• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Anarose schreef:
    Bah, ik heb geen zin om zo te werken, ik wil op vakantieeeeeee!

    This.
    OT: Jemig, ik word zo bloed chagrijnig van mensen. Sterfffff irritante mensen die mij zo irriteren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gottawritegottawritegottawritegottawrite

    THEN WHY DON'T I JUST DO IT? :c


    help

    Ik heb nog nooit zo erg moeten huilen voor iets wat ik moest presenteren op school. Dit was echt een dieptepunt van mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Uh-oh. Ik weet niets te doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het lijkt wel alsof ik alles langzaam aan het kwijt raken ben


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Godverdomme klote sociaal.nl doe nou eens waar je voor betaald word!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fuck you Candy Crush, Bubble Witch, Papa Pear en Farm Heroes. Jullie zijn commerciële kut spellen en toch speel ik jullie :c


    26 - 02 - '16

    Als er nou eens even flink wat klanten zouden komen, zou ik me de komende drie uur en 48 minuten niet zo vervelen hier T_T


    We need a bigger boat.

    Alecia schreef:
    Fuck you Candy Crush, Bubble Witch, Papa Pear en Farm Heroes. Jullie zijn commerciële kut spellen en toch speel ik jullie :c


    Funniest thing I've heard today. Thanks!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kut cookies. Je weet dat ik die schoenen wil. Laat ze alsjeblieft niet op elke pagina zien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bijna etenstijd. Ollee <3.


    We need a bigger boat.

    Als die kut kinderen zo naar me blijven kijken zorg ik er zelf voor dat het klimrek morgen kapot is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik haat je.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb honger, pap, waar blijft het eten?


    'Darling, just hold on'

    Ugh, ik wil dat je eens met me praat en dat we eens een lang gesprek kunnen voeren al dan niet zonder dat ik rood en verlegen word.


    Birds born in a cage think flying is an illness.