Niall Horan.
Fuck! hij zag me, waarom ging ik ook al weer voor een bosje staan? Naja hij trok me in hoeverre dat gaat met rolstoel mee achter naar de tenten. 'Niall, Emma. Wat ik nu ga zeggen zal zeker heeeeel vaag zijn, maar ik ga er zo min mogelijk omheen draaien' Met een betraand gezicht kijk ik hem aan terwijl mijn ademhaling trillerig is. Hij start een gesprek met zichzelf voor hij verder gaat. Mijn handen trillen, na nu zei hij het, hij voelt toch meer voor Emma, je bent keihard gefuckt NIall. Nu weet je dat je op hem bent maakt het uit met Marlotte... . 'Maar ik ben verlieft op.... j-jullie beide' ik kijk hem even met grote ogen aan en slik moeilijk. 'Ik weet het ook niet. Nouja gedeeltelijk wel want jullie zijn beide echt geweldig''.Ik staar wat voor me uit, die zag ik niet aan komen. 'Ik , ... ehm.......... moet' stamel ik onbegrijpelijk en draai me om en rol me een stuk weg. Wat moest ik hier nou mee? Hoe ging ik het Marlotte zeggen? Ik besloot het te schrijven. Snel gris ik wat spullen mee uit de tent en ga aan een tafel zitten.
Allerliefste Marlotte,
Je bent het niet waard om het zo te doen, je verdiend alle liefde erbij. Maar ik kan het niet , sorry. Ik ga het gewoon gelijk op schrijven... Ik denk dat ik verliefd ben op Liam. Sorry, ja ik val ook op jongens dat had ik moeten zeggen. Het spijt me echt heel erg, je bent super lief en je verdient iemand. En die iemand ben ik niet, dat kan niet, en ik wil je ook niet voor houden dat ik van je houd als ik achter andere gevoelens ben gekomen. Dus daarom. Ik hoop gewoon echt dat we vrienden kunnen blijven want je bent echt geweldig en daarbij mijn eerste vriendin.
Jou prins komt nog Mar, stay strong xx Niall
(gefuckt ahahh niet vertalen oke0
Change is for weirdos ~ Niall Horan