Harry:
" de....ik,...... Ik ben bang Hazz" zegt hij. Ik trek hem nog in een stevige knuffel en geef hem vervolgens een kus op zijn kruin voor ik opsta. Ik steek mijn hand uit en zeg: 'Kom, we gaan Erik vragen of we in de caravan mogen. Dan breng ik je er meteen heen en kruipen we onder de wol ja?' probeer ik hem grust te stellen.
Na een kleine discussie met Erik hebben we besloten dat wij in de caravan mogen en hij gaat op mijn luchtbed. Blij huppel ik naar de caravan en houd ik de deur voor Niall open. Als hij binnen is druk ik hem op het bed en doe de deur dicht. 'Niall... Ik wou je graag een liedje laten horen. Ik dacht... nouja het past echt bij jou en Liam.' ratel ik, maar ik word steeds rustiger. Ik plof naast hem en start het liedje op op mijn mobiel. Bij de eerste tonen slik ik. Ik kijk opzij, ik benieuwd wat Niall ervan vindt. Het zou me niks verbazen als hij me nu een softie zou vinden. Normaalgesproken zou ik 'homo' zeggen, maar ik heb daar zo langzamerhand meer respect voor gekregen.
[ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 22:16 ]
Gotta get, gotta get out of my head <3