• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.

-

Whiiiih!

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Gisteren the sorceres Stone, the Chamber of Secrets, the Prisoner of Azkaban en the Goblet of Fire gekeken, nu op naar de rest. :Y)

WOOOOOOORDS CAN'T BRING US DOWWOWWOWWOWWWWN! :'D. Prachtige zangkunsten, zusjelief.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Appa schreef:
    WOOOOOOORDS CAN'T BRING US DOWWOWWOWWOWWWWN! :'D. Prachtige zangkunsten, zusjelief.

Woow, ik was dat liedje net aan het luisteren xd

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

JamesPotter schreef:
    (...)

Woow, ik was dat liedje net aan het luisteren xd

MTV? Of gewoon YouTube? De enige reden dat ik het nu nog op heb staan is dat er nu 3 from 1 is, en op dit moment JB [:

[ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:01 ]

IK BEN GESLAAGD!! *O*

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Omg omg, zoveel inspiratie, maar maar, zo moe. ):

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Appa schreef:
    (...)

MTV? Of gewoon YouTube? De enige reden dat ik het nu nog op heb staan is dat er nu 3 from 1 is, en op dit moment JB [:

YouTube xd

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Requille schreef:
    Omg omg, zoveel inspiratie, maar maar, zo moe. ):

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Whitmore schreef:
    IK BEN GESLAAGD!! *O*

Gefeliciteerd!

"I shut my eyes in order to see.'

Stop with the whining. Seriously, nobody cares because everybody thinks you're a bitch. Ya big baby.

[ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:21 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fauxlivia schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!

Bedankt! (:
    Het werd ook wel tijd na anderhalf jaar rijlessen, een tussentijdse toets en drie examens. Haha.

[ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:20 ]

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Whitmore schreef:
    IK BEN GESLAAGD!! *O*

OH, OH, OH, GEFELICITEEEEERD!

stelletje autistische mensen zijn t toch soms hier, en dan heb ik niets tegen autisme of what so ever.. maar als je t niet hebt ga je fcking niet gedragen alsof je t wel hebt, of maybe dwangneurose ;'D? damnnn boy

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Appa schreef:
    (...)

OH, OH, OH, GEFELICITEEEEERD!

Dankjewel!