• Aangezien ik net vakantie heb, ga ik morgen naar de bieb voor wat leesvoer. Maar het probleem is dus dat ik echt slecht ben in het uitzoeken van het juiste boek, dus ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke boeken kennen in de trant van fantasy? (behalve Harry Potter en die hele Twilight reeks, die heb ik namelijk al uitgelezen) <- maar iets in die richting, dus. Fijn zou zijn als er een kleine beschrijving zou kunnen worden neergezet. (:

    Dus, bombardeer me maar met jullie boeken!

    Boeken die al zijn voorgesteld:

    • De Percy Jackson-reeks
    • The heroes of Olympus
    • House of Nights
    • The Lunar Chronicles
    • The Wings-reeks
    • Lord of the rings
    • De Aquasilva trilogie
    • Hush Hush
    • The Chemical Garden trilogie
    • The Gemma Doyle trilogy
    • De Noorderlicht trilogie
    • Het erfgoed/Inheritance Cycle
    • Stravaganza
    • Fallen
    • The sword of truth
    • De geheimen van Nicolaas Flamel
    • Angelfall
    • Dibs
    • A Game of Thrones
    • De grijze jager
    • The Host
    • Blue is for nightmares
    • Raven's Gate
    • Sevenster
    • De verborgen Universiteit
    • Academicus Vampyrus
    • Divergent
    • Bezwering
    • Beautiful Creatures
    • Firelight

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:09 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Father schreef:
    De boeken van Eragon, de serie heet "Het Erfgoed" of "Inheritance Cycle" als je de Engelse versie wilt lezen.
    Ik vind ze echt geweldig en je ziet ook echt dat de schrijver (die het eerste boek met 15 heeft geschreven) steeds beter en beter wordt. Dat is echt leuk om te volgen :Y)

    Als je wilt kan ik je een link sturen met de boeken als .epub of .pdf.


    Oeh, klinkt goed. Oh dat hoeft niet, dankjewel - ik ga ze straks toch allemaal wel af. Bedankt voor de tip! (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SPECS schreef:
    (...)

    Oeeeew die wil ik ook nog lezen!=o


    Het is cool en awesome en mooi, maar soms wel wat zielig. Ik zat op meerdere momenten echt van: Neeeeeeeee! Maar dat maakt het misschien juist wel zo'n goede trilogie :')


    Happy Birthday my Potter!

    SPECS schreef:
    Ik had percy jackson in de bieb aangevraagd, die prutsers hadden me niet verteld dat het zes mini boekjes waren ofzo en nu heb ik een engels 9+ kinderboek, tenzij ze me gewoon volledig het verkeerde boek hebben aangesmeerd waarvoor ik ook nog eens een euro heb betaald omdat het uit een andere bieb moest overkomen.x_x
    http://dindasmart.com/2012/01/percy-jackson-and-the-olympians-series-e-book-download-free/ dat zijn ze en the heroes of olympus zijn niet meer mini D: ze zijn nooit echt mini :8


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rider schreef:
    (...)

    Het is cool en awesome en mooi, maar soms wel wat zielig. Ik zat op meerdere momenten echt van: Neeeeeeeee! Maar dat maakt het misschien juist wel zo'n goede trilogie :')


    Elke keer wil ik hem lezen als ik de naam op het internet weer eens tegen kom en dan vergeet ik het weer.D=
    *Maakt notitie op fb*


    You were born original, don't die as a copy.

    Immortal schreef:
    Weet je wat je ook kan doen?
    Neem veel tijd die je in de bieb kan spenderen en ga gewoon alle achterkanten van titels lezen die je interessant vind.
    Heerlijk, zet mij in de bieb en ik ben uren zoet :D


    Omg, dat had ik een keer gedaan en toen vroeg mijn oma af waar ik bleef. Niet lang daarna hoorde ik iemand heel hard mijm naam door de bieb roepen - bleek het gewoon mijn oma te zijn. Iedereen staarde me echt aan. Most embarrassing moment ever :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Tartarus schreef:
    (...)http://dindasmart.com/2012/01/percy-jackson-and-the-olympians-series-e-book-download-free/ dat zijn ze en the heroes of olympus zijn niet meer mini D: ze zijn nooit echt mini :8


    Als het boekje wat ik thuis heb liggen 50 pagina's is, is het toch echt heel veel.


    You were born original, don't die as a copy.

    STRAVAGANZA.
    READ. IT.


    Tijd voor koffie.

    Abstract schreef:
    (...)

    Oeh, klinkt goed. Oh dat hoeft niet, dankjewel - ik ga ze straks toch allemaal wel af. Bedankt voor de tip! (:

    Het is zeker goed :Y) I really really really like it!
    En okay. Ik dacht, ik bied het toch even aan :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vele mensen hebben Percy Jackson al aangeraden, het zijn echt leuke boeken.
    De vorige vrijdag, had ik alle boeken uit de Percy Jackson-reeks gehaald een gister had ik ze al uit -nu ben ik best wel een snelle lezer :Y)-.
    Harry Potter, en verder weet ik niet veel Fantasy boeken... Hmm...

    SPECS schreef:
    (...)

    Als het boekje wat ik thuis heb liggen 50 pagina's is, is het toch echt heel veel.
    wacht in een pdf zijn ze 206 paginas lang wel raar ...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)wacht in een pdf zijn ze 206 paginas lang wel raar ...


    Die naaiballen zullen me wel het verkeerde hebben gegeven.x_x


    You were born original, don't die as a copy.

    Rider schreef:
    (...)

    Het is cool en awesome en mooi, maar soms wel wat zielig. Ik zat op meerdere momenten echt van: Neeeeeeeee! Maar dat maakt het misschien juist wel zo'n goede trilogie :')


    Oh, nu maak je me echt nieuwsgierig! (ik huil sneller bij boeken dan bij films, hehe).
    Zo veel boeken om uit te kiezen, I want to read them all.
    :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Fallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SPECS schreef:
    (...)

    Die naaiballen zullen me wel het verkeerde hebben gegeven.x_x
    wat zegt de titel?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Abstract schreef:
    (...)

    Oh, die titels spreken me al aan, haha. Ik ga ze straks checken :'D

    Haha, het zijn allemaal boeken waarvan ik erg genoten heb


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.