• het lucht je hart topic nummer 96 ondertussen

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

(flower)(H)(K)

Queer zijn is gewoon alles

Waarom zijn die tnt-postbezorgers altijd zo nerveus. :'D
    Ik neem toch aan dat ze een beetje sociaal zijn aangezien ze zelf voor die baan gekozen hebben.

Ik wil naar de stad want ik wil die broek hebben! Maar mijn fiets staat bij de fietsenmaker en kan hem 5 uur pas ophalen. En dan is dat kraampje vast al weg :C En lopen met deze warmte wil ik niet.

-

Oh god, bedankt mam. :')

Draculea schreef:
    Waarom zijn die tnt-postbezorgers altijd zo nerveus. :'D
    Ik neem toch aan dat ze een beetje sociaal zijn aangezien ze zelf voor die baan gekozen hebben.

Wij hebben een vet leuke, een Spaanse man met lang haar genaamd Pedro en hij is grappig.

i put the fun in funeral

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

& Fuuuuck, welk topic was dat nou met die Ipad cases van Harry Potter and such?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Nouu, mijn broek is echt naar de knoppen en ik wil dezelfde opnieuw kopen maar ik kan hem nergens vinden D:

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Sinds 2 dagen weer actief op weheartit, 120 volgers erbij :')
    Voel me populair.

they come, they go

Theodora schreef:
    & Fuuuuck, welk topic was dat nou met die Ipad cases van Harry Potter and such?

Eerste topic dat ik kon vinden
    Eerste chapter dat ik kon vinden
    Meer kon ik niet echt vinden. Sorry

[ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 16:57 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    (...)
    Eerste topic dat ik kon vinden
    Eerste chapter dat ik kon vinden
    Meer kon ik niet echt vinden. Sorry

Dankje, Mitchell! Die eerste zocht ik ^^

Theodora schreef:
    (...)

Dankje, Mitchell! Die eerste zocht ik ^^

No problem :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

sooo exited ( oke, ok weet niet eens of dat dat goed geschreven is xD)

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

ILOVEUXXX schreef:
    sooo exited ( oke, ok weet niet eens of dat dat goed geschreven is xD)

Het is "excited" ;p

[ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:13 ]

Nog twee dagen en dan zie ik hem weer.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Of couse, you don't have to go to work and it's a day for ignoring me again, like why wouldn't you.

[ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:54 ]

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''