• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.


    -

    Javier schreef:
    oooh zo ingewikkeld is dat dus niet hahaha



    Edit
    moeten ze het wel doen natuurlijk

    Je moet wel de echt url gebruiken...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geachte Psychiaters,
    Je hoeft aan mij niet te vragen wat ik heb,
    Jullie hebben ervoor geleerd.
    Groetjes, mij
    Ps. Het is nogal beangstigend als jullie mij met z'n drieën gaan aanstaren en elk woord wat ik zeg opschrijven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Father schreef:
    (...)
    En Quizlet is weer terug door mij :Y)
    (...)
    Jep. Had Rutger erover ge-e-maild. In minder dan 5 minuten was Q weer online en kreeg ik een bericht terug dat hij het gefixed had :Y)


    taking credit much? door jou ? lolz

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:48 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    We are revolting children living in revolting times. We're singing revolting song, using revolting rhymes.

    Gosh, I wanna see this musical :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn voet slaapt, weeral. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Father schreef:
    (...)
    Je moet wel de echt url gebruiken...



    Sorry... ik was traag van begrip :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik irriteer me dood aan mijn vriendje - terwijl hij eigenlijk niks verkeerd doet en ik heb ook het gevoel dat hij mij veel leuker vindt dan ik hem.. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, mijn vrienden zeggen dat ik het uit moet maken met hem, maar het is al eerder uit geweest en toen ging het ook weer aan (na anderhalf jaar). Ik ben momenteel gewoon veel liever bij mijn beste vriend dan bij mijn vriendje..

    notyourhero schreef:
    (...)

    taking credit much? door jou ? lolz

    Ik had hem gemaild, anders had hij niks gemerkt. En waarom had hij dat niet gemerkt? I dunno, maar het gebeurd vaker dat ik hem na anderhalf uur maar eens mail, zodat het gefixed wordt en Quizlet weer werkt.

    Het is dat ik niet op de code van Quizlet kan toegrijpen, anders zou ik het zelf doen. Trust me.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Season finale van een serie, altijd leuk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn moeder laat me gwn niet met rust nu ben ik volgens haar weer opeens depresief omdat ik van evanescence houd? wtf als ze eens ophoud met bemoeien

    Fucking love this song.


    You are beautiful, you are love.

    Ben ik er enthousiast over, ga jij weer lopen te bitchen. Je zult wel een slechte dag hebben ofzo, maar voor nu: Dikke doei.


    Such a useless spell.

    jij bent soms een beetje te arrogant -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb mijn tong verbrand :/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah... alle Harry Potter films alweer uitgekeken. Sad feels. :c