• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    als je tegen deze reactie bent, meld het even castle dan pas ik hem aan xD maar ik ben nu toch op het toppunt pervy meligheid


    Abigail Pierce

    Ik voel iets naast me ploffen en kietelende vingers porren in mijn zij. "Ik wist wel dat je het niet zou durven te kijken naar mijn geniale delen. Je bent gewoon zwak. Geef het toe!" "Nooit! Ik kan dat prima aan, ik wou je niet in een genante positie brengen, misschien is dat ding van je wel helemaal niet te zien zonder vergrootglas. 't was voor je eigen best wil! DAMN STOP MET KIETELEN"
    "Alsjeblieft geen sex hebben terwijl ik er nog ben." hoorde ik aan de kant van Loki. "Belooft Loki!!" riep ik waarna ik opnieuw begon te lachen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    *Popcorn* nog steeds leuk ! whahahahahahahahah ! mijn karaktertje zit doodserieus te lezen e de andeer is net een hyper konijn!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nou ik ben inmiddels ook een hyper konijn, hup hup duracell of hoe je het spellen mag. en jij he, jij DEEL JE POPCOORN


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Whhahahaah Nevaaaaaaaah ! *gooit popcorntje naar je hoofd *
    Mhihihii , please geen kieteldood?* puppiogen.
    Najaa als je zoute popcorn lust mag je wel een beetje


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik ben ook hyper en mijn personage zit trouwens schaamrood onder zijn bed


    Bowties were never Cooler

    mwhahahhahaa xd arme loki xd

    en kom maar op met die popcorn
    ik ben heel makkelijk, eet bijna alles :D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    mwhahahhahaa xd arme loki xd

    en kom maar op met die popcorn
    ik ben heel makkelijk, eet bijna alles :D


    Hahaha okay dan * geeft popcorn.*
    zijn we nu vriendjes? Whahaha
    INDERDAAD ! POOR LOKI


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik heb mijn reactie trouwens aangepast en ik denk dat we verder moeten in het praattopic...


    Bowties were never Cooler

    me 2, op naar het praattopic allemaal xd

    wacht hebben we een open praattopic? ik heb een gesloten in mijn topics :(

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    me 2, op naar het praattopic allemaal xd

    wacht hebben we een open praattopic? ik heb een gesloten in mijn topics :(


    Jup


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregor McEwan
    De studenten zoeken hun kamers op en ik ben zo hyper als wat, ik ben zo blij met wat beweging in huis!
    Anna zit wat dossiers te bekijken, stil pak ik een kussen en keil ik het perfect naar haar hoofd, raak!!!!

    John Hunter Bell
    Ik keek op na mijn verhaal. Ze leek het te snappen en het niet zo erg te vinden. Ik glimlachte toen ze beloofde mijn botten niet te breken. Ik had echt geen zin in nu dagen in het gips zitten terwijl dit mijn vakantie hoorde te zijn. Ik glimlachte en knikte naar haar toen ze het over de kamers had. "Heel erg graag. Ik ben benieuwt bij wie ik op de kamer zit." Ik haalde een hand door mijn zwarte pluizige krullen en grinnikte even bij haar woorden. "Dan wens ik je vast veel succes. En onderschat hem alsjeblieft niet. Ik heb al 7 keer vastgezeten voor poging tot moord, maar elke keer ging ik vrijuit omdat ik geen idee had van wat ik had gedaan. Ze kunnen moeilijk iemand opsluiten die niets heeft gedaan, maar de schuldige loopt ook nog vrij rond. Dat is het probleem met twee zielen in een lijf." Ik zuchtte en keek haar daarna vrolijk aan. "Maar laten we de kamers gaan bekijken. Ik wil wel eens zien in wat voor een hok ik nu weer wordt opgesloten." Als ik het niet over Hunter had ging communiceren met anderen me makkelijk af. Het was alleen lastig dat ik mensen niet bij Hunter in de buurt wilde hebben, dus dat echt goede vrienden maken me niet goed lukte en dat was ook de reden waarom ik nooit echt lang een vriendinnetje had gehad. vroeger of later duwde ik namelijk altijd iedereen weg om ze te beschermen tegen Hunter.


    Anna Sharp - Slaapkamer begeleider.

    Toen de twee kinderen weg waren ging ik weer terug de bibliotheek in om wat dossiers te bekijken. Zo kon ik langzaam te weten komen wie wie was. Een voor een nam ik de dossiers door en nog een keer door, en nog een keer en langzaam begon het allemaal voor mijn ogen te draaien. Plots voelde ik een kussen tegen mijn hoofd aan en ik kijk opzij. Ik bad dat het niet een lastig kind was. Gelukkig, het was Gregor. Ik bedoel, erger. Gregor gedraagde zich af en toe als een kind. Ach, laat hem toch lekker. Ik pakte de stapel bijeen, wetend dat er nu al twee mensen waren die wisten dat het hier lag. Het had hier veilig gelegen zolang hier niemand kwam. Met de stapel onder mijn arm liep ik naar Gregor toe. 'McEwan, als jij deze stapel even naar onze kamer brengt en hem op de bovenste verdieping van de kamer legt*, dan ruim ik hier even op.' Ik duwde hem de papieren in zijn handen en begon met het afruimen van de tafel, waarna ik de rest in de vaat zette. Ik schoof de stoelen aan. Eigenlijk had dit groep vier moeten doen, maar het was de eerste dag. Ik liep de trappen op naar boven, naar onze kamer, waar ik mijn t-shirt met vest verving voor een lekker warme hoodie. Ik zag dat Gregor al verlekkerd naar mij keek en ik liep lachend naar hem toe.

