Harry:
' Ga jij mij ook verlaten als we goeden vrienden zijn?'. Als we goede vrienden zijn? Bedoelt ze nu of later? 'Nee, zeker niet nu.' antwoord ik simpel. Ik heb ook niet zo veel meegemaakt. Niet zoveel redenen dus. ' Waarom doe je eigenlijk zo aardig tegen me ik doe helemaal nog niet aardig tegen jou omdat ik me steeds zo kut voel.' vraagt ze verbaast. Ik open mijn mond maar ze is me voor. ' Wacht even Harry', zegt ze en ze neemt haar mobiel op.' Mam, mam, ik heb geen tijd we zijn een heel leuke actievieteit aan het doen en ik mag niet bellen. Ik hou van je kus x ''doegmams.' En ze hangt op. ' sorrie ' zegt ze. Ik grinnik even kort en zeg: 'leuke activiteit?'. Op dat momemt komen we aan bij de tenten. Ik stuur haar richting...een bank? Haha, dat hebben de begeleiders zeker geregeld. 'Blijf' zeg ik met een klein lachje. Als ik wacht tot het water kookt pak ik mijn deken uit de tent en leg het even over Emma. Zelf vind ik dat altijd lekker, en anders duwt ze het wel weg. Ik hoor dat de waterkoker klaar ik en schenk het met het cacaopoeder en suiker in een mok. Ik roer nog even met een lepeltje en neem de mokken mee. Ik overhandig haar de chocomel en plof naast haar. 'Lucht je hart' zeg ik maar simpel. ik weet niet wat het is, maar ik krijg een gevoel van bescherming om me heen, waardoor ik zelf ook wil beschermen. Asl ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat mijn oma hier rondloopt. Ach, wie houd haar tegen?
Gotta get, gotta get out of my head <3