• UNO.

    Mort is een meisje met de looks van [weet ik nog niet], ze lijkt onzettend veel op deze beroemdheid en wordt er vaak genoeg mee verward. Op een dood gewone dag waarop Mort nog meer op haar lijkt komt ze [weet ik ook nog niet] tegen, hij heeft al jaren van celeb tot celeb een crush op haar. Hij vindt haar sexy, hot en wil verder met haar, ookal kent hij haar niet eens zo goed. Hij zag haar op tv stralen en werd met een klap verliefd op haar, Mort toont haar interessen in hem maar ze wordt nog steeds aangezien voor [degen die ik nog niet weet]. Ze gaat met hem mee omdat hij er heilig van overtuigd is dat zij degene is, Mort vindt alle aandacht geweldig en begint wat voor hem te voelen. Maar kan ze blijven liegen om de aandacht die ze krijgt? maar hem ongelukkig maken als hij er achter komt, dat zij de look-a-like is inplaats van de celeb?


    DOS.
    Berber Chase leeft zoals elke tiener op een high-school, ze gaat naar school en is zeker niet een van de populairste. Ze doet gewoon haar ding en is wie ze is, alleen valt ze op de mysterieuze Jake. Hij behoord tot de populairdere maar Berber lijkt de enigste te zijn die wat bij hem ziet, iets wat niet iedereen ziet. Ze neemt de eerste stap en zo worden de twee vrienden, ze doen alles samen door slechts de eerste stap van Berber. Als Berber eindelijk durft te beginnen over wat ze voor hem voelt wil ze meer weten over hem, ze weet dat hij wat voor haar verborgen houdt. Jake verteld het haar, maar dat hij is een superheld is had Berber nooit verwacht.


    TRES.
    Een story, waar de verhaal lijn nog niet helemaal van bekend is die gebaseerd is op The hills of Jersey Shore. Met eigen verzonnen personen en eigen gebeurtenissen.


    CUESTION.
    1.
    Doen of niet?
    titel?
    Rollen?
    2.
    Doen of niet?
    titel?
    rollen?
    3.
    Doen of niet?
    titel?
    rollen?



    theeeeeeenks mate (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3.
    Doen of niet? Doen -maar het liefst Jersey Shore-
    titel? Geen flauw idee
    rollen?
    Ikke? (A) xD


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    BillIsMyDrug schreef:
    3.
    Doen of niet? Doen -maar het liefst Jersey Shore-
    titel? Geen flauw idee
    rollen?
    Ikke? (A) xD


    Ik wilde het ookal met Jersey shore doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1.
    Doen of niet? Doen
    titel? Happily living with a lie?
    Rollen? Geen idee. Mag ik er een

    3, en dan Jersey Shore. Dan kudo ik dat verhaal helemaal de dood in, hihi.


    It's time to be happy again.

    BillIsMyDrug schreef:
    3.
    Doen of niet? Doen -maar het liefst Jersey Shore-
    titel? Geen flauw idee
    rollen?
    Ikke? (A) xD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    haha, ik ga Jersey Shore doen. Maar dan weet ik echt niet hoe ik de uitleg moet doen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1
    Living with a lie for a guy
    Mort het meisje, de jongen heet Chris en ze lijkt op Demi Levato
    veel succes ik ga het verhaal dan zeker weten lezen


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek