• Een huis vol nieuwe jong volwassenen die er een jaar tussenuit willen en even van het leven willen genieten. Gezellig tussen leeftijdsgenoten. Een paar van hen vind werk in het bijgelegen dorpje, andere houden zich bezig met zichzelf of zijn gewoon te lui om werk te zoeken. Maar de huur moet toch betaald worden.
    De acht jongeren in het huis hebben niet door dat er iets niet pluis is, tot de eerste dingen gebeuren; Spullen zijn plots verplaatst, er komen rare geluiden vanuit de gang wanneer ze op hun kamers zitten, de lichten flikkeren soms uit het niet, ramen klapperen in de nacht terwijl ze zeker zijn dat ze gesloten zijn. Wanneer ze langs de spiegels lopen doemt er ineens iemand achter hen op, maar als ze zich omdraaien zien ze niemand staan. De situatie word telkens maar erger en erger.
    Zullen de jongeren in het huis blijven, worden ze langzaam gek, of zullen ze zich tegen hun angst keren en de uitdaging aangaan om de rare activiteit tegen te gaan?


    Personen;
    Meiden; VOL
    - ||Wallflowers||
    - ||RoosMalfidus||
    - ||Delightfully||
    - ||MaitePayne||

    Jongens; VOL
    - ||Vlahos||
    -William Scott Sadler||23||Infano||
    - ||Amell||
    - ||TheDarkKing||

    Lijstje;
    Volledige naam;
    Leeftijd[vanaf 18 jaar];
    Innerlijk[uitgebreid!];
    Uiterlijk[beschrijving + foto];
    Angsten;
    Extra’s;

    Regels;


    -Maximaal één personage per quizletter
    -Minimaal 8 regels typen, dit is niet moeilijk, gebruik de omgeving, gedachten en ga zo maar door. Ik wil echt dat je je hier aan houd, dit is om het inspiratie niveau hoog te houden
    -Het liefst wat meer ervaren spelers
    -OOC word tussen haakjes gedaan
    -Ik wil GEEN sneltrein rpg, dus wacht even een paar posts voor jij weer reageert
    -Het maximaal is acht spelers, ik maak geen uitzonderingen
    -Gelieve naamsveranderingen doorgeven
    -Reserveringen blijven maximaal 2 dagen[46uur] staan vanaf het moment dat je je aanmeld
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn gebreken
    -Plezier hebben, dat is de allergrootste regel!



    Plattegrond van het huis komt nog, net als de huisregels.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    I can't tell where the journey will end, but I know where to start.

    Helemaal, ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren?

    Meisje plzz. Dan faceclaim ik wel alvast Zoe Sugg ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Volledige naam; Alana Rose Derlin
    Leeftijd[vanaf 18 jaar]; 20 jaar
    Innerlijk[uitgebreid!]; Alana is een zorgzaam meisje, ze is niet bang om haar mening te zeggen. Als je haar voor het eerst ziet zou je denken dat ze grof is maar als je Alana beter kent zal je snel zien dat ze een heel lief meisje is en ze zal je niet snel in de steek laten. Ze aanvaard niet snel mensen, je zou al veel moeten doen om haar aandacht te trekken. Als je Alana's vertrouwen kwijt geraakt zal je niet snel haar vertrouwen terug krijgen.
    Uiterlijk[beschrijving + foto];



    Alana is een redelijk klein meisje voor haar leeftijd ze is 1.64 m groot. Ze heeft redelijk lang bruin haar met een rechte pony. Ze heeft mooie hazelnoot bruine ogen die bij haar haarkleur matchen.(sorry dat dit kort is)
    Angsten; alles die met de dood te maken hebben
    Extra’s; Haar moeder is Italiaans en haar vader Brits.


    Do what you love, love what you do

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:50 ]


    mag ik een jongen reserveren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry, sorry duizendmaal sorry! Ik zat ik België en had halverwege de week geen internet meer, ik kon niet hel veel meer doen en via mobiel ging het allemaal nogal moeilijk. De reserveringen blijven vanaf nu twee dagen staan, iedereen die dus nog wil meedoen kan zijn/haar rol invullen tot overmorgen Dinsdag 6 Augustus 23:30 uur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Sorry, sorry duizendmaal sorry! Ik zat ik België en had halverwege de week geen internet meer, ik kon niet hel veel meer doen en via mobiel ging het allemaal nogal moeilijk. De reserveringen blijven vanaf nu twee dagen staan, iedereen die dus nog wil meedoen kan zijn/haar rol invullen tot overmorgen Dinsdag 6 Augustus 23:30 uur.


    Dat maakt niet uit ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik een jongen?
    Ps. Ha leuk om een plaatje van Lea Michele te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 7:29 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Mag ik een jongen?
    Ps. Ha leuk om een plaatje van Lea Michele te gebruiken.


    Ja, bedankt :)


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne zou jij je innerlijk nog even uit willen breiden? Als je dat gedaan hebt dan vind ik het goed.




    Ik ga nu de lijst updaten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ||RoosMalfidus||
    ||Delightfully||
    ||Infano||
    ||Amell||

    Jullie staan er allemaal bij

    ||TheDarkKing||

    Jou heb ik jammergenoeg niet in kunnen delen omdat alles al vol zit, wil je dat ik voor jou, als iemand niet binnen het limiet zijn/haar rol invult, een plekje reserveer? Dan kun jij als iemand bij de jongens dus niet ingevuld is die rol invullen.

    EDIT;

    ||TheDarkKing|| Jij mag een rol, ik maak van beiden maximaal 4 ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 17:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    ||RoosMalfidus||
    ||Delightfully||
    ||Infano||
    ||Amell||

    Jullie staan er allemaal bij

    ||TheDarkKing||

    Jou heb ik jammergenoeg niet in kunnen delen omdat alles al vol zit, wil je dat ik voor jou, als iemand niet binnen het limiet zijn/haar rol invult, een plekje reserveer? Dan kun jij als iemand bij de jongens dus niet ingevuld is die rol invullen.

    EDIT;

    ||TheDarkKing|| Jij mag een rol, ik maak van beiden maximaal 4 ^^


    Zou ik dan een meisje mogen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Zou ik dan een meisje mogen?


    We zitten vol ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.