• Hey iedereen,

    Ik weet dat dit topic bij de media hoort maar toch wilde ik het hier plaatsen. Ik wil namelijk vragen wat jullie van de nieuwe sire reclame vinden. je weet wel die met dat de kinderen getatoeëerd zijn met bv. als je naar je vader gaat hoef je hier niet terug te komen.

    Wat vinden jullie hiervan als ouders dit zeggen graag wil ik jullie mening weten??

    xkuss britt (heart2)


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    ik snap je niet


    Shoganai i ne~

    Ik vind het onzin. Ze doen de kinderen er meer pijn mee dan ze kunnen bedenken op dat moment.


    Love sheds light one the darkest of times

    Hmmm, ik wil mijn mening niet te hard zeggen, maar ouders moeten sowieso twee keer nadenken voordat ze gaan scheiden en op hun woorden letten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die reclame is fucking vaag ik kon het niet eens lezen. Die instellingen doen nooit wat dus ze doen gewoon facking scheinheilig maar komt het erop aan dan helpen ze niet. Fuckers.

    Edit: Als ouders dat doen leggen ze een druk op je, dat hoor je neit bij kinderen te doen. Die luisteren dan omdat ze bang zijn dat ze bijv. niet meer naar de andere ouder mogen. Ook is het echt erg want die kinderen zitten daar heel erg mee.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:59 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het is best erg als ouders het zeggen. Ik heb het 1 x gehad dat mijn vader dat zei. Maar gelukkig is alles beter nu (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hmm, ik vroeg mijn moeder of ze mijn vader zou zwart maken tijdens een scheiding, maar ze zei dat het eraan lag hóé ze uit elkaar zijn gegaan.
    OT; Ik vind het raar dat ouders zo doen, maar het blijkt maar weer dat het heel vaak wordt gedaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    jah nou ik ken iemand en die moeder heeft tegen haar gezegd als je nu weggaat bij mij dan hoef je nooit meer terug te komen dan kun je bij je vader blijven wonen

    echt zielig

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:08 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Mijn moeder praat zo vaak zwart over mijn vader en ik doe gezellig mee. Toen ze in scheiding waren heb ik zulke dingen nooit gehoord van beide kanten.


    -

    Ik vind het slecht dat het gebeurt,maar ik snap niet dat ze die reclame maken.Na ja ik snap het wel maar ik denk niet dat het werk. Ik denk dat de ouders die het doen het toch wel blijven doen.
    Ik snap niet waarom het allen met scheidingen is,alsof het daar buiten niet gebeurt. En om nou te nou te zeggen dat een scheiding het ergste is wat een kind kan over komen? Nee dat kan ik niet zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het achterlijk als ouders dat zeggen en ik vind die reclame heel goed :)


    Life is hard and then we die

    ik merk op uit de reacties dat jullie de reclame eigenlijk een beetje onnodig vinden. maar misschien opent het de ogen van sommige mensen wel.... zo denk ik er dan over.

    xox


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Ik vind niet dat ouders niet moeten scheiden omdat ze kinderen hebben. Maar ik vind wel dat wel dat ouders elkaar niet moeten afkraken.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.