• Aangezien ik net vakantie heb, ga ik morgen naar de bieb voor wat leesvoer. Maar het probleem is dus dat ik echt slecht ben in het uitzoeken van het juiste boek, dus ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke boeken kennen in de trant van fantasy? (behalve Harry Potter en die hele Twilight reeks, die heb ik namelijk al uitgelezen) <- maar iets in die richting, dus. Fijn zou zijn als er een kleine beschrijving zou kunnen worden neergezet. (:

    Dus, bombardeer me maar met jullie boeken!

    Boeken die al zijn voorgesteld:

    • De Percy Jackson-reeks
    • The heroes of Olympus
    • House of Nights
    • The Lunar Chronicles
    • The Wings-reeks
    • Lord of the rings
    • De Aquasilva trilogie
    • Hush Hush
    • The Chemical Garden trilogie
    • The Gemma Doyle trilogy
    • De Noorderlicht trilogie
    • Het erfgoed/Inheritance Cycle
    • Stravaganza
    • Fallen
    • The sword of truth
    • De geheimen van Nicolaas Flamel
    • Angelfall
    • Dibs
    • A Game of Thrones
    • De grijze jager
    • The Host
    • Blue is for nightmares
    • Raven's Gate
    • Sevenster
    • De verborgen Universiteit
    • Academicus Vampyrus
    • Divergent
    • Bezwering
    • Beautiful Creatures
    • Firelight

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:09 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Tartarus schreef:
    (...)wacht in een pdf zijn ze 206 paginas lang wel raar ...


    Kan je ook de andere boeken lezen?

    Limits schreef:
    (...)

    Kan je ook de andere boeken lezen?
    ja ik heb ze allemaal zo gelezen en the heroes of olympus ook


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Abelard schreef:
    Fallen.

    Ik heb het eerste en tweede deel gelezen, maar ik twijfel na een jaar nog steeds of het derde deel het waard is. Ik vond de eerste geweldig, maar van de tweede had ik echt meer verwacht.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Abstract, als ik jou was zou ik in de beginpost een lijst maken met boeken die al voorgesteld zijn en boeken die je ook daadwerkelijk gaat lezen. Scheelt je dubbele voorstellen en is duidelijker voor jezelf ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JJHamblett schreef:
    Hungergames/hongerspelen
    Meisje moet drieëntwintig anderen afslachten in een arena.
    Lord of the rings/in de ban van de ring
    Jongen moet ring vernietigen in een vulkaan.


    Hungergames is geen fantasy.

    Ik raad je His Dark Materials (Noorderlicht trilogie) aan, maar niet iedereen die ik ken is even blij met het onderwerp, dus lees vooral even de beschrijving (niet de samenvatting ;'p)
    The Sword of Truth (Wetten van de magie), daar wil ik zelf aan beginnen deze zomer. Heeft twaalf delen.
    Duma Key (Duma) van Stephen King - en andere werken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tartarus schreef:
    (...)ja ik heb ze allemaal zo gelezen en the heroes of olympus ook


    Kan je misschien de links geven? :Y)

    -

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tartarus schreef:
    (...)wat zegt de titel?


    Weet ik niet, ik lig op de bank met mijn laptop en ik ben voorlopig niet van plan mijn kont van de bank af te tillen.='D Maar zodra ik naar de wc moet ofzo laat ik je wat weten.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Limits schreef:
    (...)

    Kan je misschien de links geven? :Y)

    op die site kan je ze vinden :Y) en anders kun je me ook je mail geven, dan stuur ik ze naar j op


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    (...)

    Weet ik niet, ik lig op de bank met mijn laptop en ik ben voorlopig niet van plan mijn kont van de bank af te tillen.='D Maar zodra ik naar de wc moet ofzo laat ik je wat weten.x)
    okidoki Gb me maar ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Visenya schreef:
    (...)
    Ik heb het eerste en tweede deel gelezen, maar ik twijfel na een jaar nog steeds of het derde deel het waard is. Ik vond de eerste geweldig, maar van de tweede had ik echt meer verwacht.


    Ik vond Fallen echt helemaal niks aan, ik vond het toen ik het twee jaar geleden las maar een verwarrend boek waar ik niks van snapte.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Tartarus schreef:
    (...)http://dindasmart.com/2012/01/percy-jackson-and-the-olympians-series-e-book-download-free/ op die site kan je ze vinden :Y) en anders kun je me ook je mail geven, dan stuur ik ze naar j op

    Zo nu klopt de link :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Abstract, als ik jou was zou ik in de beginpost een lijst maken met boeken die al voorgesteld zijn en boeken die je ook daadwerkelijk gaat lezen. Scheelt je dubbele voorstellen en is duidelijker voor jezelf ;p


    Dat is wel handig, ja. Het probleem is alleen dat ik nu op mijn mobiel zit en dat maakt sorteren dan ook echt superirritant D: Ik zal alsnog proberen de voorgestelde boeken te sorteren, ja. :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Tartarus schreef:
    (...)okidoki Gb me maar ^^


    Zal ik doen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Father schreef:
    (...)
    Zo nu klopt de link :3
    huh heb ik die er niet in gezet dan? of verkeerd? (100 dingen tegelijk doen gaat dus duidelijk NIET samen)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque