• Goed ik dacht ik post een paar van mn schetsen hier ˆˆ opbouwende kritiek is welkom maar kraak het niet af a.u.b.


    Dit is een karakter schets van een verhaal dat ik samen met Delahaye schrijf op de PB


    Ik was met mijn buurjongetje aan het tekenen en hij wilde dat ik een draak tekende, eigenlijk had ik helemaal geen zin om te tekenen maar het resultaat mocht er wezen


    Persoonlijk vind ik deze minder, het bovenlijf klopt niet en het gezicht... tja...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind ze gaaf :'D!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Gaaf! Ik hou wel van die cartoon stijl, ik zou je aanraden af te wisselen met de dikte van de potlood lijn/streek daar wordt je tekening een stuk dynamischer van.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind ze allemaal erg mooi! Ik zou nog iets meer schaduw erin proberen te verwerken, ook al vind ik ze nu al heel goed.


    Tijd voor koffie.

    Sinistre schreef:
    Gaaf! Ik hou wel van die cartoon stijl, ik zou je aanraden af te wisselen met de dikte van de potlood lijn/streek daar wordt je tekening een stuk dynamischer van.
    Weet je wat het is :P ik zet te makkelijk lijnen en teken niet frequent genoeg om beter te worden. ik probeer steeds dit te doen maar het lukt niet.
    het is zeker een bruikbare tip maar dan zou ik meer moeten gaan tekenen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is geen zeemeermin, maar een friggin' zeeslang. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Dat is geen zeemeermin, maar een friggin' zeeslang. (cat)
    ... wat is dit nou weer voor opmerking


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)... wat is dit nou weer voor opmerking


    Een zeemeermin lichaam kronkelt meestal niet en is niet zo lang, dat bedoelt ze denk ik ^^


    To infinity and beyond •

    RavensMoon schreef:
    (...)... wat is dit nou weer voor opmerking

    De staart van de zeemeermin is nogal lang, buiten proportie. Ik bedoel het niet verkeerd. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    RavensMoon schreef:
    (...)... wat is dit nou weer voor opmerking


    Calm y' tits :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hehe, awesome tekeningen!
    Heb je DeviantArt? Daar zou je ze op kunnen posten. Kan je ook nog op de hoogte blijven van mijn werk :')


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Hehe, awesome tekeningen!
    Heb je DeviantArt? Daar zou je ze op kunnen posten. Kan je ook nog op de hoogte blijven van mijn werk :')
    Ik heb al ruim 3 jaar Deviantart haha maar ik kan er maar moeilijk mee overweg. mij kan je vinden op mxlady.deviantart.com


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Vond er nog een maar dat was oorspronkelijk om een kostuum idee uit te tekenen... nooit wat mee gedaan


    Tekening uit 2008

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:07 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    De staart van de zeemeermin is nogal lang, buiten proportie. Ik bedoel het niet verkeerd. :Y)
    aaah het kwam zo bot over.
    ik wilde haar anders maken dan de meeste zeemeerminnen ˆˆ vandaar die wat vreemde staart.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wow, mooi (Y)

    CountDracula schreef:
    Wow, mooi (Y)


    16 - 09 - '17