• Ik ben twee weken geleden met een vriend van mijn broer en een vriendin gaan skiën. Nu was het de eerste keer dat ik hem zag en het klikte echt heel goed tussen ons. Ook is hij erg knap en volgens mij begin ik hem echt super leuk te vinden. Mijn ouders hadden het door en mijn broer ook dus dat vonden ze wel luek. Gosteren gingen we met een vriendin en die jongen naar het zwembad en mijn broer wilt ons gaan koppelen. Wij zaten elkaar telkens te soppen en in het water te kloten en heel subtiel lieten ze ons samen dan achter en gingen ze weg. Ook in het bubbelbad deden ze het heel subtiel door keihard weg te rennen. Telkens ging hij me optillen en in het watergooien en weet ik het wat. Mijn broer zei dat hij me waarschiijnlijk ook leuk vind

    Nu ben ik sinds vanochtend eigenlijk met hem op Facebook aan het kletsen en nu heb ik zijn nummer en nu whappen we echt al drie uur lang en eigenlijk wil ik hem zeggen dat ik hem leuk vind of vragen hoe hij over mij denkt. Dus kan iemand me helpen hoe ik hem dat het beste kan zeggen/vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou dat niet zeggen/vragen. Zoiets moet natuurlijk komen. Gewoon blijven babbelen over vanalles en dan samen eens afspreken. Ook dat afspraakje moet je niet zelf uit jezelf vragen, maar zoek een aanleiding. Bv: vertel iets over een bepaalde film en als hij dan zegt 'Die heb ik nog nooit gezien.' zeg jij: 'Meen je dat? Oké, die moét je zien! We zullen hem eens samen kijken!'. Dus niets te erg forceren. En als jullie een paar keer hebben afgesproken zal de eerste kus vanzelf wel komen en dan weet je het. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    een moet de eerste zijn die het zegt :3

    zelf heb ik dit nog niet gehad of zo, maar als ik dus iets moet zeggen wat ik eigenlijk niet durf te zeggen typ ik het in.
    doe ik mijn ogen dicht en druk ik gewoon zo snel op verzenden of enter dat ik zelf niet meer terug kan haha.

    maar goed dit is een slechte tip. :S


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ehm, ik zou eerst gewoon eens echt samen iets afspreken? Ik vind het zelf namelijk nogal vreemd als je dat nu zou gaan zeggen, terwijl jullie - zoals ik dit lees - nog niet eens een echte date samen hebben gehad.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Je moet wel uitkijken wat het zou kunnen zijn dat je zijn aardigheid hebt aangezien voor flirten, misschien is er een iets subtielere manier waarop je er achter kunt komen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gewoon zeggen denk ik, je kent hem nog maar pas dus veel heb je niet te verliezen ;')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    We willen binnenkort ook gaan zwemmen en mn broer bood al aan om op het laatste moment zogenaamt niet meer te kunen. Dus ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Javier schreef:
    een moet de eerste zijn die het zegt :3

    zelf heb ik dit nog niet gehad of zo, maar als ik dus iets moet zeggen wat ik eigenlijk niet durf te zeggen typ ik het in.
    doe ik mijn ogen dicht en druk ik gewoon zo snel op verzenden of enter dat ik zelf niet meer terug kan haha.

    maar goed dit is een slechte tip. :S


    Dat is geen slechte tip hoor! Zo heb ik het ook gedaan en ondertussen ben ik al 2,5 jaar verder! Het werkt dus wel haha.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wat een lieve broer heb jij x']]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sinistre schreef:
    Je moet wel uitkijken wat het zou kunnen zijn dat je zijn aardigheid hebt aangezien voor flirten, misschien is er een iets subtielere manier waarop je er achter kunt komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xGREENLEAF schreef:
    Wat een lieve broer heb jij x']]
    hij kan irri zijn maar op deze momenten is het een schat. Hij ging mijn vriendin uitleggen waarneer ze ons alleen gingen laten en mij duwde hij per ongeluk tegen hem zodat we op elkaar vielen van een luchtding in het zwembad enz. Maar hij zei dat het hem leuk lijkt omdat hij ons goed vind passen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cloudburst schreef:
    Ik zou dat niet zeggen/vragen. Zoiets moet natuurlijk komen. Gewoon blijven babbelen over vanalles en dan samen eens afspreken. Ook dat afspraakje moet je niet zelf uit jezelf vragen, maar zoek een aanleiding. Bv: vertel iets over een bepaalde film en als hij dan zegt 'Die heb ik nog nooit gezien.' zeg jij: 'Meen je dat? Oké, die moét je zien! We zullen hem eens samen kijken!'. Dus niets te erg forceren. En als jullie een paar keer hebben afgesproken zal de eerste kus vanzelf wel komen en dan weet je het. (:

    Precies dit. (:


    ars moriendi

    Doe Doen, durf of de waarheid. Dat deed ik met mijn crush en toen vroeg hij aan me verkering.
    Het was wel via Facebook, maar dat maakt niet uit.
    Misschien kan jij dat ook doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Doe Doen, durf of de waarheid. Dat deed ik met mijn crush en toen vroeg hij aan me verkering.
    Het was wel via Facebook, maar dat maakt niet uit.
    Misschien kan jij dat ook doen.
    hmm dat is een slimme die ga ik vanavond eens doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)hmm dat is een slimme die ga ik vanavond eens doen

    En? Heeft het geholpen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben wat dat betreft altijd de 'afwachtende' en wacht tot een jongen zelf komt met 'zullen we samen iets gaan doen?'


    To infinity and beyond •