiken met de tekentablet. :Y)
    oeh is goed hoor ben benieuwd, alleen... ik heb nog geen scanner =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    - inzending tekenwedstrijd malefide

    - inzending tekenwedstrijd littlethingy

    - inzending tekenwedstrijd littlethingy


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Begin ^^


    Eind, ik weet niet welke van de twee ik leuker vind xD

    note: dit was een inzending voor de teken wedstrijd van littlethingy


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mooie tekeningen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je hebt talent. Keep at it! (:


    You are beautiful, you are love.

    Die draak is mooi!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    aaah thank you guys!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heel mooi (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind het erg mooi!


    Alleen maar tranen van geluk