• De laatste jaren waren een hel voor me, ik ben op geen enkele manier gespaard gebleven. Het liefste wil ik als een klein kindje huilend bij mijn moeder op schoot kruipen, en horen dat het allemaal weer goed komt. Ik wil de longen uit mijn lijf schreeuwen, en huilen totdat er geen enkele druppel zout meer in mijn lichaam zit. Maar ik kan het niet meer, ik heb me de afgelopen twee jaar bijna helemaal ontdaan van enige emotie. Ik ben kapot en gebroken tot op het bot en ik wil en kan zo niet meer verder leven. Ik wil verliefd zijn, gelukkig zijn, mezelf zijn. Ik wil niet iedere dag in een constante pijn leven. Mijn verleden heeft me een gevangene gemaakt. Ik zit opgesloten in de muren die ik om me heen bouw, omdat ik mezelf moet beschermen voor de buitenwereld. Ik heb alle fases gehad, ontkenning, woede, verdriet, angst, depressies, zelfmoordneigingen, zelfmoordpogingen. Noem het maar op, ik kan het allemaal niet meer. Ik ben kapot. Ik probeer mijn leven weer op orde te krijgen, maar ik ben mezelf onderweg verloren. Ik weet niet meer wie ik ben, wat ik ben, of wie ik wil zijn. Ik ben een harde steen, die een zacht pareltje verhuld. Ik doe me stoer en hard voor om mezelf te beschermen, maar ik jaag iedereen bij me weg. Zelfs de jongen waar ik smoor verliefd op was, dumpte me omdat ik te depressief was. Ik was ‘te duister’. Ik ben mezelf kwijt geraakt en kan mezelf niet meer terug vinden. De ene dag ben ik groot, trots en stoer, en de volgende dag wil ik terug naar de jongen bij wie ik me ooit veilig voelde, maar die mijn hart brak door me met mijn neus op de feiten te duwen. Voor de zoveelste keer krijg ik een deur in mijn gezicht gegooid, tot bloedens toe. Help me, want als ik mezelf niet snel vind ben ik bang dat ik mezelf voorgoed verlies. Mijn stalen masker is inmiddels gebroken, maar ik weet niet wat erachter zit. Of wat erachter hoort te zitten. Ik wil niet meer depressief zijn, ik wil mezelf kunnen zijn en genieten. Maar hoe vind ik mezelf terug na al die jaren van ellende?

    Ik hoop echt dat iemand advies voor me heeft want ik zie het niet meer zitten.

    ik ben al bij psychologen etc. geweest, maar niemand kon me helpen. Zoals altijd sta ik er alleen voor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik wil je heel graag helpen.
    Zodat je er weer bovenop komt. De leuke dingen ziet in het leven, ookal zijn ze nog zo klein. Dat je kunt genieten van een zomerse dag. Of dat je kan dansen in de stromende regen. Dat je je weer gelukkig voelt.
    Maar eerlijk gezegd, ik heb geen idee hoe.

    Wat ik wel weet is dat -ookal ken ik je niet- je altijd met me kan praten, als je daar behoefte aan hebt <3


    Inspiration can hit you any time

    Jemig, ik zou je graag helpen maar volgensmij heb jij meer nodig dan zomaar iemand.
    Misschien zou het een goed idee zijn om eens naar een psycholoog te gaan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wow, dat klinkt heftig. Eerlijk gezegd zou ik echt niet weten wat je op zo'n moment zou moeten doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Wow, dat klinkt heftig. Eerlijk gezegd zou ik echt niet weten wat je op zo'n moment zou moeten doen.

