• Ik heb net een telefoontje binnengekregen van mijn mentrix en ik heb te horen gekregen dat ik niet zak naar 4VMBO, maar gewoon 3HAVO over mag doen! (ik had namelijk behoorlijk wat tekortpunten, niet omdat het moeilijke leerstof was, maar gewoon omstandigheden thuis etc.)
    Maar ik ben dus hartstikke opgelucht en mijn dag begint dus best goed (:

    Wie zijn er allemaal over of hebben hun examen gehaald?


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Goedzo! Ik ben gewoon over.^^


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd. Dat lijkt me inderdaad leuk nieuws om de dag mee te beginnen. *O*

    Ik moest vanochtend om half negen ongeveer twee minuten naar school om mijn rapport op te halen, wat ik eigenlijk een beetje nutteloos vond. :') Maar in ieder geval heb ik mijn rapport nu dus en ik ben ook gewoon over naar VWO 6. Ik heb bovendien twee negens en geen enkele zes, dus ik ben stiekem best heel erg tevreden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ook over, naar 5VWO ^^

    Gefeliciteerd!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gefeliciteerd!!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben ook over naar 4VMBO


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb hard moeten bikkelen, maar ben over naar 6VWO _O_

    En ik vind het wel logisch dat je niet terug hoeft, vooral niet als je thuis allerlei shit had waardoor het slecht ging. Had het zelf ook dus ik begrijp hoe kut het is, maar ik ging alsnog wel over. Hoe dan ook wel fijn ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap niet echt wat daar zo positief aan is? :3
    Nou ja, ik snap jullie hele schoolsysteem niet, dus het zal daar wel aan liggen.
    Alleszins, fijn voor jou dan. (: