• Ik heb net een telefoontje binnengekregen van mijn mentrix en ik heb te horen gekregen dat ik niet zak naar 4VMBO, maar gewoon 3HAVO over mag doen! (ik had namelijk behoorlijk wat tekortpunten, niet omdat het moeilijke leerstof was, maar gewoon omstandigheden thuis etc.)
    Maar ik ben dus hartstikke opgelucht en mijn dag begint dus best goed (:

    Wie zijn er allemaal over of hebben hun examen gehaald?


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Goedzo! Ik ben gewoon over.^^


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd. Dat lijkt me inderdaad leuk nieuws om de dag mee te beginnen. *O*

    Ik moest vanochtend om half negen ongeveer twee minuten naar school om mijn rapport op te halen, wat ik eigenlijk een beetje nutteloos vond. :') Maar in ieder geval heb ik mijn rapport nu dus en ik ben ook gewoon over naar VWO 6. Ik heb bovendien twee negens en geen enkele zes, dus ik ben stiekem best heel erg tevreden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben ook over, naar 5VWO ^^

    Gefeliciteerd!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gefeliciteerd!!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben ook over naar 4VMBO


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb hard moeten bikkelen, maar ben over naar 6VWO _O_

    En ik vind het wel logisch dat je niet terug hoeft, vooral niet als je thuis allerlei shit had waardoor het slecht ging. Had het zelf ook dus ik begrijp hoe kut het is, maar ik ging alsnog wel over. Hoe dan ook wel fijn ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap niet echt wat daar zo positief aan is? :3
    Nou ja, ik snap jullie hele schoolsysteem niet, dus het zal daar wel aan liggen.
    Alleszins, fijn voor jou dan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik snap niet echt wat daar zo positief aan is? :3
    Nou ja, ik snap jullie hele schoolsysteem niet, dus het zal daar wel aan liggen.
    Alleszins, fijn voor jou dan. (:

    I just happen to attend a school with the shittiest schoolsystem ever. Ze doen maar zelden aan doubleren en ik ben blij dat ze me dan toch nog de kans hebben gegeven.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Ik ben gezakt voor mijn HAVO! (yeey)
    Ik hoef alleen nog een intake gesprek te hebben en dan ga ik Mediavormgever studeren aan het ROC. Dat is een mbo-niveau 4 opleiding. De opleiding duurt drie jaar en als ik die heb afgerond ga ik naar de Hogeschool van Amsterdam om Communication and Multimedia Design te studeren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    stylinfringe schreef:
    (...)
    I just happen to attend a school with the shittiest schoolsystem ever. Ze doen maar zelden aan doubleren en ik ben blij dat ze me dan toch nog de kans hebben gegeven.


    Ik vind het gewoon raar. :')
    Bij ons zou je dan een C-attest krijgen (je jaar overdoen) of een B-attest (van niveau zakken). En omdat B bij ons nog steeds beter is dan C, vind ik het raar. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd *O*
    Ik ben van 3 Havo afgezakt naar 3 Mavo door verschillende omstandigheden. Iets wat betekent dat ik volgend jaar in een examenklas terecht zal komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon raar. :')
    Bij ons zou je dan een C-attest krijgen (je jaar overdoen) of een B-attest (van niveau zakken). En omdat B bij ons nog steeds beter is dan C, vind ik het raar. ;3

    Haha, ik snap dat jij het raar vindt. Ik vind juist jullie schoolsysteem raar. ;p


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    stylinfringe schreef:
    (...)
    Haha, ik snap dat jij het raar vindt. Ik vind juist jullie schoolsysteem raar. ;p


    Dat van ons is echt simpel, eens je het goed uitgelegd hebt gekregen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Paynlinson schreef:
    Gefeliciteerd *O*
    Ik ben van 3 Havo afgezakt naar 3 Mavo door verschillende omstandigheden. Iets wat betekent dat ik volgend jaar in een examenklas terecht zal komen.

    Aw, das jammer ):
    Voelt vast wel een beetje apart om je te realiseren dat je volgend jaar al gewoon klaar bent dan.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Gefeliciteerd! *O*

    Ik ben om één of andere onverklaarbare reden nog over naar 4VWO. Nou ja, geen slechte verrassing, in ieder geval. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.