    *Als je goed kijkt, zie je dat er in de kamer een tweede verdieping is. Details..

    Dena Fields - Kamer 1

    De jogen leek wat opgeluchter toen we niet meer over zijn tweede praatten. Hij vond het oké om naar de kamers te gaan, dus liepen we de hal in. Ik zag op het grote prikbord de kamernummers met de naam hangen. Ik zag dat wij allebei in kamer 1 zaten. Matt en Rafael stonden er ook nog op. Ik vloekte hard binnensmonds. 'Dit kun je verdomme niet menen!' riep ik hard. 'Ik zit gewoon met f***ing drie jongens op de kamer. Schijt hieraan!' Toen ik me realiseerde dat John nog achter me stond, mompelde ik kleintjes 'sorry' en liep gegeneerd naar de kamer en ploft op het onderste bed wat nog vrij was. 'Waar wil jij liggen?' vroeg ik John toen hij binnen was.

    Dudes, kamernummers toegevoegd!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:53 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser Kamer 2
    "Nooit! Ik kan dat prima aan, ik wou je niet in een genante positie brengen, misschien is dat ding van je wel helemaal niet te zien zonder vergrootglas. 't was voor je eigen best wil! DAMN STOP MET KIETELEN!" zegt Abby lachend.
    Ik stop met kietelen als Loki zegt: "Neem jij de kast maar. Alsjeblieft geen sex hebben terwijl ik er nog ben."
    "Thanks, die kan ik wel gebruiken. En denk ik een probleem"
    "En Abby, niet meer mij in een genante positie brengen, want anders... Dan ga jij eraan! Mwhahahaha!" zeg ik. "Misschien moeten we Loki er niet mee lastig vallen."

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:07 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce

    "Thanks, die kan ik wel gebruiken. En denk ik een probleem. En Abby, niet meer mij in een genante positie brengen, want anders... Dan ga jij eraan! Mwhahahaha!" zegt hij "Misschien moeten we Loki er niet mee lastig vallen."
    Ik grinnik en ga rechtop zitten nog na lachend en een zere buik in middels. "Sorry.. Loki" en ik schiet opnieuw in een lachbui. "Was dat een bedreiging? Misschien moet je Matt even vragen wat ik doe met jongens die me bedreigen." zeg ik lachend en ik laat me weer achter over vallen waarna ik in zijn buik por.
    "En geen sex hebben met Loki in deze kamer is een probleem? Dat is GEEN probleem James" zeg ik tussen het lachen door.

    Laurinda Pearl
    Ik was het wachten op Dena inmiddels meer dan zat en besloot het anders te doen. Ik liep de trap op naar de eerste verdieping.
    Hier stond ik in het midden van het huis, een verdieping eronder, een verdieping er boven..
    Ik haalde een keer diep adem, gingen we dan.
    "DEEEEEEENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:06 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Ik liep met haar mee naar de kamerlijst en keek vlug. We zaten met nog twee jongens. Direct begon ze te vloeken en te tieren. Ik legde zacht mijn handen op haar schouders om haar hopelijk wat te bedaren. "Rustig maar, het geeft niet. Ik snap dat je liever bij andere meisjes had gezeten." Ik liep daarna met haar mee naar de kamer met mijn handen weer in mijn zakken. In de kamer stonden mijn rugzak en pjunjebaal al en wat haar spullen moesten zijn. Op twee van de bedden lagen ook al spullen. Ik gniffelde zacht toen ze vroeg welk bed ik wilde. "Hetgeen wat over is." Ik pakte mijn zooi en legde het op het enige overgebleven lege bed. Ik ging ernaast zitten en keek haar aan. "Heel erg bedankt dat je dit wil doen. Als jij ergens moeite mee hebt wil ik je graag helpen." Ik keek haar aan van onder mijn lange donkere wimpers. Ik haalde een klein speeldoosje uit mijn tas en zette het op het nachtkastje. "Nog een ding: Als Hunter echt in psyco seriemoordenaar modus gaat, hoef je alleen maar dit te laten spelen en hij zal bedaren, genoeg om hem te kunnen overmeesteren. Gebruik eht alleen alsjeblieft niet te vaak, want dan ben ik bang dat het niet meer zal werken." Ik keek haar nog even aan en liet me toen languit op mijn bed vallen.


    Bowties were never Cooler

    Grogry McEwan
    Fijn, nu moest ik met die hoop papperassen die trap o, ik zuchtte even onder het gewicht en liep de trap dan maar op, ik hoopte maar dat de kinderen niet door de traphal aan het renen ware, anders zouden ze me mooi mogen helpen
    Jammer genoeg voor mij had ik dus pech, die drie trappen ( volgens mij) zou ik helemaal alleen moeten doen, toen de papieren op z'n plek lagen , was Anna zich aan het omkleden

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 20:17 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing