• Hallo allemaal,

    ik ben voor mijn nieuwe story He's my brother || One Direction nog enkele rollen nodig.

    De rollen die nog open zijn is:
    - Beste vriendin van Selena Gomez
    - Vriendin voor Louis
    - Vriendin voor Liam
    - Vriendin voor Niall
    - Beste vriendin van Harry
    - The bad guy/girl

    Het verhaal gaat als volgt:

    " Agent 005, there is a mission for you. You have to protect One Direction "
    " I can't protect 3 guys on my own. And you know HE is my brother."
    " We know, that's why agent 009 is coming with you. "
    " But I hate him. "
    " We don't care. Fix it! "



    Ken je het gevoel dat je er soms alleen voor staat? Dat er niemand is die je kan helpen? Ken je het gevoel dat alles wat je weet een leugen blijkt te zijn? Dat niets is wat het lijkt? En dat alles wat lijkt gewoon niets is?
    Wel, Selena maakt het allemaal mee. Bij een nieuwe missie gaat haar hele wereld op zijn kop staan. Ze ontmoet haar familie weer, na jarenlang niets tegen elkaar gezegd te hebben. Ze ontdekt dat de personen die het meest betekenen voor haar, niet zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Op zo'n moment kan niemand haar nog helpen. Ze staat er helemaal alleen voor.
    Zal ze erin slagen om haar leven weer op rails te krijgen? Zal ze erin slagen om eindelijk weer gelukkig te zijn?
    Dit is een verhaal van liefde, verdriet en bedrog. Een netwerk van leugens waarbij de waarheid niet meer te achterhalen valt.


    Als je graag de rol wilt zijn er verschillende dingen die ik graag wil weten over je personage:
    1) Welke rol je graag wil en waarom je hem graag wilt
    2) naam en voornaam
    3) leeftijd
    4) karakter
    5) uiterlijk
    6) extra dingen die ik moet weten (bv: hobby, school, geschiedenis, ...)

    Dit moet niet over jezelf gaan als je niet wil. Je kan ook een fictief personage kiezen.


    Groetjes!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 18:48 ]


    It's too easy to fake a smile

    'Je' klinkt zo persoonlijk. Ik ga een omschrijving van mezelf niet op internet zetten ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Nah, het liefst voel ik iets over een verzonnen personage in in plaats van over mezelf. Daar heb ik geen zin in.


    Some people are art and do art at the same time

    1913 schreef:
    'Je' klinkt zo persoonlijk. Ik ga een omschrijving van mezelf niet op internet zetten ;)


    het mag ook een verzonnen personage zijn. Bijvoorbeeld jou personage is Demi Lovato, met een ander karakter.


    It's too easy to fake a smile

    Dit is al de tweede 'fanfict' die ik zie vandaag *cringes* Het is of Fanfiction of Fanfic, niet fanfict.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je maakt een grote fout, je weet niet eens wie elk lid van One direction is, je huidige plaatje bevat van links naar rechts: Zayn Malik, Harry Styles en Niall Horan. Terwijl daar onder staat Liam Payne terwijl het plaatje Harry styles is.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Je maakt een grote fout, je weet niet eens wie elk lid van One direction is, je huidige plaatje bevat van links naar rechts: Zayn Malik, Harry Styles en Niall Horan. Terwijl daar onder staat Liam Payne terwijl het plaatje Harry styles is.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~