    Same here, alleen moet je wel weten, dat je het bij het verkeerde eind hebt. Je bent niet alleen. Wij zijn er voor je, we staant achter jouw keuzes, en zullen jou hier in steunen, voor hulp, en support, kun je altijd naar ons toekomen. En ik weet zeker dat wij niet de enige zijn die je willen helpen, maar je ouders, en alle andere mensen om je heen ook, maar jij hebt te veel geleden om ze binnen je muren te laten komen. Probeer die muren te laten gaan, en ik weet zeker dat het goed zal komen.
    Heel veel sterkte <3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 16:22 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Best mooi geschreven, ookal omschrijft het iets vreselijks.
    De enige die je echt kan helpen ben jezelf, want jij moet jezelf vinden en de positieve dingen weer zien in plaats van alleen de negatieve, daarbij kunnen psychologen je helpen, misschien zullen een paar quizlet users boven en onder mij een lief verhaaltje posten waardoor je je wat beter voelt, maar de enige die je echt weer vrolijk kan maken ben jezelf. En waarom zou je nu sterven als je ook morgen kan sterven? Zo leer je meer te genieten van elke dag, als je hem leeft alsof het je laatste is. Je kunt het uitstellen en wachten tot je dóor iets doodgaat, want waarom zou je niet nu doen wat je nóoit durfde/wilde doen, er zijn nog zoveel dingen in het leven die je kunt doen die je leuk vind. Probeer die dingen te vinden en probeer er wat bovenop te komen, je hoeft je niet 100 procent te voelen, maar je alleen al 10 procent beter voelen en iets doen waar je écht van geniet helpt je weer door een nieuwe dag te komen.

    BlueWolf schreef:
    Ik wil je heel graag helpen.
    Zodat je er weer bovenop komt. De leuke dingen ziet in het leven, ookal zijn ze nog zo klein. Dat je kunt genieten van een zomerse dag. Of dat je kan dansen in de stromende regen. Dat je je weer gelukkig voelt.
    Maar eerlijk gezegd, ik heb geen idee hoe.

    Wat ik wel weet is dat -ookal ken ik je niet- je altijd met me kan praten, als je daar behoefte aan hebt <3


    Turn it up! *

    Awwh.. dat is heftig man.. ik zou je heel erg graag willen helpen, maar waarschijnlijk kan ik dat niet. Wat ik wel weet - klinkt misschien heel ouwebollig - is dat je er over moet praten. Dat is de enige manier hoe je jezelf stukje bij beetje terug kunt krijgen. Dat kan met vrienden, maar de meesten zijn daar niet toe in staat. Sommigen zijn dat wel overigens. Maar het beste is dus wel om naar een psycholoog te gaan. Maar daarin moet je echt je eigen kop volgen, en niet doen wat wij je opdragen. Maar praten is echt de beste manier - in mijn ogen dan hea.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 16:37 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wauw, wat een mooi geschreven tekst. ik hoop dat dit nu niet ongepast overkomt, maar ik vond het gewoon echt goed geschreven. maar het gaat over iets heel ergs. ik zou je ook heel erg graag willen helpen, maar ik heb ook geen idee hoe... ik denk ook dat je problemen te groot zijn om alleen op te lossen. in je tekst staat niet wat er (precies) allemaal gebeurd is, dus ik heb echt geen idee. maar als je het toch kwijt wil, zal ik je proberen te helpen, en ik zal sowieso luisteren, via pb ofzo, als je dat wilt, want ik ken je niet. njaa, je ziet maar, alleszins héél veel sterkte. <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik wil je heel graag helpen,
    dus als je wilt praten,schelden,slaan,whatever maakt mij niet uit. Ik zal altijd bereid zijn om te luisteren, ik weet hoe het voelt, ik weet hoeveel pijn het doet en dat doet het. Maar geef alsjeblieft niet op want er is geen licht zonder duisternis, en ik weet dat dit klinkt als een uitspraak van een onnozel meisje met teveel fantasie want dat is het niet. Het kan niet dat iemand alleen maar tegenslagen kent, concentreer je op de leuke momenten die je beleeft, zoek niet te hard naar jezelf, geniet gewoon van wat je hebt en dan zal je jezelf gewoon tegenkomen, in jezelf of bij een ander.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zo, dat klinkt inderdaad erg heftig. Het is altijd een probleem om jezelf kwijt te zijn maar je kan jezelf ook weer terugvinden, leer was je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat je graag zou willen.
    Heel Quizlet staat voor je klaar, als je iemand nodig hebt om te praten mag je altijd je verhaal PBen of gewoon het kleinste dingetje waar je op het moment mee zit. We laten je echt niet alleen <3


