• Op negen november 1996 ontdekte ik mijn gave. Ik was toen nog maar vier jaar oud. Vele mensen dachten
    dat ik vervloekt was of zelfs gek, maar ik wist wel beter. Ik was specia-al. Mijn moeder vertelde me altijd dat ik denkbeeldige vrienden had,
    maar het leek zo echt. Mijn oma vertelde me dat het geesten waren,rondzwervende geesten die gevangen zaten tussen de twee werelden in.
    Ze hadden nog onopgeloste zaken, wat nog opgelost moest worden zodat ze naar het hiernamaals konden gaan. Rond mijn tiende werd het
    erger. Ik zag vreemde dingen en ik begon over mensen te dromen, maar overdag zag ik ze ook nog. Nu ik zestien jaar oud ben durf ik veel. Ik
    heb veel dingen meegemaakt en doorstaan. Ik ben namelijk niet echt het kind dat elke moeder zou willen. Maar ik stel me er nu voor open om
    de geesten met hun zaken te helpen om naar het hiernamaals te gaan....


    * Alisha Andrews.
    * Nederlands geschreven.
    * Nederlands gesproken.
    * Speelt zich af in Nederland
    * Abo's, kudo's en vooral reacties zijn altijd welkom!
    * Start op: 29-06-2013
    * Eindigt op: (nog niet bekend)
    * Genre: Thriller, Drama, Misdaad
    * Geschreven door CaitlinE.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 15:42 ]


    I love One Direction

    Er staat dat je verhaal nog niet beschikbaar is. Je moet het dus nog even activeren.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 15:42 ]


    Pretty is just a pretty word.

    hihih heb ik gedaan!! Thanx!! haha


    I love One Direction

    Klinkt een beetje als ghost whisperer. Ik ga lezen!! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dankje!! Ik hoop dat je het leuk vind!! Xx


    I love One Direction

    Ik heb je eerste hoofdstukje al gelezen + gereageerd! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan alleen vandaag niet meer schrijven, maar morgen wel!! Ik ga namelijk zo naar een vriendin, logeren. hihihi dus ik moet nog wat dingen voor bereiden, maar heel erg bedankt in ieder geval!! Xx :)


    I love One Direction