• het lucht je hart topic nummer 96 ondertussen


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    (flower)(H)(K)


    Queer zijn is gewoon alles

    Sinistre schreef:
    (...)

    Waar ging de film over?

    Dat weet ik ook niet :') Ik weet alleen dat ik haar herkende en ze in de film (of serie...) heel serieus kijkt en tranen in d'r ogen heeft... Ik moet er nog opkomen.
    Het artikel ging erover dat ze samen met een (bekende, Engelse/Amerikaanse) acteur in een serie speelt... Volgens mij was het een misdaadserie.

    Edit: Yes! Ik weet het, ze speelde Sarah in de film ' the Craft' (waar ik ook nog 'ns een quiz over heb).
    Robin Tunney.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:54 ]


    You are beautiful, you are love.

    Waarm, waaaaaaarm!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben zo moe, kan nog wel de hele tijd blijven slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauww my lil brother is a hero ;3
    hij was zwemmen met vrienden bij een openbare plas en komt thuis met n verhaal;

    een van zijn vrienden z'n mobiel was gejat waar hun bij zaten, diegene stond op om te vragen wat deze 2 jongens en meisjes aan het doen waren toen fietste ze snel door, uit verdenking van diefstal gingen ze toen hun spullen na checkken en was hij dus zijn mobiel kwijt en helemaal in paniek en mijn broertje is gewoon de enige met een gezond verstand van 10 mensen ofzo, hij is meteen op zijn fiets gestapt en er achteraan gefietst, heeft netjes gevraagd of hij mocht zien wat voor iets hun net mee hebben genomen, toen bekende de daders dat hun een mobiel hadden gejat en zouden deze onderweg in de bosjes hebben gegooid, toen is hij daar gaan zoeken maar kon hem niet vinden, de daders waren zo dom om gewoon aan de kant van de plas een stuk verder op te gaan zitten, mijn broertje ging terug naar hun en vroeg of een van hun mee kon komen om hem aan te wijzen, de dader fietste mee en zei halverwegen 'stop eens, *graait in broekzak* hier heb je m jonge'
    op de terugweg naar zijn vrienden kwamen er 3 richting hem gelopen met bierflesjes en van alles maar mijn broertje had alles al gefixed,
    damn im proud now ;D

    als dat mij overkomen was had ik toch ieetss wat heftiger gereageerd :X


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    Wauww my lil brother is a hero ;3
    hij was zwemmen met vrienden bij een openbare plas en komt thuis met n verhaal;

    een van zijn vrienden z'n mobiel was gejat waar hun bij zaten, diegene stond op om te vragen wat deze 2 jongens en meisjes aan het doen waren toen fietste ze snel door, uit verdenking van diefstal gingen ze toen hun spullen na checkken en was hij dus zijn mobiel kwijt en helemaal in paniek en mijn broertje is gewoon de enige met een gezond verstand van 10 mensen ofzo, hij is meteen op zijn fiets gestapt en er achteraan gefietst, heeft netjes gevraagd of hij mocht zien wat voor iets hun net mee hebben genomen, toen bekende de daders dat hun een mobiel hadden gejat en zouden deze onderweg in de bosjes hebben gegooid, toen is hij daar gaan zoeken maar kon hem niet vinden, de daders waren zo dom om gewoon aan de kant van de plas een stuk verder op te gaan zitten, mijn broertje ging terug naar hun en vroeg of een van hun mee kon komen om hem aan te wijzen, de dader fietste mee en zei halverwegen 'stop eens, *graait in broekzak* hier heb je m jonge'
    op de terugweg naar zijn vrienden kwamen er 3 richting hem gelopen met bierflesjes en van alles maar mijn broertje had alles al gefixed,
    damn im proud now ;D

    als dat mij overkomen was had ik toch ieetss wat heftiger gereageerd :X


    Wauw, dat is echt een geweldig verhaal. Zo tof dat je broer dat durfde!


    -

    OMFG THE NEW NARUTO EPISODE!! deze is echt leuker dan de vorige...kut Madara


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil het nieuwe Editors album (:

    (IK WIL IK WIL!)


    You are beautiful, you are love.

    Verwelken schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd, ik zie het overeenkomst niet, alleen het begin bij 0:47 een klein beetje. Ze schreeuwen eerder dan zingen.


    You did not just insult The Who


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    You did not just insult The Who


    No, I didn't (bloos)


    -

    Ah, het doet zo'n pijn D:

    @Sinistre, ik luisterde het, maar zelfs ik herkende het erin ._.


    Tijd voor koffie.

    Hondenbeest net bij getrimt.
    Eens en nooit weer


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ideas schreef:
    Ah, het doet zo'n pijn D:

    @Sinistre, ik luisterde het, maar zelfs ik herkende het erin ._.


    Het is niet lang maar het intro lijkt er PRECIES op.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Het is niet lang maar het intro lijkt er PRECIES op.


    Ja, vind ik ook. Meh, ik heb er zo'n hekel aan, ook al is het maar een klein stukje.


    Tijd voor koffie.

    Ideas schreef:
    (...)

    Ja, vind ik ook. Meh, ik heb er zo'n hekel aan, ook al is het maar een klein stukje.


    Aan the Who of 1D?


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Aan the Who of 1D?


    Nee, ik heb er een hekel aan als liedjes zo op elkaar 'Lijken'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:05 ]


    Tijd voor koffie.