Wauww my lil brother is a hero
hij was zwemmen met vrienden bij een openbare plas en komt thuis met n verhaal;
een van zijn vrienden z'n mobiel was gejat waar hun bij zaten, diegene stond op om te vragen wat deze 2 jongens en meisjes aan het doen waren toen fietste ze snel door, uit verdenking van diefstal gingen ze toen hun spullen na checkken en was hij dus zijn mobiel kwijt en helemaal in paniek en mijn broertje is gewoon de enige met een gezond verstand van 10 mensen ofzo, hij is meteen op zijn fiets gestapt en er achteraan gefietst, heeft netjes gevraagd of hij mocht zien wat voor iets hun net mee hebben genomen, toen bekende de daders dat hun een mobiel hadden gejat en zouden deze onderweg in de bosjes hebben gegooid, toen is hij daar gaan zoeken maar kon hem niet vinden, de daders waren zo dom om gewoon aan de kant van de plas een stuk verder op te gaan zitten, mijn broertje ging terug naar hun en vroeg of een van hun mee kon komen om hem aan te wijzen, de dader fietste mee en zei halverwegen 'stop eens, *graait in broekzak* hier heb je m jonge'
op de terugweg naar zijn vrienden kwamen er 3 richting hem gelopen met bierflesjes en van alles maar mijn broertje had alles al gefixed,
damn im proud now
als dat mij overkomen was had ik toch ieetss wat heftiger gereageerd
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·