Liam:
Ze haalt een touw uit haar zak en ik zucht.' Ik wil je gewoon nog even vast houden al ga je boos zitten doen dat boeit me echt niet. Ik hou van je ookal ben je down voel je je kut ben je boos, idontcare oke? Laat me je gewoon nog even vast houden en voor de laatste keer mijn lippen op de jouwe leggen zodat wij het erna kunnen uitmaken, enjij wat kan beginnen met niall. Of je gaat voor mijn touw?' zegt ze. Nog 1 reden, ze houden geen rekening met hoe ik me voel. Ik voelde me net niet eens zo kut meer, maar dit helpt niet echt. 'Nee' zeg ik simpel. Ik kies niet voor een touw of Emma. Stampvoetend loop ik terug. Ze wil een kus en dan wil ze me dood? Ik dacht dat meisjes wel beter wisten. Misschien is Emma een uitzondering. Ik kom aan bij het kamp en loop rechtstreeks de tent in. Als ik Harry bij niall zie gaat er een schokje door mijn hart. Snel schud ik mijn hoofd, rustig maar Li, morgen ben je er niet meer. Ik loop naar mijn bed, kut het ligt naast Niall. Ik kijk hem niet aan maar pak mijn kleding. Ik kan het niet laten om toch te kijken, maar meteen zie ik niall zijn bloedende wond. 'Niall, houd je wond bij elkaar zodat het niet verder scheurt, ik stuur Danny' zeg ik kalm. Ik neem mijn spullen mee en als ik uit de tent ben waarschuw ik Danny meteen. Hij pakt zijn spullen en is verdwenen in de jongenstent. Ik kijk snel om het hoekje en zie dat hij Niall gaat opereren. Het is ook zijn schuld... Ik schud mijn hoofd en loop naar de douches. ik sluit mezelf op in een hokje en geniet van de warme stralen die langs mijn lichaam glijden.
Gotta get, gotta get out of my head <3