• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:

    Felicia Dawn
    Ik zie gelijk dat Michael van het harde is. Hij laat namelijk de jongen gewoon vol in de buik slaan van de oester. Zelf ben ik ook redelijk avontuurlijk, maar gewelddadig ben ik dan weer niet. Voordat ik alles kan laten kalmeren, breekt er een voedselgevecht uit. Ik zie hoe er pudding mijn kant op komt en Michael houdt dat voor me tegen. Toch kan ik het niet laten en als er pudding weer onze kant op komt, stuur ik het juist in Michael's richting.


    Michael Wood
    Eigenlijk was de enige reden dat ik de jongen hem terug liet slaan was omdat ik niet van pestkoppen houd. Ik zie haar wat doen en vervolgens het eten mijn kant weer op vliegen. Aangezien ik het aan zie komen kan ik nog net bukken en zorg er bijna ongezien voor dat het eten dat een meisje deze richting op gooit richting haar vliegt.



    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga zometeen naar de boot en ben dan een week weg.. Heb op de boot nog wel wifi maar daarna niet meer..


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Is inderdaad niet moeilijk.' glimlach ik maar die glimlach verflauwt dan.
    'Maar je moet het Jake vertellen en dat is volgens mij vééél moeilijker.' zucht ik dan.

    [i'm so sad :( Jeslie split up....]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    T_T wat wil je nou Lizl? Eerst wil je Nate en Leslie, ga ik eindelijk overstag, wil je weer JESLIE D: maar ik volg gewoon de voorspelling. Uiteindelijk komen Jake en Leslie weer bij elkaar en leven Nate en die vriendin dan en Jeslie allemaal in een huis 8D

    Leslie Sadler
    "Ik had Jake al zojuist gesmst, maar hij antwoordt niet..." mompel ik, "maar misschien dat ik hem nu kan opzoeken. Of moet ik dat doen nadat Elena dood is?" ik kijk Nate zijn kant op. Ergens voelt het wel verlossend. Gewoon een keuze gemaakt te hebben. "Weet je, we zijn dus niet als beste vrienden soulmates," zeg ik en ik pak zijn hand. Ik verstrengel onze vingers. "We zijn veel meer dan dat."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaah xd

    Nate Sadler
    'Doe het maar na Elena.' zucht ik 'Jij moet rusten.' Dan zegt ze dat we niet enkel Soulmates zijn als beste vrienden.
    Ik glimlach en til haar op als een prinses. 'Kom op kleintje, je moet rusten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oke, zal ik doen," zeg ik tegen hem. Hij zegt dan dat ik moet rusten, waardoor ik zacht lach. Ik voel me inderdaad wel erg moe. Hij tilt me dan op en ik lig tegen hem aan. "Zo klein ben ik niet," grinnik ik zachtjes, "maar rusten is wel goed ja en in jouw armen is dat helemaal perfect." Ik druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ze doet anders nu ze gekozen heeft ... ze is lief en schaamt zich dan niet als ze iets lief gezegd heeft tegen mij.
    Het voelt goed nu ik weet dat ze bijna volledig van mij is. Ik druk een kus op haar voorhoofd en trek haar tegen me aan zodat ze zo in slaap kanvallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Altijd die kus op mijn voorhoofd. Een glimlach staat op mijn gezicht, want ik vind het een lief gebaar. Hij trekt me tegen zich aan en alles voelt gewoon even goed. Even vergeet ik dat ik vandaag meerdere malen ben neergeschoten, geslagen, onderwater gedompeld. Het is eigenlijk wel lief dat Nate er niets over zegt, maar ik wil het zelf ook nog niet zien. Doordat heel mijn lichaam nog steeds moe is, val ik snel in slaap in Nate zijn armen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en besef dat ik dit meisje altijd zo in mijn armen wil hebben.
    Ik druk nog eens een kus op haar voorhoofd en neem me voor een huis te zoeken in Cuba, als cadeau voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn dromen sluipen weer eens mijn hoofd binnen, maar het is gewoon een fijne droom. Nate en ik zijn samen aan een riviertje en in dat riviertje speelt een kind. Ik denk dat het kind van ons is. Dan komt Jake ook aangelopen met een meisje, ik denk zijn vriendin, en we zitten gewoon bij elkaar te praten over koetjes en kalfjes. Het voelt raar aan dat ik nu naast Nate zit en niet naast Jake, maar ik weet wel dat het beter is zo. Jake en ik zijn gewoon een combinatie die de beste ooit kan zijn, maar soms ook heel instabiel is. Met Nate heb ik meer stabiliteit en dat vind ik aan het eind prettiger. Er staat een glimlach op mijn gezicht terwijl ik droom en af en toe komt Nate's naam over mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach als ikhaar zie glimlachen en mijn naam mompelen.
    Ik laat haar bruine haren door mijn vinger glippen. Ik neem mijn gsm en zoek naar een leuk huis waar ik op kan bieden. Ik vind een huis maar weet niet of het in Cuba is. ikweet wel dat er niet ver een rivier is en het er kalm is. Ik zal het eens aan Les vragen als ze wakker is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Na een tijd word ik wakker en versuft kijk ik even om me heen. Mijn lichaam voelt nog steeds een beetje gebroken, maar al wel beter dan gisteren. "Goedemorgen," zeg ik zacht en slaperig tegen Nate. "Hoe lang heb ik geslapen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Een paar uurtjes.' glimlach ik. 'Blijf liggen ik maak wel toast en vers fruitsap voor je.' glimlach ik aangezien ze al een hele tijd niet meer gegeten heeft. Ik druk een lief kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Wanneer Nate over eten begint, voel ik inderdaad wel dat ik honger heb. Het kusje voelt zacht aan en eventjes trek ik hem een beetje naar me toe zodat ik hem zachtjes terug kan kussen. "Maak ook wat voor jezelf," fluister ik dan tegen zijn lippen waarna ik hem loslaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en loop naar de keuken. Ik laat de brood verschijnen en doe 2 sneetjes in een pan tot ze toast zijn. Dan doe ik er nog 2 en leg ze op een bord. Ik zet er confituur en choco by en dan pers ik sinaasappelen die ik in 2 glazen schenk. ik loop dan terug naar de kamer en zet het plateau over haar heen. 'Ik moet dat plan nog eens uitwerken.' zucht ik dan zachtjes.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'