• Ik kijk eeeeeecht teveel series, ik heb echt geen leven. Buiten school en mijn vriend, kijk ik echt altijd series. Gaat er over, niet? ghehe. En het probleem is ook dat ik zoveel series kijk, dat het jaren duurt voor ik alles heb gezien. Ik voel me zo levenloos (cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb dat gevoel niet, ik denk juist dat ik geen leven heb doordat ik geen series kijk.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Ik heb dat gevoel niet, ik denk juist dat ik geen leven heb doordat ik geen series kijk.


    Oh, nee niet zo denken. Het lijkt me zo heerlijk. Geen series kijken !! Maar ik ben te verslaafd.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Scourgify schreef:
    (...)

    Oh, nee niet zo denken. Het lijkt me zo heerlijk. Geen series kijken !! Maar ik ben te verslaafd.

    Je kunt ook gewoon iets anders doen. :')


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    (...)
    Je kunt ook gewoon iets anders doen. :')


    Nee, dat gaat niet. Die series hebben echt een aantrekkingskracht, ghehe


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik ben ook verslaafd aan veel series. dat ik ze dan ook continue acterelkaar moet kijken..
    Maar dan heb ik ook van die "vrienden" die nooit kunnen of willen.. En dan heb ik al de hele dag geschreven/getekend, dus vind ik dat ik wel een serie verdien, de rest van de avond.. Een episodetje of 4.. :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ga naar een serie-afkickkliniek.
    Ik ben een van de weinige mensen die totaal niet van series houdt, dus kan ik je niet echt helpen. :') Welke series bekijk je dan allemaal?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb hetzelfde. Al is het de laatste tijd wel wat geminderd. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kijk ook wel veel series, alleen niet vaak, omdat school ontzettend veel tijd slurpt. Nou ja, ik kijk wel vaak series op televisie, maar niet op mijn laptop. Al doe ik dat ook wel regelmatig.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    I've got the same problem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kijk een gezonde dosis series, zo af en toe eens een episode en als ik een nieuwe gedownload heb, dan weer een beetje te veel...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:35 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    En blijkbaar ben je toch iets van trots op het feit dat je er zoveel kijkt, anders had je dit topic niet aangemaakt. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Olicity schreef:
    I've got the same problem.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Scourgify schreef:
    (...)

    Nee, dat gaat niet. Die series hebben echt een aantrekkingskracht, ghehe


    Hehe, ik herken het. Wat ik doe om die levenloosheid te voorkomen is mezelf af en toe heel streng aanspreken. Dan besluit ik bijv. om met de hond te gaan lopen / te sporten / huiswerk te maken. Het is moeilijk, maar verzin voor jezelf genoeg redenen waarom je níet alléén maar series moet blijven kijken. Je moet een grens stellen.
    Redenen voor mij zijn dat het ongezond is om zolang te zitten en te kijken. Het is totaal niet leerzaam, (nouja, wellicht voor m'n Engels). En omdat ik verder te veel ander werk laat liggen, dat véél belangrijker is. Als ik al m'n schoolwerk laat liggen heeft dat gevolgen voor mijn toekomst en kan ik het beroep misschien niet doen dat ik wil doen. <-- Al die redenen zorgen er wel voor dat ik ophoud met series kijken, voor een paar uur iniedergeval.

    Zag dit vandaag en misschien vind jij of vinden anderen het inspirerend:


    You are beautiful, you are love.

    Rayder schreef:
    En blijkbaar ben je toch iets van trots op het feit dat je er zoveel kijkt, anders had je dit topic niet aangemaakt. (cat)

    Yea.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lothian schreef:
    Ik heb hetzelfde. Al is het de laatste tijd wel wat geminderd. ^^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."