• lol, een beetje een rare titel - ik als Belg gebruik altijd 'kussen' (of 'muilen' maar dat is eerder dan als grap) - maar voor de duidelijkheid ik heb het hier dus over een gewone 'tongkus'.

    Ik vroeg me eigenlijk af; hoeveel belang hechten jullie aan een gewone kus? Vinden jullie dat je ook wel kan kussen met iemand die je net hebt leren kennen op een feestje, of vinden jullie dat je dat enkel kan doen met mensen waar je echt omgeeft?

    Ik weet dat het best een 'random' vraag is, maar het valt me echt op, dat pakweg 2 jaar geleden veel mensen die ik kende (ook mensen die mijn huidige leeftijd toen hadden) toen het echt 'sletterig' vonden toen, terwijl ik nu de indruk heb dat net heel veel mensen rondom mij iets hebben van 'ja, zoveel maakt het niet uit, je doet wat je wilt, veel is er niet aan'.


    effort never betrays you

    Ik vind een gewone zoen eigenlijk leuker dan een tongzoen.
    Maar ik vind het wel een beetje raar dat sommige al met 40 verschillende hebben gezoend op hun 15e...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Demitria schreef:
    Nah depends. Als ik uitga/op een date ga, en het is een leuke jongen? Waarom niet? Het is niet zo dat ik met jan en alleman zoen, maar ik hecht er minder waarde aan dan aan eerste keer seks.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb nog nooit gezoend, en heb daar voorlopig ook nog geen behoefte aan:Y)

    Ik zou het dus niet weten, maar ik zou nooit zomaar met iemand zoenen waarvoor ik niets voel...


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Aan mijn eerste zoen hecht ik echt enorm veel waarde, maar dat was ook totaal geen mislukking zoals je soms bij andere hoort
    Verder ben ik zelf echt gek op zoenen dus heb wel eens gwn een random iemand gezoend die ik niet kende


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn eerste zoen. Uh... was op vakantie. Je weet wel... Ik hecht niet veel waarde aan zoenen, ik bedoel; het is maar zoenen en het is leuk. En als ik uitga en ik zie een leuke jongen, waarom ook niet?
    De eerste keer seks hebben, daar hecht ik wel heel veel waarde aan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 22:36 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Meh, ik vind tongzoenen sowieso niks, dus ik doe het ook niet vaak met mijn vriend.
    Daarbij, als ik single was geweest: a. Ik ga niet vaak uit en b. Ik hecht wel waarde aan iemand zoenen, maar volgens de meeste: als je op een uitgaansavond iemand leuks tegenkomt, vind ik dat je dan best elkaars speeksel mag uitwisselen. Zolang het maar niet 'Wie de meeste jongens op één avond kan zoenen' wordt. Dat vind ik niet echt kunnen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Spotgaai schreef:
    Alleen met één persoon, die dan mijn vriend vriendin zou zijn. Op het moment heb ik geen vriendin ik vind dat zoenen met iedereen een beetje stom. Waarschijnlijk hecht ik er daarom ook meer waarde aan.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zoen alleen met jongens waar ik een relatie mee heb. Niet zomaar met een wildvreemde.
    Mijn eerste kus was met mijn eerste vriendje en ik vond het nou niet echt speciaal. Verder was het ook een beetje awkward, omdat het voor mijn vriend ook zijn eerste kus was en hij was meteen van tong erin.
    Eerlijk gezegd vind ik een kus veel fijner, maar dat durf ik mijn vriend niet te zeggen. Ik ben niet iemand die van gelebber houdt. Gelukkig zoenen we meestal ook maar twee keer als we bij elkaar zijn en dat is als de één naar huis gaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Demitria schreef:
    Nah depends. Als ik uitga/op een date ga, en het is een leuke jongen? Waarom niet? Het is niet zo dat ik met jan en alleman zoen, maar ik hecht er minder waarde aan dan aan eerste keer seks.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik vind zoenen geen fuck voorstellen. (cat) Mijn 1e zoen kwam totaal onverwacht en ik kende die jongen ook niet echt goed. Dus ja, ik zoen wel zomaar met iemand. Nu niet meer natuurlijk, want ik heb een vriend :')


    -

    Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend en toen iemand het, zonder dat ik het wist, een beetje probeerde, had ik het niet eens door. Maar tongzoenen, dat lijkt me gewoon smerig eigenlijk? Dat is toch vies, iemands anders spuug aan je tong?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hmmneh, mijn eerste kus was meer van meh jij bent lelijk met de jongen waarmee het ging. En mijn eerste zoentongzoen was met een goede vriend en het stelde niets voor maar het was toch wel heel fijn.


    SLOAN.

    Demitria schreef:
    Nah depends. Als ik uitga/op een date ga, en het is een leuke jongen? Waarom niet? Het is niet zo dat ik met jan en alleman zoen, maar ik hecht er minder waarde aan dan aan eerste keer seks.


    Hier ben ik het volledig mee eens. Precies dezelfde manier zoals ik mijn mening hierover zou beschrijven.


    Enjoy life

    Draculea schreef:
    Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, ook niet snel, bij mij mag je redelijk veel geduld hebben. :'D


    De eerste kus was voor mij niet heel belangrijk. *i am a boy^^*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hecht er niet zo heel veel belang meer aan tegenwoordig, maar misschien is dat juist omdat mijn eerste zoen al een hele tijd geleden was. Die was voor mij overigens wel speciaal en met de jongen waar ik op dat moment al een tijdje een relatie had.
    Nu zoen ik af en toe op feestjes of dates wel met jongens, maar dan aan het einde van de avond, als we elkaar al een beetje kennen, zeg maar :] Niet met iedereen en ook niet met zomaar willekeurige personen, maar het gebeurt wel eens dat ik aan het einde van een feestje met een jongen sta te zoenen.


    The truth may be orange!