• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    Waar beginnen?

    We beginnen bij perron 9 ¾.


    Giovanni

    Albus

    'We moeten ons zo ook nog omkleden.' zegt Louis. Ik kijk naar buiten en zie het kasteel steeds dichterbij komen. 'Oh ja.' mompel ik. Ik pak mijn hutkoffer en haal mijn gewaad er uit. Ik heb al een zwarte broek aan en een grijs t-shirt dus ik trek mijn gewaad er over heen.

    Mitchel

    'Als jullie hulp nodig hebben laten jullie het maar weten,' zegt Lysander. Ik grijns. 'Is goed. Al denk ik niet dat James en ik hulp nodig hebben.' Ik kijk naar buiten en zie Zweinstein al dichterbij komen. Ik zucht. Dit jaar is voor ons het SLIJMBAL jaar. Ik hoop dat ik er tenminste 1 haal.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James Sirius Potter

    Ik staar afwezig naar buiten en heb niet door dat er mensen binnenkomen en tegen me praten. Landschappen zoeven voorbij en ik zucht zacht. Aanvoerder. Ik... Hoe is het mogelijk? Dit jaar slijmballen, dat komt vast goed. Mijn ouders waren slim. Al leek ik meer op mijn grootvader. Ik kijk op en zie Lysander ook in de coupe zitten. 'Hoi.' Mompel ik. Ik had vannacht echt slecht geslapen.

    (Beetje kort, maar het is iets..)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Jullie moeten niet zo snel gaan, vanwege privé redenen heb ik niet zoveel tijd om zo heel veel te schrijven, ongeveer 1x per dag]


    Giovanni

    Teddy R. Lupin.

    Ik hoorde zachtjes een rijmpje over me, het kwam een beetje beledigend over, maar ik lachte er toch om. Ik keek naar het meisje, ik wist dat ze hier fout was. Ik probeerde haar hieruit te praten, want anders kreeg ze ook straf. 'Hey, jij bent toch Phoebe, Phoebe dat meisje van de tweedejaars, Hufflepuff?.' Ik knipoogde naar haar en ze zag dat ik haar er uit probeerde te laten komen. Ze knikte vlugjes. Professor Lugomi ging weer weg, en ik liep achter hem aan. Ik maakte naar het onbekende meisje een gebaar van kom mee en ze liep ons ook achterna. Professor Lugomi liep naar rechts, maar het onbekende meisje en ik, liepen beide naar links. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg ik haar zachtjes.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    [Jullie moeten niet zo snel gaan, vanwege privé redenen heb ik niet zoveel tijd om zo heel veel te schrijven, ongeveer 1x per dag]


    [Sorry :$ Kan de trein btw op Hogwarts aankomen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Heee, waar zijn jullie nu? Dan kijk ik wanneer ik Lois in laat springen c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Ayelle Owens

    'Hey, jij bent toch Phoebe, Phoebe dat meisje van de tweedejaars, Hufflepuff?.' vraagt Teddy. Ik denk tenminste dat het Teddy is, want hij heeft mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Enigszins beledigd kijk ik hem aan. Tweedejaars?! Maar dan zie ik de boze professor Lugomi en een glimlach van (waarschijnlijk) Teddy.
    Ik snap dat hij er voor probeert te zorgen dat ik geen straf krijg. Snel knik ik.
    Professor Lugomi loopt weg en Teddy (Ik begin te twijfelen of hij toch niet Xander heette) volgt hem. Teddy/Xander gebaart me hem te volgen. Ik haal mijn schouders op en loop achter hem aan. Dan kom ik in ieder geval ergens.
    Op een gegeven moment slaat professor Lugomi rechtsaf, maar Teddy/Xander trekt me naar links.
    'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt hij dan. 'Ayelle' geef ik als antwoord. 'Je hebt trouwens mijn vraag ook nog niet beantwoord. Hoe heet je nou?' Opeens bedenk ik dat mijn koffer nog in de haard staat. 'Mijn koffer' zeg ik. 'Hij staat nog in de haard.' Ik draai me om en wil weglopen, maar dan bedenk ik me dat ik de weg niet weet. Mijn draai wordt een soort pirouette, zodat ik weer tegenover de jongen kom te staan. 'Weet jij waar die haard is?'

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 14:56 ]


    -

    [Facinelli > Xenophilius *O*]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rider schreef:
    (Heee, waar zijn jullie nu? Dan kijk ik wanneer ik Lois in laat springen c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Heee, waar zijn jullie nu? Dan kijk ik wanneer ik Lois in laat springen c; )


    We zijn nu in de trein, en hij komt nu denk ik aan op Hogwarts


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    We zijn nu in de trein, en hij komt nu denk ik aan op Hogwarts


    (Dankjewel c:

    Het lijkt hier btw wel pittig uitgestorven, of ligt dat gewoon aan mij? :') )

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Eloise “Lois” Clarette Dubois || La France

    'Au revoir grand-maman,' zei ik mistroostig tegen de moeder van mijn vader, terwijl ik haar twee zoenen op elke wang gaf. Ze trok mij nog even in een stevige knuffel, voor ze mij losliet en een zetje in de richting van mijn ouders gaf, die mijn vervoer naar Engeland waren. Het voelde echt vreemd dat we Le Havre zouden verlaten voor één of ander regenachtig dorpje in Engeland, maar op zich had ik er geen problemen mee. Het betekende dat ik mijn granny en grandpa vaker zou zien, hoewel ik mijn familie hier wel heel erg zou gaan missen. Daarbij had ik ook allang al in de trein naar Hogwarts moeten zitten, maar dat kon niet, omdat mijn vaders werk moeilijk deed en we dus nu pas konden vertrekken. Lekker, ik zou waarschijnlijk midden in het avondeten binnenvallen of zo. Nou ja, wisten ze wel gelijk dat ik nieuw was.
    Ik haakte mijn ene arm in die van mijn vader en de ander in die van mijn moeder, mij voorbereidend op het nare drukkende gevoel dat verschijnselen altijd veroorzaakte. Mijn ogen waren dan ook stijf dichtgeknepen en ik had een grote hap lucht genomen. Nog voor ik kon bedenken of ik wel alles had meegenomen, waren we al voor ons huis in Engeland. Nu zo snel mogelijk richting Hogwarts, zodat ik niet al te laat zou zijn voor dit nieuwe schooljaar.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 20:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Dankjewel c:

    Het lijkt hier btw wel pittig uitgestorven, of ligt dat gewoon aan mij? :') )


    [Komt omdat er nu niet veel meer valt te schrijven in de trein en Gio nog niet heeft gezegd dat de trein aankomt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    [Komt omdat er nu niet veel meer valt te schrijven in de trein en Gio nog niet heeft gezegd dat de trein aankomt.
    Precies, moettie snel doen D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [de trein moet echt even aankomen. :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''