    Your make-up is terrible

    Ik snap heel goed hoe je je voelt, ik ben ook door EEN HELEBOEL shit heel geweest, maar kwam tot de conclusie dat het niet aan mij lag maar aan die miljoenen anderen die me hadden laten vallen. Degenen die er voor me zijn koester ik, en de rest moet gewoon oprotten.
    Is het mogelijk dat je met je ouders praat? Zo niet, dan mag je altijd mijn MSN vragen, ik heb dit zelf meegemaakt en weet hoe kut het is. Ik heb er nog steeds ook last van.
    Carpe diem!


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik snap je, ik heb misschien niet hetzelfde meegemaakt, maar ik was altijd heel erg verlegen en bouwde een muur om me heen! Ik was eigenlijk veelste bang. Mijn advies wat ik ook bij mij heb gedaan: ga praten met een therapeut. Zij kan je helpen, tips geven over wat je moet doen. Wat ook handig is om in een groeptherapie te gaan dat heb ik ook gedaan. dat heeft me geholpen en zo zag ik het ook van een andere kant! Ik ben nu helemaal op orde gekomen en deze therapie heeft ongeveer een halfjaar geduurt. Mensen zeggen nu ook dat ik echt een leuke meid ben geworden!

    mijn moeder had mij trouwens naar die therapie gestuurd, ik wou zelf echt neit heen! Maar ik ben nu echt superblij dat ik dat wel heb gedaan! Ik zit hierdoor veel lekkerder in mn vel! Ik weet zeker dat dit jou ook zal helpen!

    Ahww -hugs- <3
    Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.
    Probeer steeds van kleine dingen te genieten, eet dat ene ijsje wat je zo lekker vind doe dat ene wat je zo leuk vind. Probeer het ook echt leuk te vinden, hou jezelf voor dat je het leuk vind ook al vind je dat niet. Ga met een lach naar school en doe vrolijk, ook al voel jij je nog zo kút. Natuurlijk zijn er dagen dat je dat echt niet kunt, maar probeer het. Ja ik weet wat ik van je vraag, het is zwaar. En misschein zul je alleen maar meer gebroken voelen omdat je niet laat zien hoe je echt voelt. Maar mensen zien jou houding veranderen, breek dat steen weg. En misschien word je dan weer vertrapt. Maar probeer het nog eens, er zijn echt mensen die jou niet vertrappen. Mensen vinden je al weer veel leuker als je vrolijk dóét. Sommige mensen zijn niet zo handy dat ze jou blijven steuenen en omhoog trekken hoe moeilijk je het ook hebt. En zoek mensen om mee te praten.
    Doe er met deze info wat je wilt :). Ik snap het als je het negeert :). Al zou je willen praten, kun je me vinden. Lekker cliché afsluiten ;D


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    je MOET blijven volhouden, niet alleen voor jezelf, maar voor alle mensen die om je geven, je paard en zelfs de quizletmensen hier!
    Misschien zou het wel een goed idee zijn om in therapie te gaan, of een psycholoog te nemen. Zo lang je maar blijft vechten!
    Je typte in het begin van dit stukje: Ik wil verliefd zijn, gelukkig zijn, mezelf zijn!
    Hoor je wat je zegt? IK WIL... En als je iets écht wil en je bent bereid er alles voor te geven, dan lukt het je ook, dat weet ik 100% zeker.
    Maar geef niet op, er zijn zoveel kleine dingen in het leven waar je van kunt genieten: Je lievelingsserie op tv, een supergoed boek, de zon, een lekker ijsje, paarden, nieuwe schoenen, iemand die iets aardigs tegen je zegt of je een complimentje geeft. Probeer daar even bij stil te staan en dankbaar te zijn voor wat je wel hebt, ookal is dat nog zo moeilijk.
    be strong(flower)