• Aangezien ik net vakantie heb, ga ik morgen naar de bieb voor wat leesvoer. Maar het probleem is dus dat ik echt slecht ben in het uitzoeken van het juiste boek, dus ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke boeken kennen in de trant van fantasy? (behalve Harry Potter en die hele Twilight reeks, die heb ik namelijk al uitgelezen) <- maar iets in die richting, dus. Fijn zou zijn als er een kleine beschrijving zou kunnen worden neergezet. (:

    Dus, bombardeer me maar met jullie boeken!

    Boeken die al zijn voorgesteld:

    • De Percy Jackson-reeks
    • The heroes of Olympus
    • House of Nights
    • The Lunar Chronicles
    • The Wings-reeks
    • Lord of the rings
    • De Aquasilva trilogie
    • Hush Hush
    • The Chemical Garden trilogie
    • The Gemma Doyle trilogy
    • De Noorderlicht trilogie
    • Het erfgoed/Inheritance Cycle
    • Stravaganza
    • Fallen
    • The sword of truth
    • De geheimen van Nicolaas Flamel
    • Angelfall
    • Dibs
    • A Game of Thrones
    • De grijze jager
    • The Host
    • Blue is for nightmares
    • Raven's Gate
    • Sevenster
    • De verborgen Universiteit
    • Academicus Vampyrus
    • Divergent
    • Bezwering
    • Beautiful Creatures
    • Firelight

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:09 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Cuthalion schreef:
    De verborgen Universiteit. Het eerste boek heet de erfenis van Richard Grenville. Zij Nathalie Koch.
    Het gaat over Alexa die in Londen gaat studeren en ze komt er daar achter dat ze tot een groep van mensen behoort die de Magi heten. Zij bedrijven dus magie.
    Ik vind de boeken echt geweldig, ben nu ook bezig met deel 2. Moet je wel waarschuwen dat ze erg dik zijn. Deel 2 is iets van 650 pagina's.


    Oh, ik hou van dikke boeken die magie bevatten, dus dat zit goed. (: Bedankt! Ik zet 'm er zo bij.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    De verborgen universiteit leest wel lekker snel weg ;3 Ik wacht nog steeds op het 3e deel
    Iemand ook goede fantasyboeken die wat minder young adult zijn en wat meer voor volwassenen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Abstract schreef:
    Ik heb er zelf ook nog een paar gelezen, dus die zet ik er even bij (ook voor degenen die opzoek zijn). :'D

    Haha okay thanks ^.^


    :)

    Florentina schreef:
    De verborgen universiteit leest wel lekker snel weg ;3 Ik wacht nog steeds op het 3e deel
    Iemand ook goede fantasyboeken die wat minder young adult zijn en wat meer voor volwassenen?


    Bernhard Hennen en Markus Heitz
    Zelf nog niet gelezen, maar volgens Sidyana is Markus Heitz erg goed en ik ben van plan te beginnen in een boek van Bernhard Hennen.


    Stenenlikker

    Academicus Vampyrus (6 boeken, mijn favo serie)
    Divergent (3 boeken waarvan 2 uit, derde komt dit najaar)
    Bezwering (3 boeken)
    Beautiful Creatures (3 boeken)
    Firelight (3 boeken)

    Die laatste 2 heb ik niet gelezen maar ben het nog wel van plan.

    Ik ben nu bezig in Fallen een vierdelige serie. Ik vind het zelf een leuk boek(:

    Oh wacht die staat er al bij. ^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 15:53 ]


    :)

    The Chemical Garden Trilogy. Het is niet echt met magie en zo, maar ik ben ook verzot op Fantasy boeken en vind het een fantastische serie. (:

    Oh haha, die staat er ook al bij.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.