• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga jullie missen ;(
    byee


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I'm back


    16 - 09 - '17

    Nathness schreef:
    Ik ga jullie missen ;(
    byee


    Awh, have fun


    16 - 09 - '17

    Druk, druk, druk. Ik heb deze week elke dag al gewerkt. Moet ik morgen nog vrijdag en zaterdag en dan heb ik 1 dag vakantie en dan kan ik er waarschijnlijk weer in vliegen.
    Even snel alles bij lezen (;


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sylvie ik zit gewoon ergens in het gras, naar het hek te kijken. Dus ergens aan het einde van het domein (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Sylvie ik zit gewoon ergens in het gras, naar het hek te kijken. Dus ergens aan het einde van het domein (:


    Ik kom zo naar je, moet nog even dingetjes aanpassen bij een story van me anders vergeet ik dat


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik kom zo naar je, moet nog even dingetjes aanpassen bij een story van me anders vergeet ik dat


    Ik heb tijd (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Ik heb tijd (:


    Ik heb geschreven


    16 - 09 - '17

    *Neemt hap van ijsje*
    Waarom denk ik bij Ana-Lucia altijd aan dat Pro-Ana? :/
    Jup weet Random xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    *Neemt hap van ijsje*
    Waarom denk ik bij Ana-Lucia altijd aan dat Pro-Ana? :/
    Jup weet Random xD


    :8


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    :8


    Ana-Lucia. Heb niks tegen die naam maar het laat me denken aandat Pro-Ana. Je weet wel dat met Anorexia :/
    En het kwam opeens in mij op.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ana-Lucia. Heb niks tegen die naam maar het laat me denken aandat Pro-Ana. Je weet wel dat met Anorexia :/
    En het kwam opeens in mij op.


    Ik vind die naam echt mooi (: En daar dacht ik nog niet eens aan ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik heb geschreven


    Jouw beurt (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Ik vind die naam echt mooi (: En daar dacht ik nog niet eens aan ^^


    Haha xD Het is ook echt een prachtige naam (: Alleen heb ik ongeveer een half uurtje geleden een pro-ana story uitgelezen en opeens merk ik dat ik oplettend ben xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha xD Het is ook echt een prachtige naam (: Alleen heb ik ongeveer een half uurtje geleden een pro-ana story uitgelezen en opeens merk ik dat ik oplettend ben xD


    xD


    16 - 09 - '17