Liam:
Ik kom boos boven water. Mislukte poging. Waarom zijn er ook geen puntige rotsen ofzo waar ik meteen sterf? Ik kan dit niet aan! Ik schrik van een hand op mijn schouder, en als ik zie dat het Niall is laat ik mijn hoofd naar achter zakken. Waarom?! 'Li, gelukkig. Mijn been bloed Li we moeten echt naar het strand want in het water gaat dat veel sneller. Komop Li je weet dat ik het niet zo bedoelde, iedereen heeft iets mee moeten maken wat erg is. Je bent mijn eerste vriend neem me dat nou niet af. En Emma is ook helemaal kapot ervan. Er is hulp bij de grot, ik heb Lisa gebeld en Emma de rest laten doen en je achterna gesprongen. Trek je kleding uit dat zwemt makkelijker' rateld hij. Ik besluit om niet te antwoorden, en hoe graag ik het niet wil, ik luister naar hem. Ik laat mijn kleding achter op mijn boxer na. Ik 'leg' Niall op zijn rug en zwem met hem zoals ik bij reddingszwemmen heb geleerd naar het strandje.
Even later leg ik Niall in het zand en het enige wat boos uit mijn mond komt is: 'Blijf hier!' .Snel Zwem ik naar mijn jas en haal het vweband er uit. De eerste paar keren mislukte het omdat mijn jas diep in het water lag, maar ik heb het.
Hopeloos draai ik het restje verband om Niall zijn been en op dat moment komt Lisa. 'Zorg goed voor hem' fluister ik voor ik weer wegloop. Ik wil niks meer horen. Ik moet een nieuwe manier vinden om mezelf dood te krijgen. Emma haar mes zal ik vast niet vinden, en mezelf verzuipen kan ik niet. Fijn, wat nu? Misschien kan ik ergens een touw vinden.
Gotta get, gotta get out of my head <3