• Hooii
    leraren zeggen nogal wat foute dingen tijdens de les

    hier mijn wiskundeleraar: Nou dan moet je dit aftrekken en dan kom je klaar.

    Dus zet hier de foutste dingen die een leraar zei tijdens de les..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Dat zijn er zoveel, dat ik ze niet meer herinner.
    Ik herinner me wel iets van mijn scheitkundelerares, maar meer genant dan fout.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nederlands lerares tegen economie docent; "Die is smerig, Hans!"

    Dit was eigenlijk niet tijdens de les, maar tijdens het schoolfeest. Het ging om ping-pong, maar zonder context kan het nog wel eens verkeerd begrepen worden. :Y)
    En nou ja, mijn leraren hebben nog wel leukere dingen gezegd, maar ik weet er nu even geen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uh. Heel veel, de afgelopen jaren, maar dan even de meest recente. Dat was bij de examens.

    Leraar biologie tegen leerlinge: "Zo! Jij gaat wel moeilijk door de knieën, hè? Hulp nodig?" *ze had haar pen laten vallen*
    Hele klas plat.
    Hij snapte niet waarom we lachten.
    Na vijf minutem.
    "Jullie zijn SMERIG!"

    :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 16:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    "ik voel me genaait, en het voelde niet eens prettig." mijn Nederlands docente.

    Mijn leraar gescheidenis.

    Tijdens het schoolfeest.

    Hij was niet meer helemaal nuchter en toen zie hij Marieke ik heb het hotel al geboekt he. (lerares gym). Koop jij de condooms.


    Dat faalde echt.

    Mijn lerares natuurscheitkunde heeft een keer de hele les gehad over ballen in de soep, ze was iets aan het uitleggen over inhoud, en ze snapte maar neit waarom wij zo moesten lachen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Whahaa, ik kom niet echt niet 1 2 3 op iets. Maar er zijn cker wel pervv dingen gezegt!

    Hahaha. Dit is echt te grappig.
    Ik kan niet echt op iets komen, maar ja... Misschien later. n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    geheheh, ik weet er zo even geen..n.n

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 16:48 ]


    Only those who listen can hear

    We hadden een duitstoets gemaakt, dus een vriendin wilde weten of hij de cijfers al had.
    Dus ze loopt naar hem toe 'Meneer heeft u mij al nagekeken' [Dit was echt 5 jaar geleden].
    Zegt ie': Kleed je maar uit, dan kijk ik je wel even na. --'


    To infinity and beyond •

    Vida schreef:
    Dat zijn er zoveel, dat ik ze niet meer herinner.
    Ik herinner me wel iets van mijn scheitkundelerares, maar meer genant dan fout.


    I´m nothing special.

    Dat je daarbij gaat door denken --'


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    'touch it, and you'll get ready' aldus mijn science doctente (jaja, ik heb in 't engels les)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben 18, die tijd ben ik al voorbij dat ik daar om moet lachen (joehoe)


    -