• Naam: Flaws and all
    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Drama, Onbekende personen, Romantiek


    Gwen Evans is 16, beleeft, begaafd en intelligent. Samen met haar oudere zus (Kate) en haar moeder (Lynn) verhuizen ze van New Mexico naar New York. De redens daarvoor lopen uiteen, hun moeder wil een kledingzaak openen, Kate wil model worden en Gwen heeft een studiebeurs aangeboden gekregen. Maar New York is heel anders dan New Mexico. Gwen gaat naar de prestigieuze Brighton School, waar vooral rijke kinderen rondlopen. Gwen komt erachter hoe gemeen en verwend de meeste kinderen daar zijn, daarom dragen ze een naam; de BP's. Ook wel Beautiful People; knap, rijk en verwend. Kate doet haar uiterste best om een modellenbureau aan de haak te slaan, maar dit zit niet mee. Ze word meerdere malen af gewezen omdat ze 'te dik' is, hoewel ze nog maar 50 kilo weegt, wat veelste weinig is voor haar lengte. Lynn krijgt een goedlopende kledingzaak, maar wat als er een oude vlam in haar leven komt? Op een feest loopt ze Julian Fiske toevallig tegen het lijf, en dat laat op beide een diepe indruk achter. En hoe zit het eigelijk met Nicholas Fiske, die jongen bij Gwen op school? Gwen's vrienden moeten niets van hem hebben, maar hij is toch zo aardig..

    Zullen de drie dames het volhouden in New York?



    Bright lights. Dark secrets


    Comment, even if you hate it.

    `

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 11:29 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Do!
    Lijkt me leuk! ;D
    Laat je het even weten als hij online staat?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Klinkt heel leuk en origineel! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh I loved BP de serie, lijkt me leuk ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Likelike :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    Likelike :3


    I´m nothing special.

    xScaryFace schreef:
    Likelike :3


    don't lose your fight, kid.

    Clocks schreef:
    Do!
    Lijkt me leuk! ;D
    Laat je het even weten als hij online staat?


    I will be.

    Doen!

    lijkt me een origineel verhaal.
    ik ga hem lezen als hij erop staat.:Y)


    "Promise not to forget."

    do, doen, faire
    onee begin ik nu in 3 talen
    nee echt je moet het doen de serie was al leuk dus als jij er een soort van spin off maakt is het super

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 15:28 ]


    ik neem jou werkelijkheid en vervang het door de mijne

    Ik zou het zeker doen, als ik, jou was


    Physics is awesome

    Klinkt leuk, alleen vind ik de titel niet zo geweldig (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.