• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.


    -

    ik vind iemand leuk...van internet...maar hij woont aan de andere kant van nederland :( love him so much <3

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:41 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    ik vind iemand leuk...van internet...maar hij woont aan de andere kant van nederland :( love him so much <3
    Cat Fish de TV-serie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Cat Fish de TV-serie.


    fcking Bullshit, alsof iedereen van internet maar meteen hiermee vergeleken moet worden wil je zeggen ? come on! Oké er is een kans maar dat is 1 op de 100 maybe 2 ?, AMURICAH FTW(Y) /sarcasm


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    fcking Bullshit, alsof iedereen van internet maar meteen hiermee vergeleken moet worden wil je zeggen ? come on! Oké er is een kans maar dat is 1 op de 100 maybe 2 ?, AMURICAH FTW(Y) /sarcasm

    Weet je wel wat Sarcasme is? Je weet het anders niet zo te brengen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    notyourhero schreef:
    (...)

    fcking Bullshit, alsof iedereen van internet maar meteen hiermee vergeleken moet worden wil je zeggen ? come on! Oké er is een kans maar dat is 1 op de 100 maybe 2 ?, AMURICAH FTW(Y) /sarcasm


    Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor. Ik had ook een lange afstands relatie sinds kort geleden en wij toen we een relatie kregen hadden we een afstand van Midden 800/700 km en eigenlijk vind ik Catfish wel een goede vergelijking, want zo loopt het ook, alleen niet altijd op de vage manieren zoals fucking Facebook. Bovendien loopt het bij Catfish niet altijd slecht af.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    LOL. ik verwachtte dat rond nu er een nieuwe lucht je hart topic zal zijn. De veel gewenste 100e topic.


    -

    Er zijn slechts een paar mensen die gaan flippen voor het honderdste topic, zenne.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wie gaat er allemaal een poging doen dan xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zullen er wel zijn...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    JamesPotter schreef:
    Wie gaat er allemaal een poging doen dan xd

    Ik gok op... 5 topics.

    Ik aangezien mijn 99e is gesloten. Ik vind 111 en 101 toch belangrijker:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    snap sws waarom iedereen zo graag een ljh topic wil openen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chakra, chakra,
    Chakra sandwich is gooood
    YUM


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    Wie gaat er allemaal een poging doen dan xd

    deze keer zal ik alleen popcorn halen en alle dubbeltopic kijken xD


    -

    Meh... :c
    Ik denk dat ik het ga stopzetten.