• treinen die voor je neus wegrijden. Dat had ik vandaag D: En toen moest ik een halfuur in de kou wachten op het station. Me reet vroor zowat vast aan het bankje. En toen stopte mijn muziek er ook nog mee.
    -zeurzeurzeur-

    Nog meer mensen zoiets meegemaakt ofzo? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik dus ook met bussen. Zo kut. :|


    Some people make the world special just by being in it

    Dat heb ik meestal bij de bus.


    Smiling but close to tears.

    Perry schreef:
    Dat heb ik dus ook met bussen. Zo kut. :|

    Dat is nog kutter inderdaad. Die gaan hier maar om het uur D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Dat is nog kutter inderdaad. Die gaan hier maar om het uur D:

    Haha, hier gelukkig niet. 's ochtends zijn er zeker 30 bussen voor school. Maar anders moeten we maar een halfuur wachten. Dus dat valt nog mee opzich. Maar dan nog. Het is koud buiten hoor :'D


    Some people make the world special just by being in it

    De bus stopte vanmiddag geeneens ! Reed gewoon door ö! IK HAD HET VET KOUD!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat heb ik meestal met de bus, maar dat is mijn eigen schuld. Heb geen zin om als een malloot naar die bus te rennen en hij gaat toch om de tien minuten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ja, ik reis ook dagelijks met de trein xD

    Mijn bus reed me vlak voor mijn neus voorbij deze morgend. Ik ben weer naar huis gekeerd en heb 2 films gekeken en zo is mijn dag gevuld. :3
    Het was nog gezellig op m'n eentje. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb al sinds donderdag geen mp3 oortjes meer alleen me koptelefoon en die is te groot voor mee naar school te neme dus leef ik overdag in school zonder (goede) muziek (nerd)


    Imperfection Is Beautiful

    heb ik met de bus.
    zit ik in de bus, zie ik opeens mijn andere bus naar huis voorbij rijden. ik moet overstappen en mijn school tijden zijn nogal kut tegenover de tijden van de bus. Meestal kom ik bij de bus en is ie net een paar minuten weg. Dan staan die mensen van de halte dernaast die op een andere bus wachten me allemaal dom aan te kijken. O_O verschrikkelijk.