• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.


    -

    Nog steeds niet. En 1 uur zou de uiterste tijd zijn asdfsldfkj

    Bwugh. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is 1 uur... mijn geduld is op. :'D

    Wat is dit nu weer (cat)

    Krijg ik een waarschuwing omdat ik om kudo's vraag in een quiz, is die quiz niet van mij. Heb ik weer :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Krijg ik een waarschuwing omdat ik om kudo's vraag in een quiz, is die quiz niet van mij. Heb ik weer :'D



    Balen :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Woohooo eindelijk *O*

    Het was geweldig jou plots voor de deur te zien staan. Ik had totaal niets door! Nu ben je alweer een dagje terug naar Engeland, maar over twee weken komen we weer jou kant op en dan kunnen we weer winkelen, lachen, kattenkwaad uithalen en vakantie vieren <3.


    We need a bigger boat.

    Geef me iets om over te schrijven, voordat ik sterf aan inspiratieloosheid >.<


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    Geef me iets om over te schrijven, voordat ik sterf aan inspiratieloosheid >.<


    Schrijf over het leven van een mug ;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Schrijf over het leven van een mug ;D

    Ha, heb ik gedaan :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Schrijf over het leven van een mug ;D
    Die door mij dood word gemaakt.

    :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:

    Ahaha deze blijft grappig. Vooral die aflevering.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yay, eindelijk is Q weer terug...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.