• Velen zullen dat liedje wel kennen wel ik vind dat liedje prachtig. Ik heb het trouwens gezongen bij muziek en toen ging onze leerkracht muziek die clip tonen. En Kate Winslet is die vrouw die de hoofdrol speelde in de film; Titanic. Nou, jullie weten vast wel dat ze een prachtige vrouw is en toen we die clip keken zei Jonas plots; 'Meneer, heb je haar nummer??' En toen lag de hele klas plat om die opmerking. Naja, ik geef even de link naar het liedje.
    http://www.youtube.com/watch?v=9-HESjOTHBQ
    En wat vinden jullie van dat liedje??


    Innocence.

    Ik vind het ook prachtig, ik luister er vaak naar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ken het via Bill ghehe en en Tanya ook want ik toen heb opgezocht voor haar (:


    The soul needs autumn.

    Het is wel mooi (:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat nummer is idd prachtig <33

    Dan moet je dit filmpje kijken 'De treinreis van het leven' Daar word dat liedje afgespeeld

    http://www.youtube.com/watch?v=LUf5-Lmp8ug


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Wauw =o


    I don't need words to feel those lips.

    WHAT IF I HAD NEVER LET YOU GOOOOOEOOOOOOO WOULD YOU BE THE MAAAAAAAAN I USED TO KNOOOOOOOOOOOOW n.n
    Die ken ik ;D dankzij TH TV :'D en ik heb er een soort van SA op gebaseerd :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daaamn, da liedje moet je ni egt luistere de dag na je vriendje het heedft uitgemaakt. O= [goede raad!]


    None but ourselves can free our minds.

    dat liedje bestaat al vet lang, ik kende het van op tv, het is idd een mooi liedje, zo mooi dat ik het een tijdje te lang heb beluisterd en het wat beug ben beginnen worden


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is zo'n mooi liedje. :}

    Da is écht een mooi liedje :)


    007

    Dat is like écht een pracht song <3


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ik ken het via Bill ghehe en en Tanya ook want ik toen heb opgezocht voor haar (:

    Ja juist, ik weet dat toen nog,
    ik moest steeds huilen als ik dat hoorden,
    gewoon om Bill -_-'
    toen was ik fucking gefreakt ja : D
    Nu nog, maar niet meer zoals vroeger : )


    Some people make the world special just by being in it

    Prachtig lied.
    Echt zo grappig hoe tientallen fans dat liedje gingen luisteren nadat ze die Private Party video hadden gezien. xD


    -

    Ik ken dat lied eigenlijk via Bill :X Door die ene episode waar Bill eens effe een feestje ging houden op zichzelf ^^ en toen moest ik fucking huilen omdat kind( Bill )


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prachtig lied.
    Echt zo grappig hoe tientallen fans dat liedje gingen luisteren nadat ze die Private Party video hadden gezien. xD


    Dát, lieve schat, komt omdat ze het via Bill hebben leren kennen 'nd het mooi vonden ofso ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson