• het lucht je hart topic nummer 96 ondertussen


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    (flower)(H)(K)


    Queer zijn is gewoon alles

    Barnabas schreef:
    Meh. Stom gedroomd. Ik droomde dat mijn ouders mijn hele kamer hadden verneukt en dat ze overal sigaretten hadden gedumpt. Jezus, zelfs in de droom stonk het gigantisch erg.
    Daarnaast: IK WIL NIET WERKEN. :C

    Same story here. Mag schoonmaken van 1 tot 5. Met 31 graden. Wel.. fuck XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet eigenlijk op staan, maar ik heb geen zin in nu al gezeik aan mijn hoofd.


    I am an idiot, I move.

    Nog 1 week en 2 dagen en ik ga op vakantie :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb vijf seizoenen in één maand gekeken. Nu ben ik bij episode 5 van seizoen 6. :'D
    Join the club. :Y)

    Haha het is veel te verslavend. :9~

    Hoofdpijn tot en met. Gister tot ruim 2 uur gepraat en gejankt. Maar het is goed nu.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een kerstmuts op mijn hoofd :Y)
    Feeling smart (nerd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hoe kan het bij jullie allemaal zo warm zijn. Nikki en ik hebben al dagen een temperatuur van maximaal 25 graden :x

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 10:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kon je serieus geen betere naam verzinnen dan "Yolo Swag Hastag #Zayn"...? Jezus, hey.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Kon je serieus geen betere naam verzinnen dan "Yolo Swag Hastag #Zayn"...? Jezus, hey.


    Exactly this.


    Tijd voor koffie.

    Straks toch maar eens die mail versturen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    God, wat heeft m'n zusje gegeten vanmorgen. Ze kijkt me arrogant aan, is vet brutaal en irritant ._.

    Weet iemand hoe oud je moet zijn om bij Starbucks te kunnen werken? :Y) Ik kan het niet op de site vinden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 11:17 ]

    Bieberen schreef:
    God, wat heeft m'n zusje gegeten vanmorgen. Ze kijkt me arrogant aan, is vet brutaal en irritant ._.

    Weet iemand hoe oud je moet zijn om bij Starbucks te kunnen werken? :Y) Ik kan het niet op de site vinden.


    Ik zou eerst uitzoeken of er vacatures zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Father schreef:
    Kon je serieus geen betere naam verzinnen dan "Yolo Swag Hastag #Zayn"...? Jezus, hey.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Een shirtje met lange mouwen; het zweet breekt me gelijk uit.


    Pfoooeh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHA. Best horrormovie ever.


    "I shut my eyes in order to see.'